other_motorcycle_models
- Kingway Varadero 50
- Kingway Touran 50
- Kingway Barracuda 50
- Kingway Ufo 50
- Kingway Eurostar 50
- Kingway Allegro 50
- Kingway Purga 50
- Kingway Euroboy 50
- Kingway Coliber 50
- Kingway Cobus 50
- Kingway Chinaboy 50
- Kingway Crossfire 50
- Kingway Arrow 50
- Kingway Aeon 50
- Kingway Street 50
- Kingway Yamasaki 50
- Kingway Apollo 50
- Kingway Naked 50
- Kingway Cub Father 50
- Kingway Gallus 50
- Kingway Zibo 50
- Kingway Yuxin 50
- Kingway Yarox 50
- Kingway Tommy 50
- Kingway Tiggero 50
- Kingway Swift 50
- Kingway Tanco 50
- Kingway Shark 50
- Kingway Qurier 50
- Kingway Rocky 50
- Kingway Quattro 50
- Kingway Poster 50
- Kingway Paulo 50
- Kingway Mosquito 50
- Kingway Koyot 50
- Kingway Martinelli 50
- Kingway Ibis 50
- Kingway Guliver 50
- Kingway Hooligan 50
- Kingway Fox 50
- Kingway Forever 50
- Kingway Fonero 50
- Kingway Falcon 50
- Kingway El Passo 50
- Kingway Fennari 50
- Kingway Choper 250
- Kingway Choper 150
- Kingway Cub Sport 50
- Kingway Corvette 50
Kingway Coliber Rex 50
Kingway Coliber Rex 50 to zwinny skuter miejski z najniższej klasy pojemnościowej, który zagościł w polskich salonach w 2008 roku. Prosta konstrukcja, łatwy dostęp do części zamiennych i tuningowych, atrakcyjny wygląd oraz niskie koszty zakupu i eksploatacji - oto cechy, dzięki którym model Coliber Rex 50 zdobył popularność wśród początkujących motocyklistów z kraju nad Wisłą.
Kingway Coliber Rex 50 został wyposażony w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 49 ccm. Oznacza to, że mogą się nim poruszać posiadacze prawa jazdy kategorii AM (dawniej karta motorowerowa) i osoby pełnoletnie na podstawie dowodu osobistego. Chłodzony powietrzem silnik czterosuwowy posiada gaźnikowy układ zasilania, cyfrowy zapłon CDI, dwa rozruszniki (nożny i elektryczny) i rozrząd SOHC (dwa zawory na cylinder sterowane za pomocą jednego wałka rozrządu). Niewielkie serce modelu Coliber Rex 50 generuje moc maksymalną 3,2 KM przy 6500 obr./min i maksymalny moment obrotowy 4 Nm przy 5800 obr./min. Takie osiągi przy masie zaledwie 82 kilogramów wystarczają, aby kierowca mógł cieszyć się satysfakcjonującym przyspieszeniem w ruchu miejskim i prędkością maksymalną około 75 km/h (po demontażu blokad ograniczających v-max do ustawowych 45 km/h). Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pomocą bezstopniowej przekładni automatycznej CVT, w której pracują wariator, pasek napędowy i sprzęgło odśrodkowe. Kingway Coliber Rex 50 otrzymał zbiornik paliwa o pojemności 5,5 litra. Przy średnim spalaniu na poziomie 2,5 l/100 kilometrów gwarantuje on zasięg ponad 200 kilometrów na jednym tankowaniu.
Konstrukcja Kingwaya Coliber Rex 50 opiera się na wytrzymałej ramie kołyskowej z rur stalowych. Osadzono na niej miękko zestrojone zawieszenie, dzięki któremu użytkownicy mają zapewniony wysoki komfort jazdy, oraz skuteczny układ hamulcowy, będący podstawą bezpieczeństwa podczas jazdy po mieście. Z przodu znajdziemy wentylowaną tarczę hamulcową z 1-tłoczkowym zaciskiem hamulcowym i konwencjonalny widelec teleskopowy. Z tyłu zastosowano mechaniczny hamulec bębnowy i jeden amortyzator hydrauliczny. Kingway Coliber Rex 50 porusza się na 10 calowych felgach z lekkich stopów aluminium, które obuto w opony szosowe o rozmiarach 120/70-10 i 130/70-10 (przód/tył).