Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
20,32 zł
23,90 zł
Najniższa cena: 23,90 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 183 Benelli/Gilera/Italjet/Piaggio - HF183
31,46 zł
34,96 zł
Najniższa cena: 34,96 zł
Pasuje na przód i tyłKlocki hamulcowe EBC FA 266 SFA (2 szt.) - SFA266
26,01 zł
28,90 zł
Najniższa cena: 28,90 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 40x52x10/10,5 - P40FORK455050
23,88 zł
28,09 zł
Najniższa cena: 28,09 zł
Gąbkowy filtr powietrza HifloFiltro HFA 5201 DS - HFA5201DS
23,76 zł
26,40 zł
Najniższa cena: 26,40 zł
Filtr powietrza gąbkowy Athena Piaggio/Vespa - S410480200019
42,12 zł
46,80 zł
Najniższa cena: 46,80 zł
Komplet kapturków przeciwpyłowych Athena 40x52,5x4,6/14 - P40FORK455189
88,94 zł
Cewka zapłonowa - 185550
31,19 zł
34,66 zł
Najniższa cena: 34,66 zł
Uszczelka wydechu łącząca Athena 32x38x30,5 - S410485012021
44,82 zł
49,80 zł
Najniższa cena: 49,80 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 40x52,2x10/10,5 - P40FORK455138
Artykuły z bloga
Posiadamy Części motocyklowe do Derbi GP1 125
- Derbi GP1 125 2007
- Derbi GP1 125 Racing Low Seat 2008
- Derbi GP1 125 Racing Low Seat 2010
- Derbi GP1 125 2008
- Derbi GP1 125 Racing Low Seat 2009
- Derbi GP1 125 Racing Low Seat 2011
- Derbi GP1 125 4T 2005
- Derbi GP1 125 4T 2006
- Derbi GP1 125 Racing Low Seat 2006
- Derbi GP1 125 4T 2007
- Derbi GP1 125 Racing Low Seat 2007
- Derbi GP1 125 4T 2009
Inne modele
- Derbi GP1 200
- Derbi GP1 50
- Derbi GP1 250
- Derbi GP 50
- Derbi GPR 50
- Derbi Boulevard 50
- Derbi Senda 50
- Derbi Sonar 50
- Derbi Black Devil 50
- Derbi Mulhacen 125
- Derbi Boulevard 100
- Derbi Senda 125
- Derbi Atlantis 50
- Derbi GPR 125
- Derbi DXR 250
- Derbi Cross City 125
- Derbi GPR 80
- Derbi Boulevard 200
- Derbi Atlantis 100
- Derbi Coppa 75
- Derbi Mulhacen 660
- Derbi GPX 50
- Derbi Easy 50
- Derbi Aventura 50
- Derbi Astro 50
- Derbi Lobito 50
- Derbi Boulevard 150
- Derbi Boulevard 125
- Derbi Vamos 125
- Derbi Manhattan 50
- Derbi Furax 50
- Derbi Fenix 50
- Derbi MXR 50
- Derbi Predator 50
- Derbi DS 50
- Derbi FDS 50
- Derbi GPR 75
- Derbi Variant 125 Sport
- Derbi Vamos 25 FL
- Derbi Vamos 50
- Derbi Vamos 25 FLN
- Derbi Vamos 25
- Derbi Sonar 150
- Derbi Paddock 50
- Derbi DRX 250 4T
Derbi GP1 125
Derbi GP1 125 to sportowy skuter przeznaczony do błyskawicznego pochłaniania kilometrów w miejskim buszu. Zarówno jego wygląd jak i mechanika zostały stworzone pod kątem dynamicznej jazdy w jak najlepszym wydaniu. To właśnie dzięki temu, hiszpański produkt zyskał tak szerokie grono wielbicieli w krajach Europy Zachodniej, którzy bez kompleksów mogli stawać w szranki z właścicielami "125-tek" z manualną skrzynią biegów.
Od pierwszych chwil obcowania z GP1 czuć w powietrzu sportowe emocje, a sam wygląd powoduje wzrost adrenaliny. Wysoko umieszczony "przekrok" daje optymalny środek ciężkości i zwiastuje genialną stabilność na szybko pokonywanych zakrętach. Aerodynamiczna bryła karoserii z tworzyw sztucznych idealnie komponuje się z ostrymi załamaniami owiewek i oświetleniem o agresywnych kształtach stając się gwarantem ponadczasowej stylistyki, która przez wiele sezonów będzie wyróżniać właścicieli z tłumu.
Przy organoleptycznym zapoznawaniu się z jednośladem niemałe wrażenie robi układ hamulcowy, który podczas jazdy nie traci swego uroku. Przy każdym kole widnieje tarcza o średnicy 240 mm i dwutłoczkowy zacisk hydrauliczny dając wysoki poziom bezpieczeństwa i stuprocentową skuteczność w każdych warunkach. Do dopełnienia takiego zestawu zabrakło jedynie przeciwpoślizgowego systemu ABS, aczkolwiek w czasach premiery GP1 uznawany był on za wyposażenie Premium i znacząco podniósłby cenę zakupu.W sportowym jednośladzie nie mogło zabraknąć dopracowanych zawieszeń. W Derbi na przednim kole znajdziemy "zawias" typu upside-down, zaś na tylnym centralną kolumnę resorująco-tłumiącą. Oba zostały dość "sztywno" zestrojone, aby dawać maksimum stabilności podczas szybkich przejazdów, aczkolwiek są w stanie zapewnić akceptowalny poziom komfortu. Z kolei dobrą zwrotność i doskonałe właściwości jezdne GP1 zawdzięcza dużym kołom o rozmiarze 14 cali, które dla ograniczenia masy zostały wykonane z lekkich stopów aluminium.
Najważniejszy element każdej sportowej maszyny to dopracowana konstrukcja znana z modeli innych włoskich producentów. Jednocylindrowy, chłodzony cieczą silnik o pojemności 124 cm³ generuje moc 15 KM i moment obrotowy 12 Nm, dzięki którym 111 kilogramowy skuter jest w stanie rozpędzić się do ponad 115 km/h. Tym samym czterosuwowa charakterystyka jednostki napędowej pozwala na bardzo ekonomiczne spalanie, a przez cztery zawory sterowane pojedynczym wałkiem rozrządu zapewnia zadowalającą kulturę pracy. Mimo obecności tradycyjnego układu zasilania, czyli gaźnika podciśnieniowego, 10 litrowy zbiornik paliwa zapewnia zasięg ponad 300 kilometrów w ruchu miejskim.
Jak widać Derbi GP1 125 łączy w sobie najlepsze cechy ekonomicznego środka miejskiego transportu ze sportowym charakterem, przy okazji nie zwiększając kosztów eksploatacyjnych. Dzięki mocnemu silnikowi umieszczonemu w niezwykle atrakcyjnej karoserii, skutecznym hamulcom i dobremu zawieszeniu oraz wysokogatunkowym podzespołom hiszpański skuter znalazł się na pozycji lidera w segmencie sportowych "125-tek" z automatyczną przekładnią bezstopniową.