check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Derbi GP1 125

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 437
Ramka do tablicy rejestracyjnej motocykl - 18 Opcje +4
Filtr paliwa FRAM 6-8 mm - G4164
Filtr paliwa Mahle KL13OF 6-8 mm - KL13OF
Łożysko SKF 6202 2RS

22,90 zł

Łożysko SKF 6202 2RS

stars    (3)
-15%
Filtr oleju HifloFiltro HF 183 Benelli/Gilera/Italjet/Piaggio - HF183

20,32 zł

23,90 zł

Najniższa cena: 23,90 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 183 Benelli/Gilera/Italjet/Piaggio - HF183

stars    (1)
-10%
Świeca zapłonowa NGK CR8EIX irydowa - CR8EIX

59,85 zł

66,50 zł

Najniższa cena: 66,50 zł

Świeca zapłonowa NGK CR8EIX irydowa - CR8EIX

stars    (7)
Ramka do tablicy rejestracyjnej metalizowana Opcje +4
Korek zatyczka do wydechu 4T z uchwytem JMP
Czujnik stopu RMS 0030 - 77182

10,99 zł

Czujnik stopu RMS 0030 - 77182

stars    (3)
Czujnik stopu 0010 zamiennik RMS - 185738
Łożysko 6202 2RSC3 SKF - 6202 2RSH/C3
Automat stopu przód JMP

23,89 zł

Automat stopu przód JMP

stars    (1)
-10%
Świeca zapłonowa NGK CR8EB - CR8EB

33,75 zł

37,50 zł

Najniższa cena: 37,50 zł

Świeca zapłonowa NGK CR8EB - CR8EB

stars    (2)
-10%
Klocki hamulcowe EBC FA 266 SFA (2 szt.) - SFA266 Opcje +7

31,46 zł

34,96 zł

Najniższa cena: 34,96 zł

Pasuje na przód i tył

Klocki hamulcowe EBC FA 266 SFA (2 szt.) - SFA266

stars    (3)
Automat stopu przód/tył JMP

36,31 zł

Automat stopu przód/tył JMP

stars    (3)
-10%
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 40x52x10/10,5 - P40FORK455050
-15%
Gąbkowy filtr powietrza HifloFiltro HFA 5201 DS - HFA5201DS

23,88 zł

28,09 zł

Najniższa cena: 28,09 zł

Gąbkowy filtr powietrza HifloFiltro HFA 5201 DS - HFA5201DS

stars    (1)
Uszczelniacz zaworowy - 135887

10,99 zł

Uszczelniacz zaworowy - 135887

stars    (1)
Wariator Piaggio Fly 125 - 318722
-10%
Klocki hamulcowe EBC FA 266 SFAC (2 szt.) - SFAC266 Opcje +7

38,25 zł

42,50 zł

Najniższa cena: 42,50 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 266 SFAC (2 szt.) - SFAC266

stars    (3)
Rolki wariatora 19x17 7,2g - 77194 Opcje +3
-10%
Filtr powietrza gąbkowy Athena Piaggio/Vespa - S410480200019

23,76 zł

26,40 zł

Najniższa cena: 26,40 zł

Filtr powietrza gąbkowy Athena Piaggio/Vespa - S410480200019

Łożysko 6302 2RS SKF - 6302 2RSH
Rolki wariatora 19x17 mm 8,4g - 77190 Opcje +3
Rolki wariatora 19x17 mm 10,2g - 76528 Opcje +3
-10%
Komplet kapturków przeciwpyłowych Athena 40x52,5x4,6/14 - P40FORK455189

42,12 zł

46,80 zł

Najniższa cena: 46,80 zł

Komplet kapturków przeciwpyłowych Athena 40x52,5x4,6/14 - P40FORK455189

-10%
Klocki hamulcowe EBC FA 350 SFA (2 szt.) - SFA350 Opcje +6

32,13 zł

35,70 zł

Najniższa cena: 35,70 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 350 SFA (2 szt.) - SFA350

stars    (4)
-10%
Szczęki hamulcowe EBC 503 WG - Y503G

54,01 zł

60,01 zł

Najniższa cena: 60,01 zł

Szczęki hamulcowe EBC 503 WG - Y503G

stars    (4)
Cewka zapłonowa  - 185550
Rolki wariatora 19x17 mm 12,2g - 77193 Opcje +3
-10%
Uszczelka wydechu łącząca Athena 32x38x30,5 - S410485012021

31,19 zł

34,66 zł

Najniższa cena: 34,66 zł

Uszczelka wydechu łącząca Athena 32x38x30,5 - S410485012021

stars    (1)
-10%
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 40x52,2x10/10,5 - P40FORK455138

44,82 zł

49,80 zł

Najniższa cena: 49,80 zł

Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 40x52,2x10/10,5 - P40FORK455138

stars    (1)
Akumulator żelowy 12V 14 Ah JMT YB14L-A2 (CB14L-A2) Opcje +3
Stator iskrownik 12 cewek Piaggio 125 250 - 316886
-10%
Uszczelka napinacza łańcuszka rozrządu Athena

15,98 zł

17,75 zł

Najniższa cena: 17,75 zł

Uszczelka napinacza łańcuszka rozrządu Athena

stars    (1)
Filtr oleju K&N KN183 - KN-183

57,30 zł

Filtr oleju K&N KN183 - KN-183

stars    (1)

Artykuły z bloga

Posiadamy Części motocyklowe do Derbi GP1 125

  • Derbi GP1 125 2007
  • Derbi GP1 125 Racing Low Seat 2008
  • Derbi GP1 125 Racing Low Seat 2010
  • Derbi GP1 125 2008
  • Derbi GP1 125 Racing Low Seat 2009
  • Derbi GP1 125 Racing Low Seat 2011
  • Derbi GP1 125 4T 2005
  • Derbi GP1 125 4T 2006
  • Derbi GP1 125 Racing Low Seat 2006
  • Derbi GP1 125 4T 2007
  • Derbi GP1 125 Racing Low Seat 2007
  • Derbi GP1 125 4T 2009

Inne modele

Derbi GP1 125

Części motocyklowe

Derbi GP1 125 to sportowy skuter przeznaczony do błyskawicznego pochłaniania kilometrów w miejskim buszu. Zarówno jego wygląd jak i mechanika zostały stworzone pod kątem dynamicznej jazdy w jak najlepszym wydaniu. To właśnie dzięki temu, hiszpański produkt zyskał tak szerokie grono wielbicieli w krajach Europy Zachodniej, którzy bez kompleksów mogli stawać w szranki z właścicielami "125-tek" z manualną skrzynią biegów.

Od pierwszych chwil obcowania z GP1 czuć w powietrzu sportowe emocje, a sam wygląd powoduje wzrost adrenaliny. Wysoko umieszczony "przekrok" daje optymalny środek ciężkości i zwiastuje genialną stabilność na szybko pokonywanych zakrętach. Aerodynamiczna bryła karoserii z tworzyw sztucznych idealnie komponuje się z ostrymi załamaniami owiewek i oświetleniem o agresywnych kształtach stając się gwarantem ponadczasowej stylistyki, która przez wiele sezonów będzie wyróżniać właścicieli z tłumu.

Przy organoleptycznym zapoznawaniu się z jednośladem niemałe wrażenie robi układ hamulcowy, który podczas jazdy nie traci swego uroku. Przy każdym kole widnieje tarcza o średnicy 240 mm i dwutłoczkowy zacisk hydrauliczny dając wysoki poziom bezpieczeństwa i stuprocentową skuteczność w każdych warunkach. Do dopełnienia takiego zestawu zabrakło jedynie przeciwpoślizgowego systemu ABS, aczkolwiek w czasach premiery GP1 uznawany był on za wyposażenie Premium i znacząco podniósłby cenę zakupu.W sportowym jednośladzie nie mogło zabraknąć dopracowanych zawieszeń. W Derbi na przednim kole znajdziemy "zawias" typu upside-down, zaś na tylnym centralną kolumnę resorująco-tłumiącą. Oba zostały dość "sztywno" zestrojone, aby dawać maksimum stabilności podczas szybkich przejazdów, aczkolwiek są w stanie zapewnić akceptowalny poziom komfortu. Z kolei dobrą zwrotność i doskonałe właściwości jezdne GP1 zawdzięcza dużym kołom o rozmiarze 14 cali, które dla ograniczenia masy zostały wykonane z lekkich stopów aluminium.

Najważniejszy element każdej sportowej maszyny to dopracowana konstrukcja znana z modeli innych włoskich producentów. Jednocylindrowy, chłodzony cieczą silnik o pojemności 124 cm³ generuje moc 15 KM i moment obrotowy 12 Nm, dzięki którym 111 kilogramowy skuter jest w stanie rozpędzić się do ponad 115 km/h. Tym samym czterosuwowa charakterystyka jednostki napędowej pozwala na bardzo ekonomiczne spalanie, a przez cztery zawory sterowane pojedynczym wałkiem rozrządu zapewnia zadowalającą kulturę pracy. Mimo obecności tradycyjnego układu zasilania, czyli gaźnika podciśnieniowego, 10 litrowy zbiornik paliwa zapewnia zasięg ponad 300 kilometrów w ruchu miejskim.

Jak widać Derbi GP1 125 łączy w sobie najlepsze cechy ekonomicznego środka miejskiego transportu ze sportowym charakterem, przy okazji nie zwiększając kosztów eksploatacyjnych. Dzięki mocnemu silnikowi umieszczonemu w niezwykle atrakcyjnej karoserii, skutecznym hamulcom i dobremu zawieszeniu oraz wysokogatunkowym podzespołom hiszpański skuter znalazł się na pozycji lidera w segmencie sportowych "125-tek" z automatyczną przekładnią bezstopniową.