Posiadamy Części motocyklowe do Peugeot Sum-Up 125
- Peugeot Sum-Up 125 2011
- Peugeot Sum-Up 125 2012
- Peugeot Sum-Up 125 2008
- Peugeot Sum-Up 125 2009
- Peugeot Sum-Up 125 2010
other_motorcycle_models
- Peugeot Scoot Elec 0
- Peugeot e-Ludix 0
- Peugeot XK7 50
- Peugeot Speedfight 4 50
- Peugeot Speedfight 2 50
- Peugeot Vivacity 50
- Peugeot SV 250
- Peugeot Speedake 50
- Peugeot XPS 50
- Peugeot X-Fight 100
- Peugeot X-Fight 50
- Peugeot Pulsion 125
- Peugeot V-Clic 50
- Peugeot Citystar 50
- Peugeot Citystar 125
- Peugeot Belville 200
- Peugeot Metropolis 400
- Peugeot Tweet 125
- Peugeot Tweet 50
- Peugeot Fox 50
- Peugeot Kisbee 50
- Peugeot TKR 50
- Peugeot Ludix 50
- Peugeot Vogue 25
- Peugeot Vogue 50
- Peugeot Django 150
- Peugeot Django 125
- Peugeot SC 50
- Peugeot Django 50
- Peugeot SC 80
- Peugeot Satelis 500
- Peugeot Satelis 400
- Peugeot Satelis 125
- Peugeot 103 50
- Peugeot 103 25
- Peugeot Trekker 50
- Peugeot Speedfight 3 50
- Peugeot Streetzone 50
- Peugeot NK7 50
- Peugeot XPS 125
- Peugeot Rapido 50
- Peugeot XP7 50
- Peugeot XP6 50
- Peugeot XR6 50
- Peugeot Zenith 50
- Peugeot Jet Force 50
- Peugeot Geopolis 500
- Peugeot New Geopolis 300
- Peugeot Elystar 50
Peugeot Sum-Up 125
Peugeot Sum-up 125 to dynamiczny skuter miejski z najpopularniejszej klasy pojemnościowej, produkowany przez francuski koncern w latach 2008-2012. Jednoślad zdobył popularność głównie za sprawą sportowego charakteru, bezawaryjnej konstrukcji opartej na sprawdzonych rozwiązaniach i przyjemnym wrażeniom z jazdy.
Peugeot Sum-up 125 został wyposażony w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 124 ccm, więc można go prowadzić na podstawie prawa jazdy kategorii A1 lub B. Chłodzony powietrzem silnik dwusuwowy posiada zapłon CDI, gaźnikowy układ zasilania, rozrząd membranowy, rozrusznik elektryczny i układ wydechowy z katalizatorem, dzięki któremu zostały spełnione wymagania normy emisji spalin Euro 3. Małolitrażowy singiel generuje moc maksymalną 7,3 KM przy 8250 obr./min i maksymalny moment obrotowy 9 Nm przy 7500 obr./min. Przy masie własnej na poziomie 115 kilogramów (na sucho, bez płynów eksploatacyjnych i paliwa) takie osiągi pozwalają na dość sprawne poruszanie się w ruchu miejskim, co oznacza dynamiczne przyspieszenia i jazdę z prędkością maksymalną 105 km/h. Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pomocą bezstopniowej przekładni automatycznej CVT, w której pracują wariator, sprzęgło odśrodkowe i pasek napędowy. Peugeot Sum-up 125 posiada zbiornik paliwa o pojemności 6 litrów. Przy średnim spalaniu 3 l/100 kilometrów gwarantuje on zasięg 200 kilometrów na jednym tankowaniu.
Szkieletem skutera Peugeot Sum-up 125 jest rama kołyskowa z rur stalowych, będąca wytrzymałą i sztywną bazą dla zawieszenia i układu hamulcowego. Z przodu znajdziemy konwencjonalny widelec teleskopowy i wentylowaną tarczę hamulcową z 2-tłoczkowym zaciskiem hamulcowym. Z tyłu zastosowano dwa amortyzatory hydrauliczne i nieco mniejszą tarczę hamulcową z zaciskiem 1-tłoczkowym. Peugeot Sum-up 125 porusza się na 13 calowych felgach z lekkiego aluminium, które obuto w opony szosowe o rozmiarze 130/60-13 (przód/tył).