Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
PLN
Sortuj
Znaleziono: 1606
119,00 zł
Komplet łożysk silnika SKF AM6
-10%
28,08 zł
31,20 zł
Najniższa cena: 31,20 zł
Zębatka przód JT JTF1120.11, 11z rozmiar 420 - JTF1120.11
(12)
190,00 zł
Wał korbowy AM6 - 140510
48,00 zł
Komplet łożysk silnika AM6 - 161379
Posiadamy Części motocyklowe do Rieju SMX 50
- Rieju SMX 50 2003
- Rieju SMX 50 Top 2004
- Rieju SMX 50 2004
- Rieju SMX 50 Top 2006
- Rieju SMX 50 Top 2007
- Rieju SMX 50 Top 2008
- Rieju SMX 50 Top 2009
- Rieju SMX 50 Pro Supermoto 2004
- Rieju SMX 50 Pro Top 2004
- Rieju SMX 50 Supermoto 2005
- Rieju SMX 50 Top Supermoto 2005
- Rieju SMX 50 Top Supermoto 2007
- Rieju SMX 50 Top Supermoto 2009
- Rieju SMX 50 Supermoto 2002
- Rieju SMX 50 2001
- Rieju SMX 50 2006
- Rieju SMX 50 2007
- Rieju SMX 50 2008
- Rieju SMX 50 2009
- Rieju SMX 50 1999
- Rieju SMX 50 2000
- Rieju SMX 50 2002
- Rieju SMX 50 2005
- Rieju SMX 50 Pro 2007
- Rieju SMX 50 Pro 2008
- Rieju SMX 50 Pro 2009
other_motorcycle_models
- Rieju SMX 125
- Rieju Nuuk 0
- Rieju Drac 50
- Rieju RR 50
- Rieju RS 50
- Rieju Century 125
- Rieju Mius 4.0
- Rieju MR 200
- Rieju MR 300
- Rieju MR 250
- Rieju Marathon 125
- Rieju Tango 125
- Rieju MRT 50
- Rieju RS-3 125
- Rieju RS-3 50
- Rieju RS-2 50
- Rieju RS-1 50
- Rieju RS-2 125
- Rieju MX 50
- Rieju Spike 50
- Rieju Toreo 50
- Rieju RRX 50
- Rieju Windy 50
- Rieju NKD 50
- Rieju Pacific 50
- Rieju MRX 50
- Rieju First 50
- Rieju Tango 50
- Rieju Marathon 450
- Rieju Marathon 250
- Rieju Scrambler 125
- Rieju Freejump 125
- Rieju Tango 250
- Rieju RS-1 125
- Rieju RR 125
- Rieju MRX 125
- Rieju Blast Urban 50
- Rieju Riser 50
- Rieju Strada 125
- Rieju RS-3
- Rieju MRT 125
- Rieju NKD 50 Naked
- Rieju NKD 125
- Rieju Mius 4.0 0
- Rieju Marathon 200
- Rieju Cityline 300
- Rieju Cityline 125
Rieju SMX 50
Rieju SMX 50 to motorower klasy supermoto produkowany przez hiszpański koncern w latach 2002-2009. Fenomenalne właściwości jezdne, mocna jednostka napędowa i wyposażenie, którego nie powstydziłby się motocykl klasy 125/250 - oto cechy, które zadecydowały o sukcesie modelu SMX 50 i uznaniu wśród najmłodszych motocyklistów.
Rieju SMX 50 został wyposażony w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 49 ccm, więc mogą go prowadzić osoby posiadające prawo jazdy kategorii AM (dawniej Karta Motorowerowa) lub dowód osobisty (dotyczy osób pełnoletnich). Chłodzony cieczą silnik dwusuwowy posiada układ wydechowy z dyfuzorem, gaźnikowy układ zasilania renomowanej marki Dell’Orto, rozrusznik elektryczny i zapłon CDI. Małolitrażowy singiel generuje moc maksymalną 5,5 KM przy 6750 obr./min i maksymalny moment obrotowy 6 Nm przy 5500 obr./min. Przy masie własnej na poziomie 94,5 kilograma takie osiągi pozwalają na bardzo dynamiczne przyspieszenie i umożliwiają jazdę z prędkością maksymalną ponad 85 km/h (po demontażu blokad ograniczających v-max do ustawowych 45 km/h). Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pośrednictwem manualnej skrzyni biegów o sześciu przełożeniach, mokrego sprzęgła wielotarczowego i klasycznego łańcucha napędowego. Na pokładzie Rieju SMX 50 znajdziemy zbiornik paliwa o pojemności 8,4 litra. Przy dynamicznej jeździe spalanie wzrasta do ponad 4 l/100 kilometrów, więc można się spodziewać zasięgu około 200 kilometrów na jednym tankowaniu.
Konstrukcja Rieju SMX 50 opiera się na ramie grzbietowej i dwustronnym wahaczu wleczonym - oba elementy wykonano z lekkich stopów aluminium, co zaowocowało niską masą własną motocykla. Na lekkim szkielecie osadzono optymalnie zestrojone zawieszenie i wydajny układ hamulcowy. Z przodu zastosowano widelec teleskopowy upside-down i wentylowaną tarczę hamulcową o średnicy 260 mm z 2-tłoczkowym zaciskiem hamulcowym. Z tyłu znajdziemy centralny amortyzator monoshock (progresywny) i 200 mm tarczę z zaciskiem 1-tłoczkowym. Rieju SMX 50 porusza się na szprychowych felgach o średnicy 17 cali, które obuto w opony szosowe o rozmiarach 100/80-17 i 130/70-17 (przód/tył).