Posiadamy Części motocyklowe do Peugeot Zenith 50
- Peugeot Zenith 50 M 1996
- Peugeot Zenith 50 N 1998
- Peugeot Zenith 50 M 1995
- Peugeot Zenith 50 M 1997
- Peugeot Zenith 50 N 1999
- Peugeot Zenith 50 N 2000
- Peugeot Zenith 50 LM 1997
- Peugeot Zenith 50 LN 1998
- Peugeot Zenith 50 L 1996
- Peugeot Zenith 50 N 1997
- Peugeot Zenith 50 L 1994
- Peugeot Zenith 50 L 1995
- Peugeot Zenith 50 LBN 1993
other_motorcycle_models
- Peugeot Zenith 25
- Peugeot Scoot Elec 0
- Peugeot e-Ludix 0
- Peugeot XK7 50
- Peugeot Speedfight 4 50
- Peugeot Speedfight 2 50
- Peugeot Vivacity 50
- Peugeot SV 250
- Peugeot Speedake 50
- Peugeot XPS 50
- Peugeot X-Fight 100
- Peugeot X-Fight 50
- Peugeot Pulsion 125
- Peugeot V-Clic 50
- Peugeot Citystar 50
- Peugeot Citystar 125
- Peugeot Belville 200
- Peugeot Metropolis 400
- Peugeot Tweet 125
- Peugeot Tweet 50
- Peugeot Fox 50
- Peugeot Kisbee 50
- Peugeot TKR 50
- Peugeot Ludix 50
- Peugeot Vogue 25
- Peugeot Vogue 50
- Peugeot Django 150
- Peugeot Django 125
- Peugeot SC 50
- Peugeot Django 50
- Peugeot SC 80
- Peugeot Satelis 500
- Peugeot Satelis 400
- Peugeot Satelis 125
- Peugeot 103 50
- Peugeot 103 25
- Peugeot Trekker 50
- Peugeot Speedfight 3 50
- Peugeot Streetzone 50
- Peugeot NK7 50
- Peugeot XPS 125
- Peugeot Rapido 50
- Peugeot XP7 50
- Peugeot XP6 50
- Peugeot XR6 50
- Peugeot Jet Force 50
- Peugeot Geopolis 500
- Peugeot New Geopolis 300
Peugeot Zenith 50
Peugeot Zenith 50 to skuter miejski z najniższej klasy pojemnościowej, którego produkcja rozpoczęła się we Francji w 1998 roku. Kompaktowe rozmiary, mocny silnik i trwała konstrukcja opiewająca w same sprawdzone rozwiązania - czy można wymagać czegoś więcej od codziennego środka transportu po zatłoczonym mieście? Pewnie tak, a mimo tego model Zenith 50 zdobył dużą popularność zarówno wśród nastoletnich, jak i dorosłych motocyklistów.
Peugeot Zenith 50 został wyposażony w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 49 ccm. Chłodzony powietrzem silnik dwusuwowy generował moc maksymalną 2,7 KM i maksymalny moment obrotowy 3 Nm, co pozwalało zarówno na dynamiczne przyspieszenia jak i osiąganie wysokiej prędkości maksymalnej - po demontażu blokad nawet 85 km/h. Na pokładzie Zenith 50 znajdziemy m.in. gaźnikowy układ zasilania, cyfrowy zapłon CDI i automatyczną przekładnię bezstopniową CVT, która zapewniała użytkownikom bezobsługową eksploatację przez wiele lat.
Szkieletem Peugeota była kołyskowa rama rurowa ze stali, na której osadzono komfortowo zestrojone zawieszenie i skuteczny układ hamulcowy, który dzięki niskiej masie pojazdu (na sucho Zenith 50 ważył zaledwie 80 kilogramów) gwarantował krótką drogę hamowania nawet po odblokowaniu silnika. Przy przednim kole znajdziemy klasyczny widelec teleskopowy i wentylowaną tarczę hamulcową z jednotłoczkowym zaciskiem hamulcowym. Z tyłu zainstalowano amortyzator olejowy z regulacją napięcia wstępnego sprężyny i tradycyjny hamulec bębnowy (mechaniczny). Peugeot Zenith 50 toczy się na 10. calowych felgach z lekkich stopów aluminium, które obuto w opony szosowe.