check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Rieju MRX 50

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 1677
Nakrętka szpilki cylindra M7

4,99 zł

Nakrętka szpilki cylindra M7

stars    (19)
Cewko-fajka cewka zapłonowa GY6 4T - 56886
Świeca zapłonowa NGK BR9ES - BR9ES -10%

16,47 zł

18,30 zł

Najniższa cena: 18,30 zł

Świeca zapłonowa NGK BR9ES - BR9ES

stars    (23)
Uszczelki silnika kpl AM6 - 91187
Naklejka serwisowa wymiany filtra i oleju - 203300
Simering - uszczelniacz 20x35x7 - 62313
Komplet simeringów silnika AM6 - 161281
Gaźnik PHBG 21 ssanie ręczne AM6 - 80131
Cylinder z głowicą 90cm3 AM6 Malina - 77166
Klocki hamulcowe FA115 - 77360

17,99 zł

Klocki hamulcowe FA115 - 77360

stars    (13)
Klin wału korbowego 3x12 AM6 50ccm - 63335
Simering - uszczelniacz SKF 20x35x7
Cewka zapłonowa 2T - 59475

30,49 zł

Cewka zapłonowa 2T - 59475

stars    (13)
Uszczelki cylindra Aprilia AM6 90ccm - 75683
Cewka zapłonowa + fajka 4T - 234664
Uszczelki cylindra Aprilia AM6 70ccm - 75682
Moduł zapłonowy 4T - 188932

17,99 zł

Moduł zapłonowy 4T - 188932

stars    (2)
Łożysko korbowodu 12/15/14 AM6 - 63344
Rozrusznik elektryczny AM6 - 75679
Membrana zawór membranowy - 63347
Tarcze sprzęgła AM6 kpl 4 szt. - 63366
Cylinder z głowicą 70cm3 AM6 - 77005
Klocki hamulcowe FA 194 - 81469
Szpilka cylindra AM6 - 63365

7,99 zł

Szpilka cylindra AM6 - 63365

stars    (2)
Pokrywa zębatki zdawczej silnika AM6 - 63356
Tłok AM6 90cm3 49mm - 75661

25,52 zł

Tłok AM6 90cm3 49mm - 75661

stars    (8)
Świeca zapłonowa NGK BR9EIX irydowa - BR9EIX -10%

59,31 zł

65,90 zł

Najniższa cena: 65,90 zł

Świeca zapłonowa NGK BR9EIX irydowa - BR9EIX

stars    (11)
Komplet łożysk silnika SKF AM6
Uszczelka membrany AM6 - 75680

11,99 zł

Uszczelka membrany AM6 - 75680

stars    (4)
Dźwignia włączająca sprzęgło AM6 - 63331
Łożysko korbowodu TopRacing 12x15x15
Zębatka przód JT JTF1120.11, 11z rozmiar 420 - JTF1120.11 -10%

28,08 zł

31,20 zł

Najniższa cena: 31,20 zł

Zębatka przód JT JTF1120.11, 11z rozmiar 420 - JTF1120.11

stars    (12)
Dźwignia zmiany biegów Vicma AM6 - VIC-824PL
Wał korbowy AM6 - 140510
Komplet łożysk silnika AM6 - 161379
Wałek zmiany biegów AM6 - 63385
Uszczelka pokrywy prawej silnika AM6 - 63370
Cewka zapłonowa RMS 24 601 0040 - Rms 24 601 0040
Nakrętka wału lewa M10 AM6 - 63348

Posiadamy Części motocyklowe do Rieju MRX 50

  • Rieju MRX 50 2003
  • Rieju MRX 50 Top 2004
  • Rieju MRX 50 2004
  • Rieju MRX 50 Top 2006
  • Rieju MRX 50 Top 2007
  • Rieju MRX 50 Top Edition 2008
  • Rieju MRX 50 Top Edition 2009
  • Rieju MRX 50 Pro 2004
  • Rieju MRX 50 Top 2005
  • Rieju MRX 50 2005
  • Rieju MRX 50 Top Edition 2005
  • Rieju MRX 50 Top Edition 2007
  • Rieju MRX 50 2002
  • Rieju MRX 50 2006
  • Rieju MRX 50 2007
  • Rieju MRX 50 2008
  • Rieju MRX 50 2009
  • Rieju MRX 50 2000
  • Rieju MRX 50 2001
  • Rieju MRX 50 Pro
  • Rieju MRX 50 Pro 2005
  • Rieju MRX 50 Pro 2006
  • Rieju MRX 50 Pro 2007
  • Rieju MRX 50 Pro 2008
  • Rieju MRX 50 Pro 2009

other_motorcycle_models

Rieju MRX 50

Rieju MRX 50 to motorower klasy cross/enduro produkowany przez hiszpański koncern od 2008 roku. Niska masa, wysokie osiągi dwusuwowego silnika i porządne zawieszenie sprawiły, że model MRX 50 zdobył niezłą rzeszę fanów na całym świecie. Rieju MRX 50 zostało wyposażone w jednocylindrową, dwusuwową jednostkę napędową o pojemności skokowej 49 ccm. Chłodzony cieczą singiel otrzymał gaźnikowy układ zasilania renomowanej marki Dell’Orto oraz elektroniczny zapłon CDI. Na pokładzie znalazła się również manualna skrzynia biegów o sześciu przełożeniach oraz klasyczny układ przeniesienia napędu, w którego skład - oprócz wspomnianej skrzyni biegów - wchodził również łańcuch napędowy i mokre, wielotarczowe sprzęgło. Warto zaznaczyć, że model MRX 50 w oryginalnej specyfikacji posiadał sportowy układ wydechowy. Rieju postawiło na wysokie osiągi kosztem równie wysokiego zużycia paliwa. Moc maksymalna 5 KM i maksymalny moment obrotowy 5,5 Nm zapewniały fenomenalne wrażenia z jazdy, choć spalanie na poziomie 4,5-5 l/100 kilometrów (podczas agresywnej jazdy w terenie) już nie budziło takiego zachwytu. Nie mniej jednak, dla większości początkujących motocyklistów zużycie paliwa nie miało aż tak dużego znaczenia. W końcu ich pierwszy sprzęt po demontażu blokad mógł rozpędzić się nawet do 90 km/h. Rieju przyzwyczaiło nas, że w swoich motorowerach nie idzie na kompromisy, co widać niestety w finalnej cenie motocykla. W trudnym terenie przyda się doskonałe zawieszenie i na tym polu model MRX 50 może się pochwalić podzespołami z wysokiej półki. Z przodu zastosowano widelec teleskopowy typu Upside-down z oferty renomowanej marki Paioli (średnica lag - 36 mm), zaś z tyłu - układ PRS z pojedynczym amortyzatorem opartym na dwustronnym wahaczu wleczonym z lekkich stopów aluminium. Jak na tę klasę pojemnościową to naprawdę dobry zestaw. Warto zwrócić uwagę na zastosowany układ hamulcowy. Zarówno z przodu, jak i z tyłu znajdziemy tarczę hamulcową (260 i 200 mm - przód/tył) oraz jednotłoczkowe zaciski hamulcowe.