check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Vespa Primavera 125

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 732
Świeca zapłonowa NGK B7HS - B7HS -10%

12,33 zł

13,70 zł

Najniższa cena: 13,70 zł

Świeca zapłonowa NGK B7HS - B7HS

stars    (1)
Filtr oleju HifloFiltro HF 183 Benelli/Gilera/Italjet/Piaggio - HF183 -15%

20,32 zł

23,90 zł

Najniższa cena: 23,90 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 183 Benelli/Gilera/Italjet/Piaggio - HF183

stars    (1)
Świeca zapłonowa NGK CR8EIX irydowa - CR8EIX -10%

59,85 zł

66,50 zł

Najniższa cena: 66,50 zł

Świeca zapłonowa NGK CR8EIX irydowa - CR8EIX

stars    (7)
Świeca zapłonowa NGK B6HS - B6HS -10%

12,33 zł

13,70 zł

Najniższa cena: 13,70 zł

Świeca zapłonowa NGK B6HS - B6HS

stars    (4)
Fajka zapłonowa NGK LB05F - 8051 -10%

16,20 zł

18,00 zł

Najniższa cena: 18,00 zł

Fajka zapłonowa NGK LB05F - 8051

stars    (7)
Łożysko SKF 6203 2RS

24,28 zł

Łożysko SKF 6203 2RS

stars    (1)
Korek zatyczka do wydechu 4T z uchwytem JMP
Simering - uszczelniacz SKF 19x32x7
Łożysko SKF 6204 2RS - 83850

25,04 zł

Łożysko SKF 6204 2RS - 83850

stars    (3)
Świeca zapłonowa Champion L82C - L82C/T10
Świeca zapłonowa NGK CR8EB - CR8EB -10%

33,75 zł

37,50 zł

Najniższa cena: 37,50 zł

Świeca zapłonowa NGK CR8EB - CR8EB

stars    (2)
Automat stopu przód/tył JMP

36,31 zł

Automat stopu przód/tył JMP

stars    (3)
Świeca zapłonowa NGK BP6ES - BP6ES -10%

10,62 zł

11,80 zł

Najniższa cena: 11,80 zł

Świeca zapłonowa NGK BP6ES - BP6ES

Gąbkowy filtr powietrza HifloFiltro HFA 5203 DS - HFA5203DS -15%

24,57 zł

28,90 zł

Najniższa cena: 28,90 zł

Gąbkowy filtr powietrza HifloFiltro HFA 5203 DS - HFA5203DS

stars    (1)
Zaślepka koła kapsel Vespa
Akumulator żelowy 12V 6Ah JMT YTX7L-BS (WP7L-BS)
Klocki hamulcowe (2 szt) zamiennik SFA 353 - 187268
Klocki hamulcowe EBC FA 353 SFAC (2 szt.) - SFAC353 -10%

38,61 zł

42,90 zł

Najniższa cena: 42,90 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 353 SFAC (2 szt.) - SFAC353

Klocki hamulcowe EBC FA 353 SFA (2 szt.) - SFA353 -10%

33,93 zł

37,70 zł

Najniższa cena: 37,70 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 353 SFA (2 szt.) - SFA353

Uszczelka napinacza łańcuszka rozrządu Athena -10%

14,27 zł

15,85 zł

Najniższa cena: 15,85 zł

Uszczelka napinacza łańcuszka rozrządu Athena

stars    (1)
Łożysko główki ramy Buzzetti
Uszczelniacz zaworowy Athena - P400480420125 -10%

17,87 zł

19,85 zł

Najniższa cena: 19,85 zł

Uszczelniacz zaworowy Athena - P400480420125

Wyłącznik główny zasilania  - BA18
Filtr oleju K&N KN183 - KN-183

57,30 zł

Filtr oleju K&N KN183 - KN-183

stars    (1)
Filtr oleju krótki produkt OEM - 483841
Przekaźnik rozrusznika JMT
Świeca zapłonowa NGK BR7HIX irydowa - BR7HIX -10%

56,52 zł

62,80 zł

Najniższa cena: 62,80 zł

Świeca zapłonowa NGK BR7HIX irydowa - BR7HIX

Łożysko wahacza oryginał - 56127R
Nypel linki 8x14 Vespa 50
Akumulator bezobsługowy 12V 6Ah JMT YTX7L-BS (WP7L-B)
Szpilka cylindra M7x140 mm
Uszczelka kranika

Posiadamy Części motocyklowe do Vespa Primavera 125

  • Vespa Primavera 125 1967
  • Vespa Primavera 125 i.e. 3V 2014
  • Vespa Primavera 125 i.e. 3V ABS 2014
  • Vespa Primavera 125 i.e. 3V 2016
  • Vespa Primavera 125 i.e. 3V ABS 2016
  • Vespa Primavera 125 i.e. 3V Touring 2016
  • Vespa Primavera 125 i.e. 3V iGet ABS 2016
  • Vespa Primavera 125 i.e. 3V iGet Touring ABS 2016
  • Vespa Primavera 125 i.e. 3V iGet ABS 2018
  • Vespa Primavera 125 i.e. 3V iGet Touring ABS 2018
  • Vespa Primavera 125 1968
  • Vespa Primavera 125 1969
  • Vespa Primavera 125 1970
  • Vespa Primavera 125 1971
  • Vespa Primavera 125 1972
  • Vespa Primavera 125 1973
  • Vespa Primavera 125 1974
  • Vespa Primavera 125 1975
  • Vespa Primavera 125 1976
  • Vespa Primavera 125 1977
  • Vespa Primavera 125 1978
  • Vespa Primavera 125 1979
  • Vespa Primavera 125 1980
  • Vespa Primavera 125 1981
  • Vespa Primavera 125 1982
  • Vespa Primavera 125 i.e. 3V 2015
  • Vespa Primavera 125 i.e. 3V ABS 2015
  • Vespa Primavera 125 i.e. 3V iGet 2017
  • Vespa Primavera 125 i.e. 3V iGet Touring ABS 2017
  • Vespa Primavera 125 i.e. 3V iGet Anniversario ABS 2018
  • Vespa Primavera 125 i.e. 3V iGet Yacht Club ABS 2018
  • Vespa Primavera 125 i.e. 3V iGet Anniversario ABS 2019
  • Vespa Primavera 125 i.e. 3V iGet Yacht Club ABS 2019
  • Vespa Primavera 125 i.e. 3V iGet 2019
  • Vespa Primavera 125 i.e. 3V iGet Touring ABS 2019
  • Vespa Primavera 125 S i.e. 3V iGet 2019
  • Vespa Primavera 125 i.e. 3V iGet Touring ABS 2021
  • Vespa Primavera 125 S iGet i.e. 3V ABS 2021
  • Vespa Primavera 125 3V iGet 75th ABS 2021
  • Vespa Primavera 125 iGet ABS 2020
  • Vespa Primavera 125 iGet Red ABS 2020
  • Vespa Primavera 125 iGet Touring ABS 2020
  • Vespa Primavera 125 S iGet i.e. 3V ABS 2020
  • Vespa Primavera 125 iGet ABS 2019
  • Vespa Primavera 125 S i.e. 3V iGet ABS 2019
  • Vespa Primavera 125 iGet ABS 2017
  • Vespa Primavera 125 ET3 1980
  • Vespa Primavera 125 i.e. 3V 2013
  • Vespa Primavera 125 1983
  • Vespa Primavera 125 ET3 1976
  • Vespa Primavera 125 ET3 1977
  • Vespa Primavera 125 ET3 1978
  • Vespa Primavera 125 ET3 1979
  • Vespa Primavera 125 LX 2013
  • Vespa Primavera 125 LX 2015
  • Vespa Primavera 125 iGet Sport ABS 2017
  • Vespa Primavera 125 iGet Sport ABS 2018
  • Vespa Primavera 125 S.W. 3V ABS 2020
  • Vespa Primavera 125 LX 2014
  • Vespa Primavera 125 ET3 1981
  • Vespa Primavera 125 ET3 1982
  • Vespa Primavera 125 ET3 1983
  • Vespa Primavera 125 IGet 3V Touring ABS 2022
  • Vespa Primavera 125 IGet 3V ABS 2021
  • Vespa Primavera 125 S IGet 3V ABS 2022
  • Vespa Primavera 125 IGet 3V Sean Wotherspoon ABS 2022
  • Vespa Primavera 125 IGet 3V Sean Wotherspoon ABS 2021
  • Vespa Primavera 125 IGet 3V Red ABS 2021
  • Vespa Primavera 125 IGet 3V Red ABS 2022
  • Vespa Primavera 125 IGet 3V ABS 2022

other_motorcycle_models

Vespa Primavera 125

Części motocyklowe

Vespa Primavera to seria skuterów mająca swe początki w odległych latach 60' ubiegłego wieku. "Wiosna", bo właśnie tak należy tłumaczyć włoską nazwę, prezentuje się lekko i promieniście, całkowicie nawiązując do najlepszej pory roku powodującej u wszystkich wielbicieli jednośladów optymistyczne emocje. Założenia konstrukcyjne nie zmieniły się od kilkudziesięciu lat, dzięki czemu Włosi nadal dostarczają niezwykle dopracowany pojazd dla młodzieży rozpoczynającej swoją przygodę w motocyklowym świecie. Nie oznacza to jednak że dorośli przejdą obok Primavery obojętnie. Elegancka linia nadwozia i wysublimowany styl widoczny w każdym detalu czynią z niej idealny, miejski środek transportu na biznesowe spotkania.

Pod względem technicznym legendarna maszyna nie odstaje od nowoczesnych konstrukcji najbardziej uznanych producentów. Jednocylindrowy czterosuw z trzema zaworami na cylinder zasilany jest przez elektroniczny system wtrysku paliwa PFI, za przeniesienie napędu odpowiada bezawaryjna, bezstopniowa przekładnia automatyczna, a tylne zawieszenie (amortyzator hydrauliczny) posiada czterostopniową regulację napięcia wstępnego sprężyny. Nawiązań do czasów, gdy Primavera budziła w najmłodszych największe emocje, można doszukiwać się w tylnym hamulcu bębnowym i klasycznym chłodzeniu powietrzem. Mimo żę w tak zaawansowanym jednośladzie takie rozwiązania mogą wydawać się zbyt archaiczne, to w stu procentach wywiązują się ze swojego zadania. Bęben o średnicy 140 mm we współpracy z 200 mm tarczą i dwutłoczkowym zaciskiem zapewnia świetną skuteczność i gwarantuje bezpieczeństwo w każdych warunkach.

Niewielki singiel o pojemności 124,5 cm ³ generuje moc 11 KM i moment obrotowy 10,5 Nm. Mimo, że takie osiągi nie plasują Vespy w czołówce swojego segmentu, to pozwalają na zadowalające przyspieszenia i rozpędzenie jednośladu do około 100 km/h.

Jednakże chyba nikt, kto zasiadł by za sterami Primavery, nie zaprzątałby sobie głowy niewielkimi możliwościami jednostki. Ten skuter kocha się przede wszystkim za piękno bijące od każdego elementu i za doznania, które płyną z każdego pokonanego kilometra. Nie mniej istotne jest także tradycyjne wykonanie. Samonośna konstrukcja nadwozia z tłoczonej blachy, specyficzne przednie zawieszenie z jednostronnym wahaczem i charakterystyczny przedni reflektor w chromowanej obwódce przenoszą podróżujących do dawnych lat.

Prowadzenie Vespy to doznanie którego na próżno szukać u konkurencji. Sztywności, jaką gwarantuje nadwozie, nie powstydziła by się żadna rama z rur stalowych. Dzięki temu za kierownicą użytkownicy czują całkowitą stabilność i zwinność, nawet gdy nawierzchnia nie jest najlepsza, a prędkość nie zawsze dostosowana do ostrości zakrętu.

Możliwość doświadczenia wszystkich zalet Primavery dużo kosztuje, aczkolwiek jest to cena w pełni uzasadniona. W zalewie "bezosobowych" maszyn z plastikowymi owiewkami, gdzie często produkty poszczególnych producentów wiele się od siebie nie różnią, warto wydać więcej aby poczuć siłę dawnego rzemiosła. Wiadomo że klasyczne włoskie skutery także produkowane są w zautomatyzowanych fabrykach, jednak udało się w nich zachować jak najwięcej z dawnych czasów, gdy w jednośladach zawarta była część duszy ich twórców.