check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Derbi Predator 50

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 452
Fajka zapłonowa - 76641

4,99 zł

Fajka zapłonowa - 76641

stars    (137)
Fajka zapłonowa świecy NGK LB01F - LB01F -10%

16,11 zł

17,90 zł

Najniższa cena: 17,90 zł

Fajka zapłonowa świecy NGK LB01F - LB01F

stars    (39)
Cewko-fajka cewka zapłonowa GY6 4T - 56886
Naklejka serwisowa wymiany filtra i oleju - 203300
Świeca zapłonowa NGK B8HS - B8HS -10%

12,33 zł

13,70 zł

Najniższa cena: 13,70 zł

Świeca zapłonowa NGK B8HS - B8HS

stars    (12)
Moduł zapłonowy C.D.I Yamaha 3KJ - 74559
Fajka zapłonowa NGK LB05F - 8051 -10%

16,20 zł

18,00 zł

Najniższa cena: 18,00 zł

Fajka zapłonowa NGK LB05F - 8051

stars    (7)
Cewka zapłonowa + fajka 4T - 234664
Moduł zapłonowy 4T - 188932

17,99 zł

Moduł zapłonowy 4T - 188932

stars    (2)
Akumulator standardowy 12V 4 Ah WM Motor YB4L-B
Szpilki 28mm do wydechu z nakrętką M6 GY6 - 149933
Ściągacz do sworznia tłokowego - 327093
Czujnik stopu RMS 0030 - 77182

10,99 zł

Czujnik stopu RMS 0030 - 77182

stars    (3)
Świeca zapłonowa NGK B9ES - B9ES -10%

12,87 zł

14,30 zł

Najniższa cena: 14,30 zł

Świeca zapłonowa NGK B9ES - B9ES

stars    (2)
Świeca zapłonowa NGK BR9EIX irydowa - BR9EIX -10%

59,31 zł

65,90 zł

Najniższa cena: 65,90 zł

Świeca zapłonowa NGK BR9EIX irydowa - BR9EIX

stars    (11)
Klocki hamulcowe EBC FA 115 SFA (2 szt.) - SFA115 -10%

26,33 zł

29,25 zł

Najniższa cena: 29,25 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 115 SFA (2 szt.) - SFA115

stars    (8)
Świeca zapłonowa NGK BR8HIX irydowa - BR8HIX -10%

62,82 zł

69,80 zł

Najniższa cena: 69,80 zł

Świeca zapłonowa NGK BR8HIX irydowa - BR8HIX

stars    (4)
Akumulator 12V 4 Ah Yuasa Yumicron YB4L-B -10%

118,20 zł

131,33 zł

Najniższa cena: 131,33 zł

Akumulator 12V 4 Ah Yuasa Yumicron YB4L-B

stars    (19)
Automat stopu przód JMP

23,89 zł

Automat stopu przód JMP

stars    (1)
Cewka zapłonowa RMS 24 601 0040 - Rms 24 601 0040
Łożysko SKF 6005 2RS - 6005-2RSH SKF
Akumulator żelowy 12V 5Ah JMT YB4L-B 5A CB4L-B
Moduł zapłonowy Minarelli 2T Tuning - 188967
Świeca zapłonowa Denso IW27 Irydowa - BR9EIX - IW27
Cewka zapłonowa Tajwan - 230026
Szpilki wydechu M6 10szt   - NK101.89
Cewka zapłonowa Naraku Racing V2 - NK390.01
Rozrusznik elektryczny - 81171

71,24 zł

Rozrusznik elektryczny - 81171

stars    (1)
Klocki hamulcowe EBC FA 115 SFAC (2 szt.) - SFAC115 -10%

30,42 zł

33,80 zł

Najniższa cena: 33,80 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 115 SFAC (2 szt.) - SFAC115

stars    (8)
Łożysko igiełkowe 10x14x12.5
Cewka zapłonowa JMP High Power
Moduł zapłonowy Zipp Minarelli Tuning 2T - 189012
Rolki wariatora 17x12 mm 6g (6 sztuk) - 76527
Łożysko 6201 2RS C3 SKF - 6201 2RSH/C3

Posiadamy Części motocyklowe do Derbi Predator 50

  • Derbi Predator 50 AC 2002
  • Derbi Predator 50 LC 2002
  • Derbi Predator 50 AC 1999
  • Derbi Predator 50 AC 2000
  • Derbi Predator 50 AC 2001
  • Derbi Predator 50 LC 1999
  • Derbi Predator 50 LC 2000
  • Derbi Predator 50 LC 2001
  • Derbi Predator 50 AC 1997
  • Derbi Predator 50 LC 1997
  • Derbi Predator 50 AC 1998
  • Derbi Predator 50 LC 1998

other_motorcycle_models

Derbi Predator 50 2T

Części motocyklowe

Derbi Predator to kompaktowy skuter miejski, który dzięki mocnemu silnikowi dwusuwowemu dynamicznie przewiezie użytkowników w dowolny punkt zakorkowanej aglomeracji. Jak przystało na produkt hiszpańskiej marki jakość wykonania i zastosowanych podzespołów stoi na bardzo wysokim poziomie, a stylistyka może konkurować z konkurencyjnymi skuterami renomowanych producentów z Włoch i Japonii.

Model Predator został wyposażony w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności 49 cm³, dzięki czemu każdy, kto pozytywnie ukończył kurs na kartę motorowerową lub prawo jazdy kategorii AM może cieszyć się jej nieposkromionym charakterem. Moc maksymalna 4,5 KM i maksymalny moment obrotowy 4 Nm zagwarantują doskonałe przyspieszenia w ruchu miejskim, a po demontażu blokad fabrycznych producenta, także na osiągnięcie prędkości maksymalnej ponad 80 km/h. Takie osiągi to w dużej mierze zasługa niskiej masy własnej pojazdu, który wraz ze wszystkimi płynami waży niespełna 85 kilogramów. Pojemny zbiornik paliwa (6 litrowy) i atrakcyjne spalanie (średnio 3l/100 kilometrów w ruchu miejskim) to połączenie, które sprawiło, że na jednym tankowaniu użytkownicy przejadą około 200 kilometrów, czyli wartość zupełnie wystarczającą w typowo miejskiej eksploatacji. Nieskomplikowana konstrukcja dwusuwowego silnika (chłodzenie powietrzem, gaźnikowy układ zasilania marki Keihin, bezstopniowa przekładnia automatyczna) pozwoli początkującym motocyklistom na poważny tuning mechaniczny, co w tym segmencie jest zazwyczaj pierwszorzędnym kryterium przy poszukiwaniach wymarzonego modelu. Dla nieco spokojniejszych nabywców będzie idealnym sposobem, aby zwiększyć swoją wiedzę z zakresu mechaniki oraz zacząć samodzielnie wykonywać większość napraw i okresowych serwisów.

Podwozie modelu Predator zostało zbudowane tak, aby umożliwić nastoletnim motocyklistom jak najefektywniejsze pokonywanie zakrętów i wymagających tras. Na sztywnej ramie z rur stalowych osadzono sztywno zestrojone zawieszenie (klasyczny widelec teleskopowy i pojedynczy, olejowy element resorująco-tłumiący oparty na jednostronnym wahaczu wleczonym) oraz niezwykle wydajny układ hamulcowy (dwie wentylowane tarcze o średnicy 190 mm oraz dwu- i jednotłoczkowe zaciski hydrauliczne). Dzięki nim poziom bezpieczeństwa jazdy wywindował do maksymalnego poziomu, oczywiście jak na tę klasę pojemnościową, a precyzja prowadzenia zyskała kosztem komfortu podróżowania. Nisko umieszczony środek ciężkości, doskonałe wyważenie i 12-calowe koła (felgi z lekkich stopów aluminium) zapewniają odpowiednią stabilność i łatwość prowadzenia, co dla całkowitych nowicjuszy będzie sporym ułatwieniem w zwiększaniu swoich umiejętności za kierownicą jednośladu.

Derbi Predator to doskonała propozycja dla tych, co niezapomniane osiągi i znakomitą reakcję na ruch manetki gazu stawiają ponad ekonomiczne spalanie. Agresywna linia nadwozia, kilka wersji kolorystycznych i ciekawa końcówka układu wydechowego tylko podkreślają jego niepowtarzalny charakter. Jedno jest pewne- Predator to skuter dla tych, co w kolejnych latach z pewnością zasiądą za sterami mocniejszych maszyn, niekoniecznie z oferty hiszpańskiego Derbi.