check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Peugeot Zenith 50

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 1479
Fajka zapłonowa - 76641

4,99 zł

Fajka zapłonowa - 76641

stars    (137)
Fajka zapłonowa świecy NGK LB01F - LB01F -10%

16,11 zł

17,90 zł

Najniższa cena: 17,90 zł

Fajka zapłonowa świecy NGK LB01F - LB01F

stars    (39)
Cewko-fajka cewka zapłonowa GY6 4T - 56886
Naklejka serwisowa wymiany filtra i oleju - 203300
Kranik paliwa wciskany 15mm - 77740
Gaźnik Peugeot - 76617

79,00 zł

Gaźnik Peugeot - 76617

stars    (20)
Świeca zapłonowa NGK B7HS - B7HS -10%

12,33 zł

13,70 zł

Najniższa cena: 13,70 zł

Świeca zapłonowa NGK B7HS - B7HS

stars    (1)
Fajka świecy zapłonowej metalowa - 81484
Świeca zapłonowa NGK BR7HS - BR7HS -10%

15,75 zł

17,50 zł

Najniższa cena: 17,50 zł

Świeca zapłonowa NGK BR7HS - BR7HS

stars    (5)
Fajka zapłonowa NGK LB05F - 8051 -10%

16,20 zł

18,00 zł

Najniższa cena: 18,00 zł

Fajka zapłonowa NGK LB05F - 8051

stars    (7)
Cewka zapłonowa 2T - 59475

30,49 zł

Cewka zapłonowa 2T - 59475

stars    (13)
Cewka zapłonowa + fajka 4T - 234664
Moduł zapłonowy 4T - 188932

17,99 zł

Moduł zapłonowy 4T - 188932

stars    (2)
Moduł zapłonowy żebrowany tuning - 80964
Akumulator standardowy 12V 4 Ah WM Motor YB4L-B
Szpilki 28mm do wydechu z nakrętką M6 GY6 - 149933
Rolki wariatora 16x13 5,0g - 60293
Rozrusznik elektryczny - 98518

80,85 zł

Rozrusznik elektryczny - 98518

stars    (4)
Pasek napędowy 765x17.5x30 Buxy Speedfight - 77028
Cylinder Peugeot AC 70cm3 - 76941

127,13 zł

Cylinder Peugeot AC 70cm3 - 76941

stars    (13)
Ściągacz do sworznia tłokowego - 327093
Czujnik stopu RMS 0030 - 77182

10,99 zł

Czujnik stopu RMS 0030 - 77182

stars    (3)
Rolki wariatora 16x13 5,5g - 56958
Kranik paliwa

59,77 zł

Kranik paliwa

stars    (4)
Zębatka rozrusznika nożnego - 10773
Sprężyny sprzęgła 9 szt Top Racing 107mm 2T
Rolki wariatora 16x13 4,5g - 60292
Rolki wariatora 16x13 6,0g Honda - 60294
Łożysko korbowodu TopRacing 12x15x15
Klocki hamulcowe EBC FA 115 SFA (2 szt.) - SFA115 -10%

26,33 zł

29,25 zł

Najniższa cena: 29,25 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 115 SFA (2 szt.) - SFA115

stars    (8)
Akumulator 12V 4 Ah Yuasa Yumicron YB4L-B -10%

118,20 zł

131,33 zł

Najniższa cena: 131,33 zł

Akumulator 12V 4 Ah Yuasa Yumicron YB4L-B

stars    (19)
Rolki wariatora 16X13 3,5g - 60290
Automat stopu przód JMP

23,89 zł

Automat stopu przód JMP

stars    (1)
Rolki wariatora JMT 16x13 mm 7,0 g (6 sztuk)
Cylinder Peugeot AC 50cm3 - 76618

123,16 zł

Cylinder Peugeot AC 50cm3 - 76618

stars    (13)
Rolki wariatora 16X13 7,0g - 60295
Cewka zapłonowa RMS 24 601 0040 - Rms 24 601 0040
Łożysko 6004 2RS SKF

27,70 zł

Łożysko 6004 2RS SKF

stars    (2)
Rolki wariatora 16x13 4,0g - 60291
Łożysko igiełkowe sworznia 12x15x15 - 188311
Pierścień kpl Peugeot A/C 50cm3 - 82328
Akumulator żelowy 12V 5Ah JMT YB4L-B 5A CB4L-B
Cylinder Power Force Peugeot 50 cm3

Posiadamy Części motocyklowe do Peugeot Zenith 50

  • Peugeot Zenith 50 M 1996
  • Peugeot Zenith 50 N 1998
  • Peugeot Zenith 50 M 1995
  • Peugeot Zenith 50 M 1997
  • Peugeot Zenith 50 N 1999
  • Peugeot Zenith 50 N 2000
  • Peugeot Zenith 50 LM 1997
  • Peugeot Zenith 50 LN 1998
  • Peugeot Zenith 50 L 1996
  • Peugeot Zenith 50 N 1997
  • Peugeot Zenith 50 L 1994
  • Peugeot Zenith 50 L 1995
  • Peugeot Zenith 50 LBN 1993

other_motorcycle_models

Peugeot Zenith 50

Peugeot Zenith 50 to skuter miejski z najniższej klasy pojemnościowej, którego produkcja rozpoczęła się we Francji w 1998 roku. Kompaktowe rozmiary, mocny silnik i trwała konstrukcja opiewająca w same sprawdzone rozwiązania - czy można wymagać czegoś więcej od codziennego środka transportu po zatłoczonym mieście? Pewnie tak, a mimo tego model Zenith 50 zdobył dużą popularność zarówno wśród nastoletnich, jak i dorosłych motocyklistów. Peugeot Zenith 50 został wyposażony w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 49 ccm. Chłodzony powietrzem silnik dwusuwowy generował moc maksymalną 2,7 KM i maksymalny moment obrotowy 3 Nm, co pozwalało zarówno na dynamiczne przyspieszenia jak i osiąganie wysokiej prędkości maksymalnej - po demontażu blokad nawet 85 km/h. Na pokładzie Zenith 50 znajdziemy m.in. gaźnikowy układ zasilania, cyfrowy zapłon CDI i automatyczną przekładnię bezstopniową CVT, która zapewniała użytkownikom bezobsługową eksploatację przez wiele lat. Szkieletem Peugeota była kołyskowa rama rurowa ze stali, na której osadzono komfortowo zestrojone zawieszenie i skuteczny układ hamulcowy, który dzięki niskiej masie pojazdu (na sucho Zenith 50 ważył zaledwie 80 kilogramów) gwarantował krótką drogę hamowania nawet po odblokowaniu silnika. Przy przednim kole znajdziemy klasyczny widelec teleskopowy i wentylowaną tarczę hamulcową z jednotłoczkowym zaciskiem hamulcowym. Z tyłu zainstalowano amortyzator olejowy z regulacją napięcia wstępnego sprężyny i tradycyjny hamulec bębnowy (mechaniczny). Peugeot Zenith 50 toczy się na 10. calowych felgach z lekkich stopów aluminium, które obuto w opony szosowe.