Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
PLN
Sortuj
Znaleziono: 1525
119,00 zł
Komplet łożysk silnika SKF AM6
190,00 zł
Wał korbowy AM6 - 140510
48,00 zł
Komplet łożysk silnika AM6 - 161379
Posiadamy Części motocyklowe do HM-Moto CRE 50
- HM-Moto CRE 50 Baja 2011
- HM-Moto CRE 50 RR Baja 2011
- HM-Moto CRE 50 Six Competition 2011
- HM-Moto CRE 50 RR Baja 2007-2008
- HM-Moto CRE 50 RR Baja 2008
- HM-Moto CRE 50 RR Baja 2009
- HM-Moto CRE 50 Baja 2007
- HM-Moto CRE 50 Baja 2008
- HM-Moto CRE 50 Baja 2009
- HM-Moto CRE 50 Six Competition 2007
- HM-Moto CRE 50 Six Competition 2009
- HM-Moto CRE 50 Baja 2010
- HM-Moto CRE 50 RR Baja 2010
- HM-Moto CRE 50 Six Competition 2010
- HM-Moto CRE 50 Basic 2012
- HM-Moto CRE 50 Baja 2012
- HM-Moto CRE 50 RR Baja 2012
- HM-Moto CRE 50 Six Competition 2012
- HM-Moto CRE 50 Six Racing 2012
- HM-Moto CRE 50 Baja 1999
- HM-Moto CRE 50 Baja 1995
- HM-Moto CRE 50 Baja 2003
- HM-Moto CRE 50 Six 1995
- HM-Moto CRE 50 Six 1999
- HM-Moto CRE 50 Six 2003
- HM-Moto CRE 50 Six 2007-2009
- HM-Moto CRE 50 Six Racing 2013
- HM-Moto CRE 50 Baja 2014
- HM-Moto CRE 50 Baja Basic 2014
- HM-Moto CRE 50 Six Competition 2014
- HM-Moto CRE 50 Six Racing 2014
- HM-Moto CRE 50 Baja 2015
- HM-Moto CRE 50 Baja Basic 2015
- HM-Moto CRE 50 Six Competition 2015
- HM-Moto CRE 50 Six Racing 2015
- HM-Moto CRE 50 Baja 2016
- HM-Moto CRE 50 Six Competition 2016
- HM-Moto CRE 50 Six Racing 2016
- HM-Moto CRE 50 Baja 2017
- HM-Moto CRE 50 Six Racing 2017
- HM-Moto CRE 50 RR Baja 2007
- HM-Moto CRE 50 RR Baja 2014
- HM-Moto CRE 50 RR Baja 2015
- HM-Moto CRE 50 RR Baja 2016
- HM-Moto CRE 50 RR Baja 2017
- HM-Moto CRE 50 Six Competition 2008
- HM-Moto CRE 50 Baja 2013
- HM-Moto CRE 50 Baja Basic 2013
- HM-Moto CRE 50 Six Competition 2013
- HM-Moto CRE 50 RR Baja 2013
- HM-Moto CRE 50 Basic 2013
- HM-Moto CRE 50 Baja 2000
- HM-Moto CRE 50 Baja 2001
- HM-Moto CRE 50 Baja 2002
- HM-Moto CRE 50 Baja 2004
- HM-Moto CRE 50 Baja 2005
- HM-Moto CRE 50 Baja 2006
- HM-Moto CRE 50 RR Baja 2006
- HM-Moto CRE 50 1996
- HM-Moto CRE 50 Six 1996
- HM-Moto CRE 50 1997
- HM-Moto CRE 50 Baja 1997
- HM-Moto CRE 50 Six 1997
- HM-Moto CRE 50 1998
- HM-Moto CRE 50 Baja 1998
- HM-Moto CRE 50 Six 1998
- HM-Moto CRE 50 1999
- HM-Moto CRE 50 2000
- HM-Moto CRE 50 Six 2000
- HM-Moto CRE 50 2001
- HM-Moto CRE 50 Six 2001
- HM-Moto CRE 50 Six Baja 2001
- HM-Moto CRE 50 Six Derapage 2001
- HM-Moto CRE 50 2002
- HM-Moto CRE 50 Six 2002
- HM-Moto CRE 50 Six Baja 2002
- HM-Moto CRE 50
- HM-Moto CRE 50 Six Baja
- HM-Moto CRE 50 2004
- HM-Moto CRE 50 Six 2004
- HM-Moto CRE 50 Six Baja 2004
- HM-Moto CRE 50 Six Derapage 2004
- HM-Moto CRE 50 2005
- HM-Moto CRE 50 Six 2005
- HM-Moto CRE 50 Six Baja 2005
- HM-Moto CRE 50 Six Derapage 2005
- HM-Moto CRE 50 2006
- HM-Moto CRE 50 Derapage 2006
- HM-Moto CRE 50 Six 2006
- HM-Moto CRE 50 Six Baja 2006
- HM-Moto CRE 50 Six Derapage 2006
- HM-Moto CRE 50 Derapage 2007
- HM-Moto CRE 50 RR Derapage 2007
- HM-Moto CRE 50 Derapage 2008
- HM-Moto CRE 50 RR Derapage 2008
- HM-Moto CRE 50 Six 2008
- HM-Moto CRE 50 Derapage 2009
- HM-Moto CRE 50 RR Derapage 2009
- HM-Moto CRE 50 Six 2009
- HM-Moto CRE 50 Derapage 2010
- HM-Moto CRE 50 RR Derapage 2010
- HM-Moto CRE 50 Six 2010
- HM-Moto CRE 50 Derapage 2011
- HM-Moto CRE 50 RR Derapage 2011
- HM-Moto CRE 50 Six 2011
- HM-Moto CRE 50 Derapage 2012
- HM-Moto CRE 50 RR Derapage 2012
- HM-Moto CRE 50 RR Derapage 2013
- HM-Moto CRE 50 RR Derapage 2014
- HM-Moto CRE 50 RR Derapage 2015
- HM-Moto CRE 50 RR Derapage 2016
- HM-Moto CRE 50 RR Derapage 2017
- HM-Moto CRE 50 Six Derapage Competition 2017
other_motorcycle_models
- HM-Moto CRE 125
- HM-Moto CRE F 125
- HM-Moto CRE F 500
- HM-Moto CRE F 300
- HM-Moto CRE F 450
- HM-Moto CRE 450
- HM-Moto CRE 290
- HM-Moto CRE F 250
- HM-Moto CRE 250
- HM-Moto CRE F 150
- HM-Moto CRE-F 300
- HM-Moto CRE-F 490
- HM-Moto CRE-F 450
- HM-Moto CRE-F 250
- HM-Moto Derapage 50
- HM-Moto CRE 150
- HM-Moto CRE B 125
- HM-Moto Baja 50
- HM-Moto Baja 125 4T
- HM-Moto CRE F 490
- HM-Moto CRE 500
- HM-Moto CRE F 290
- HM-Moto CRE-F 125
- HM-Moto CRM 125
- HM-Moto CRM-F 125
- HM-Moto CRM 50
- HM-Moto CRM F 250
- HM-Moto CRM 250
- HM-Moto CRM 450
- HM-Moto CRM F 450
- HM-Moto CRM F 500
- HM-Moto CRF 230
- HM-Moto CRM 290
- HM-Moto CRF-E 250
- HM-Moto CRF 250
- HM-Moto CR-F 125
- HM-Moto CR-F 150
- HM-Moto CRF 150
HM-Moto CRE 50
HM-Moto CRE 50 to małolitrażowy motocykl klasy cross, produkowany przez japoński koncern Honda Motor Company w latach 1988-2013. Jak to się stało, że jeden z najlepszych producentów na świecie sprzedaje swoje modele pod inną marką? Otóż rozwinięcie nazwy HM to “Honda Montesa”, a włoska firma Montesa została przejęta przez Japończyków w 1982 roku.
HM-Moto CRE 50 zostało wyposażone w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 49 ccm. Chłodzony cieczą silnik dwusuwowy otrzymał gaźnikowy układ zasilania renomowanej marki Dell’Orto (model PHBN 16), rozrusznik nożny i elektryczny, elektroniczny zapłon CDI oraz układ wydechowy z dyfuzorem i katalizatorem, dzięki któremu motorower spełnia normę emisji spalin Euro 2. Serce modelu CRE 50 generuje moc maksymalną 5,5 KM i maksymalny moment obrotowy 5 Nm, które trafiają na tylne koło za pomocą manualnej skrzyni biegów o sześciu przełożeniach, mokrego sprzęgła wielotarczowego i klasycznego łańcucha napędowego. Niska masa jednośladu (na sucho, bez płynów eksploatacyjnych i paliwa, CRE 50 waży tylko 96 kilogramów) przy tak wysokich osiągach to doskonałe połączenie, które owocuje bardzo dynamicznym przyspieszeniem i prędkością maksymalną ponad 85 km/h - oczywiście pod warunkiem, że nabywca zdecyduje się na demontaż blokad fabrycznych.
Szkieletem HM-Moto CRE 50 jest rama kołyskowa (pojedyncza) i dwustronny wahacz wleczony - oba elementy wykonano z lekkich stopów aluminium. Na pokładzie prawdziwego crossa nie mogło zabraknąć optymalnie zestrojonego zawieszenia o dużym skoku i skutecznego układu hamulcowego. Z przodu znajdziemy widelec teleskopowy Upside-down o skoku 260 mm i wentylowaną tarczę hamulcową o średnicy 250 mm z zaciskiem jednotłoczkowym, zaś z tyłu - system Monocross z amortyzatorem olejowym o skoku 260 mm i wentylowaną tarczę hamulcową o średnicy 220 mm z zaciskiem jednotłoczkowym. HM-Moto CRE 50 porusza się na szprychowych felgach o średnicy 21. i 18. cali, które obuto w terenowe opony o rozmiarach 80/90-21 i 110/80-18.