Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
27,04 zł
Łożysko SKF 6005 2RS - 6005-2RSH SKF
70,57 zł
Cewka zapłonowa Tajwan - 230026
25,20 zł
Szpilki wydechu M6 10szt - NK101.89
17,69 zł
Łożysko igiełkowe 10x14x12.5
Posiadamy Części motocyklowe do Derbi Predator 50
- Derbi Predator 50 AC 2002
- Derbi Predator 50 LC 2002
- Derbi Predator 50 AC 1999
- Derbi Predator 50 AC 2000
- Derbi Predator 50 AC 2001
- Derbi Predator 50 LC 1999
- Derbi Predator 50 LC 2000
- Derbi Predator 50 LC 2001
- Derbi Predator 50 AC 1997
- Derbi Predator 50 LC 1997
- Derbi Predator 50 AC 1998
- Derbi Predator 50 LC 1998
other_motorcycle_models
- Derbi GP 50
- Derbi GPR 50
- Derbi Boulevard 50
- Derbi Senda 50
- Derbi Sonar 50
- Derbi Black Devil 50
- Derbi Mulhacen 125
- Derbi Boulevard 100
- Derbi Senda 125
- Derbi Atlantis 50
- Derbi GP1 200
- Derbi GPR 125
- Derbi DXR 250
- Derbi Cross City 125
- Derbi GP1 50
- Derbi GP1 125
- Derbi GPR 80
- Derbi Boulevard 200
- Derbi Atlantis 100
- Derbi GP1 250
- Derbi Coppa 75
- Derbi Mulhacen 660
- Derbi GPX 50
- Derbi Easy 50
- Derbi Aventura 50
- Derbi Astro 50
- Derbi Lobito 50
- Derbi Boulevard 150
- Derbi Boulevard 125
- Derbi Vamos 125
- Derbi Manhattan 50
- Derbi Furax 50
- Derbi Fenix 50
- Derbi MXR 50
- Derbi DS 50
- Derbi FDS 50
- Derbi GPR 75
- Derbi Variant 125 Sport
- Derbi Vamos 25 FL
- Derbi Vamos 50
- Derbi Vamos 25 FLN
- Derbi Vamos 25
- Derbi Sonar 150
- Derbi Paddock 50
- Derbi DRX 250 4T
- Derbi Atlantis 50 4T
- Derbi Vamos 25 DT
- Derbi Hunter 50
Derbi Predator 50 2T
Derbi Predator to kompaktowy skuter miejski, który dzięki mocnemu silnikowi dwusuwowemu dynamicznie przewiezie użytkowników w dowolny punkt zakorkowanej aglomeracji. Jak przystało na produkt hiszpańskiej marki jakość wykonania i zastosowanych podzespołów stoi na bardzo wysokim poziomie, a stylistyka może konkurować z konkurencyjnymi skuterami renomowanych producentów z Włoch i Japonii.
Model Predator został wyposażony w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności 49 cm³, dzięki czemu każdy, kto pozytywnie ukończył kurs na kartę motorowerową lub prawo jazdy kategorii AM może cieszyć się jej nieposkromionym charakterem. Moc maksymalna 4,5 KM i maksymalny moment obrotowy 4 Nm zagwarantują doskonałe przyspieszenia w ruchu miejskim, a po demontażu blokad fabrycznych producenta, także na osiągnięcie prędkości maksymalnej ponad 80 km/h. Takie osiągi to w dużej mierze zasługa niskiej masy własnej pojazdu, który wraz ze wszystkimi płynami waży niespełna 85 kilogramów. Pojemny zbiornik paliwa (6 litrowy) i atrakcyjne spalanie (średnio 3l/100 kilometrów w ruchu miejskim) to połączenie, które sprawiło, że na jednym tankowaniu użytkownicy przejadą około 200 kilometrów, czyli wartość zupełnie wystarczającą w typowo miejskiej eksploatacji. Nieskomplikowana konstrukcja dwusuwowego silnika (chłodzenie powietrzem, gaźnikowy układ zasilania marki Keihin, bezstopniowa przekładnia automatyczna) pozwoli początkującym motocyklistom na poważny tuning mechaniczny, co w tym segmencie jest zazwyczaj pierwszorzędnym kryterium przy poszukiwaniach wymarzonego modelu. Dla nieco spokojniejszych nabywców będzie idealnym sposobem, aby zwiększyć swoją wiedzę z zakresu mechaniki oraz zacząć samodzielnie wykonywać większość napraw i okresowych serwisów.
Podwozie modelu Predator zostało zbudowane tak, aby umożliwić nastoletnim motocyklistom jak najefektywniejsze pokonywanie zakrętów i wymagających tras. Na sztywnej ramie z rur stalowych osadzono sztywno zestrojone zawieszenie (klasyczny widelec teleskopowy i pojedynczy, olejowy element resorująco-tłumiący oparty na jednostronnym wahaczu wleczonym) oraz niezwykle wydajny układ hamulcowy (dwie wentylowane tarcze o średnicy 190 mm oraz dwu- i jednotłoczkowe zaciski hydrauliczne). Dzięki nim poziom bezpieczeństwa jazdy wywindował do maksymalnego poziomu, oczywiście jak na tę klasę pojemnościową, a precyzja prowadzenia zyskała kosztem komfortu podróżowania. Nisko umieszczony środek ciężkości, doskonałe wyważenie i 12-calowe koła (felgi z lekkich stopów aluminium) zapewniają odpowiednią stabilność i łatwość prowadzenia, co dla całkowitych nowicjuszy będzie sporym ułatwieniem w zwiększaniu swoich umiejętności za kierownicą jednośladu.
Derbi Predator to doskonała propozycja dla tych, co niezapomniane osiągi i znakomitą reakcję na ruch manetki gazu stawiają ponad ekonomiczne spalanie. Agresywna linia nadwozia, kilka wersji kolorystycznych i ciekawa końcówka układu wydechowego tylko podkreślają jego niepowtarzalny charakter. Jedno jest pewne- Predator to skuter dla tych, co w kolejnych latach z pewnością zasiądą za sterami mocniejszych maszyn, niekoniecznie z oferty hiszpańskiego Derbi.