check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Rieju RS-2 50

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 1589
Nakrętka szpilki cylindra M7

4,99 zł

Nakrętka szpilki cylindra M7

stars    (19)
Cewko-fajka cewka zapłonowa GY6 4T - 56886
Świeca zapłonowa NGK BR9ES - BR9ES -10%

16,47 zł

18,30 zł

Najniższa cena: 18,30 zł

Świeca zapłonowa NGK BR9ES - BR9ES

stars    (23)
Uszczelki silnika kpl AM6 - 91187
Naklejka serwisowa wymiany filtra i oleju - 203300
Simering - uszczelniacz 20x35x7 - 62313
Komplet simeringów silnika AM6 - 161281
Gaźnik PHBG 21 ssanie ręczne AM6 - 80131
Cylinder z głowicą 90cm3 AM6 Malina - 77166
Klocki hamulcowe FA115 - 77360

17,99 zł

Klocki hamulcowe FA115 - 77360

stars    (13)
Klin wału korbowego 3x12 AM6 50ccm - 63335
Simering - uszczelniacz SKF 20x35x7
Cewka zapłonowa 2T - 59475

30,49 zł

Cewka zapłonowa 2T - 59475

stars    (13)
Uszczelki cylindra Aprilia AM6 90ccm - 75683
Cewka zapłonowa + fajka 4T - 234664
Uszczelki cylindra Aprilia AM6 70ccm - 75682
Moduł zapłonowy 4T - 188932

17,99 zł

Moduł zapłonowy 4T - 188932

stars    (2)
Łożysko korbowodu 12/15/14 AM6 - 63344
Rozrusznik elektryczny AM6 - 75679
Membrana zawór membranowy - 63347
Tarcze sprzęgła AM6 kpl 4 szt. - 63366
Cylinder z głowicą 70cm3 AM6 - 77005
Szpilka cylindra AM6 - 63365

7,99 zł

Szpilka cylindra AM6 - 63365

stars    (2)
Pokrywa zębatki zdawczej silnika AM6 - 63356
Tłok AM6 90cm3 49mm - 75661

25,52 zł

Tłok AM6 90cm3 49mm - 75661

stars    (8)
Świeca zapłonowa NGK BR9EIX irydowa - BR9EIX -10%

59,31 zł

65,90 zł

Najniższa cena: 65,90 zł

Świeca zapłonowa NGK BR9EIX irydowa - BR9EIX

stars    (11)
Komplet łożysk silnika SKF AM6
Uszczelka membrany AM6 - 75680

11,99 zł

Uszczelka membrany AM6 - 75680

stars    (4)
Dźwignia włączająca sprzęgło AM6 - 63331
Łożysko korbowodu TopRacing 12x15x15
Zębatka przód JT JTF1120.11, 11z rozmiar 420 - JTF1120.11 -10%

28,08 zł

31,20 zł

Najniższa cena: 31,20 zł

Zębatka przód JT JTF1120.11, 11z rozmiar 420 - JTF1120.11

stars    (12)
Dźwignia zmiany biegów Vicma AM6 - VIC-824PL
Wał korbowy AM6 - 140510
Komplet łożysk silnika AM6 - 161379
Wałek zmiany biegów AM6 - 63385
Klocki hamulcowe przód Honda CBR CBF 125 - 231065
Uszczelka pokrywy prawej silnika AM6 - 63370
Cewka zapłonowa RMS 24 601 0040 - Rms 24 601 0040
Nakrętka wału lewa M10 AM6 - 63348

Posiadamy Części motocyklowe do Rieju RS-2 50

  • Rieju RS-2 50 Matrix 2003
  • Rieju RS-2 50 Matrix 2004
  • Rieju RS-2 50 Matrix 2005
  • Rieju RS-2 50 Matrix 2006
  • Rieju RS-2 50 Matrix 2007
  • Rieju RS-2 50 Top 2007
  • Rieju RS-2 50 Matrix 2008
  • Rieju RS-2 50 Matrix 2009
  • Rieju RS-2 50 Matrix 2010
  • Rieju RS-2 50 Naked 2004
  • Rieju RS-2 50 Naked 2005
  • Rieju RS-2 50 Naked 2006
  • Rieju RS-2 50 Naked 2007
  • Rieju RS-2 50 Naked 2008
  • Rieju RS-2 50 Naked 2009
  • Rieju RS-2 50 Racing 2008
  • Rieju RS-2 50 Racing 2009
  • Rieju RS-2 50 Racing 2010

other_motorcycle_models

Rieju RS-2 50

Rieju RS2 50 Matrix to sportowy motorower produkowany przez hiszpański koncern w latach 2003-2010. Dynamiczna linia nadwozia, futurystyczna stylistyka, fenomenalne - jak na tę klasę pojemnościową - osiągi, dobra jakość wykonania i wyposażenie z górnej półki to cechy, które zapewniły Rieju RS2 50 Matrix popularność wśród motocyklistów, którzy dopiero rozpoczynają swoją przygodę z dwoma kółkami. Rieju RS2 50 Matrix zostało wyposażone w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 49 ccm, więc do jego prowadzenia wystarczy prawo jazdy kategorii AM (dawniej Karta Motorowerowa) lub dowód osobisty (w przypadku osób pełnoletnich). Chłodzony cieczą silnik dwusuwowy posiada wyczynowy układ wydechowy z dyfuzorem, zapłon CDI, gaźnikowy układ zasilania i rozrusznik elektryczny. Niepozorny singiel generuje moc maksymalną 5,5 KM przy 7000 obr./min i maksymalny moment obrotowy 6 Nm przy 6250 obr./min, co pozwala na bardzo dynamiczne przyspieszenia i umożliwia jazdę z prędkością maksymalną prawie 90 km/h (po zdjęciu blokad ograniczających v-max do ustawowych 45 km/h). Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pomocą manualnej skrzyni biegów o sześciu przełożeniach, mokrego sprzęgła wielotarczowego i klasycznego łańcucha napędowego. Na pokładzie Rieju RS2 50 Matrix znajdziemy zbiornik paliwa o pojemności 10,4 litra. Wysokie osiągi i ponadprzeciętna masa własna (na sucho Rieju RS2 50 Matrix waży aż 109,5 kilograma) sprawiają, że podczas dynamicznej jazdy spalanie może przekroczyć granicę 5 l/100 kilometrów, ograniczając tym samym zasięg do około 200 kilometrów na jednym tankowaniu. Konstrukcja Rieju RS2 50 Matrix opiera się na kołyskowej ramie z rur stalowych i dwustronnym wahaczu wleczonym z lekkich stopów aluminium. Osadzono na nich sztywno zestrojone zawieszenie i skuteczny układ hamulcowy. Z przodu znajdziemy widelec teleskopowy upside-down i wentylowaną tarczę hamulcową o średnicy 280 mm z 2-tłoczkowym zaciskiem hamulcowym. Z tyłu zastosowanie znalazły centralny amortyzator monoshock i 220 mm tarcza hamulcowa z zaciskiem 1-tłoczkowym. Rieju RS2 50 Matrix porusza się na 17 calowych felgach z lekkiego aluminium, które obuto w opony szosowe o rozmiarach 100/80-17 i 130/80-17 (przód/tył).