Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
PLN
Sortuj
Znaleziono: 1589
119,00 zł
Komplet łożysk silnika SKF AM6
-10%
28,08 zł
31,20 zł
Najniższa cena: 31,20 zł
Zębatka przód JT JTF1120.11, 11z rozmiar 420 - JTF1120.11
(12)
190,00 zł
Wał korbowy AM6 - 140510
48,00 zł
Komplet łożysk silnika AM6 - 161379
Posiadamy Części motocyklowe do Rieju RS-2 50
- Rieju RS-2 50 Matrix 2003
- Rieju RS-2 50 Matrix 2004
- Rieju RS-2 50 Matrix 2005
- Rieju RS-2 50 Matrix 2006
- Rieju RS-2 50 Matrix 2007
- Rieju RS-2 50 Top 2007
- Rieju RS-2 50 Matrix 2008
- Rieju RS-2 50 Matrix 2009
- Rieju RS-2 50 Matrix 2010
- Rieju RS-2 50 Naked 2004
- Rieju RS-2 50 Naked 2005
- Rieju RS-2 50 Naked 2006
- Rieju RS-2 50 Naked 2007
- Rieju RS-2 50 Naked 2008
- Rieju RS-2 50 Naked 2009
- Rieju RS-2 50 Racing 2008
- Rieju RS-2 50 Racing 2009
- Rieju RS-2 50 Racing 2010
other_motorcycle_models
- Rieju RS-2 125
- Rieju Nuuk 0
- Rieju Drac 50
- Rieju RR 50
- Rieju RS 50
- Rieju Century 125
- Rieju Mius 4.0
- Rieju MR 200
- Rieju MR 300
- Rieju MR 250
- Rieju Marathon 125
- Rieju Tango 125
- Rieju MRT 50
- Rieju RS-3 125
- Rieju RS-3 50
- Rieju RS-1 50
- Rieju MX 50
- Rieju Spike 50
- Rieju Toreo 50
- Rieju RRX 50
- Rieju Windy 50
- Rieju SMX 50
- Rieju NKD 50
- Rieju Pacific 50
- Rieju MRX 50
- Rieju First 50
- Rieju Tango 50
- Rieju Marathon 450
- Rieju Marathon 250
- Rieju Scrambler 125
- Rieju Freejump 125
- Rieju Tango 250
- Rieju RS-1 125
- Rieju RR 125
- Rieju MRX 125
- Rieju Blast Urban 50
- Rieju Riser 50
- Rieju Strada 125
- Rieju RS-3
- Rieju MRT 125
- Rieju SMX 125
- Rieju NKD 50 Naked
- Rieju NKD 125
- Rieju Mius 4.0 0
- Rieju Marathon 200
- Rieju Cityline 300
- Rieju Cityline 125
Rieju RS-2 50
Rieju RS2 50 Matrix to sportowy motorower produkowany przez hiszpański koncern w latach 2003-2010. Dynamiczna linia nadwozia, futurystyczna stylistyka, fenomenalne - jak na tę klasę pojemnościową - osiągi, dobra jakość wykonania i wyposażenie z górnej półki to cechy, które zapewniły Rieju RS2 50 Matrix popularność wśród motocyklistów, którzy dopiero rozpoczynają swoją przygodę z dwoma kółkami.
Rieju RS2 50 Matrix zostało wyposażone w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 49 ccm, więc do jego prowadzenia wystarczy prawo jazdy kategorii AM (dawniej Karta Motorowerowa) lub dowód osobisty (w przypadku osób pełnoletnich). Chłodzony cieczą silnik dwusuwowy posiada wyczynowy układ wydechowy z dyfuzorem, zapłon CDI, gaźnikowy układ zasilania i rozrusznik elektryczny. Niepozorny singiel generuje moc maksymalną 5,5 KM przy 7000 obr./min i maksymalny moment obrotowy 6 Nm przy 6250 obr./min, co pozwala na bardzo dynamiczne przyspieszenia i umożliwia jazdę z prędkością maksymalną prawie 90 km/h (po zdjęciu blokad ograniczających v-max do ustawowych 45 km/h). Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pomocą manualnej skrzyni biegów o sześciu przełożeniach, mokrego sprzęgła wielotarczowego i klasycznego łańcucha napędowego. Na pokładzie Rieju RS2 50 Matrix znajdziemy zbiornik paliwa o pojemności 10,4 litra. Wysokie osiągi i ponadprzeciętna masa własna (na sucho Rieju RS2 50 Matrix waży aż 109,5 kilograma) sprawiają, że podczas dynamicznej jazdy spalanie może przekroczyć granicę 5 l/100 kilometrów, ograniczając tym samym zasięg do około 200 kilometrów na jednym tankowaniu.
Konstrukcja Rieju RS2 50 Matrix opiera się na kołyskowej ramie z rur stalowych i dwustronnym wahaczu wleczonym z lekkich stopów aluminium. Osadzono na nich sztywno zestrojone zawieszenie i skuteczny układ hamulcowy. Z przodu znajdziemy widelec teleskopowy upside-down i wentylowaną tarczę hamulcową o średnicy 280 mm z 2-tłoczkowym zaciskiem hamulcowym. Z tyłu zastosowanie znalazły centralny amortyzator monoshock i 220 mm tarcza hamulcowa z zaciskiem 1-tłoczkowym. Rieju RS2 50 Matrix porusza się na 17 calowych felgach z lekkiego aluminium, które obuto w opony szosowe o rozmiarach 100/80-17 i 130/80-17 (przód/tył).