Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
20,32 zł
23,90 zł
Najniższa cena: 23,90 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 183 Benelli/Gilera/Italjet/Piaggio - HF183
24,57 zł
28,90 zł
Najniższa cena: 28,90 zł
Gąbkowy filtr powietrza HifloFiltro HFA 5203 DS - HFA5203DS
12,82 zł
Zaślepka koła kapsel Vespa
113,05 zł
Wyłącznik główny zasilania - BA18
54,35 zł
Przekaźnik rozrusznika JMT
34,76 zł
Łożysko wahacza oryginał - 56127R
7,45 zł
Nypel linki 8x14 Vespa 50
13,34 zł
Szpilka cylindra M7x140 mm
8,79 zł
Uszczelka kranika
Posiadamy Części motocyklowe do Vespa Primavera 125
- Vespa Primavera 125 1967
- Vespa Primavera 125 i.e. 3V 2014
- Vespa Primavera 125 i.e. 3V ABS 2014
- Vespa Primavera 125 i.e. 3V 2016
- Vespa Primavera 125 i.e. 3V ABS 2016
- Vespa Primavera 125 i.e. 3V Touring 2016
- Vespa Primavera 125 i.e. 3V iGet ABS 2016
- Vespa Primavera 125 i.e. 3V iGet Touring ABS 2016
- Vespa Primavera 125 i.e. 3V iGet ABS 2018
- Vespa Primavera 125 i.e. 3V iGet Touring ABS 2018
- Vespa Primavera 125 1968
- Vespa Primavera 125 1969
- Vespa Primavera 125 1970
- Vespa Primavera 125 1971
- Vespa Primavera 125 1972
- Vespa Primavera 125 1973
- Vespa Primavera 125 1974
- Vespa Primavera 125 1975
- Vespa Primavera 125 1976
- Vespa Primavera 125 1977
- Vespa Primavera 125 1978
- Vespa Primavera 125 1979
- Vespa Primavera 125 1980
- Vespa Primavera 125 1981
- Vespa Primavera 125 1982
- Vespa Primavera 125 i.e. 3V 2015
- Vespa Primavera 125 i.e. 3V ABS 2015
- Vespa Primavera 125 i.e. 3V iGet 2017
- Vespa Primavera 125 i.e. 3V iGet Touring ABS 2017
- Vespa Primavera 125 i.e. 3V iGet Anniversario ABS 2018
- Vespa Primavera 125 i.e. 3V iGet Yacht Club ABS 2018
- Vespa Primavera 125 i.e. 3V iGet Anniversario ABS 2019
- Vespa Primavera 125 i.e. 3V iGet Yacht Club ABS 2019
- Vespa Primavera 125 i.e. 3V iGet 2019
- Vespa Primavera 125 i.e. 3V iGet Touring ABS 2019
- Vespa Primavera 125 S i.e. 3V iGet 2019
- Vespa Primavera 125 i.e. 3V iGet Touring ABS 2021
- Vespa Primavera 125 S iGet i.e. 3V ABS 2021
- Vespa Primavera 125 3V iGet 75th ABS 2021
- Vespa Primavera 125 iGet ABS 2020
- Vespa Primavera 125 iGet Red ABS 2020
- Vespa Primavera 125 iGet Touring ABS 2020
- Vespa Primavera 125 S iGet i.e. 3V ABS 2020
- Vespa Primavera 125 iGet ABS 2019
- Vespa Primavera 125 S i.e. 3V iGet ABS 2019
- Vespa Primavera 125 iGet ABS 2017
- Vespa Primavera 125 ET3 1980
- Vespa Primavera 125 i.e. 3V 2013
- Vespa Primavera 125 1983
- Vespa Primavera 125 ET3 1976
- Vespa Primavera 125 ET3 1977
- Vespa Primavera 125 ET3 1978
- Vespa Primavera 125 ET3 1979
- Vespa Primavera 125 LX 2013
- Vespa Primavera 125 LX 2015
- Vespa Primavera 125 iGet Sport ABS 2017
- Vespa Primavera 125 iGet Sport ABS 2018
- Vespa Primavera 125 S.W. 3V ABS 2020
- Vespa Primavera 125 LX 2014
- Vespa Primavera 125 ET3 1981
- Vespa Primavera 125 ET3 1982
- Vespa Primavera 125 ET3 1983
- Vespa Primavera 125 IGet 3V Touring ABS 2022
- Vespa Primavera 125 IGet 3V ABS 2021
- Vespa Primavera 125 S IGet 3V ABS 2022
- Vespa Primavera 125 IGet 3V Sean Wotherspoon ABS 2022
- Vespa Primavera 125 IGet 3V Sean Wotherspoon ABS 2021
- Vespa Primavera 125 IGet 3V Red ABS 2021
- Vespa Primavera 125 IGet 3V Red ABS 2022
- Vespa Primavera 125 IGet 3V ABS 2022
other_motorcycle_models
- Vespa Primavera 150
- Vespa Primavera 50
- Vespa Elettrica 0
- Vespa S 150
- Vespa P 200
- Vespa SS 180
- Vespa PK 80
- Vespa GTV 250
- Vespa GL 150
- Vespa PX 150
- Vespa Sprint 150
- Vespa V 150
- Vespa LXV 150
- Vespa Sei Giorni 300
- Vespa GTV 300
- Vespa GTS 300
- Vespa Sport 100
- Vespa V 90
- Vespa 946 125
- Vespa S 125
- Vespa Cosa 125
- Vespa PK 125
- Vespa T2 125
- Vespa PX 125
- Vespa LXV 125
- Vespa V 125
- Vespa Sprint 125
- Vespa GTS 125
- Vespa Sprint 50
- Vespa S 50
- Vespa Spezial 50
- Vespa PK 50
- Vespa ET2 50
- Vespa LX 50
- Vespa LXV 50
- Vespa FL 2 50
- Vespa FL 50
- Vespa PK 75
- Vespa GT 250
- Vespa GTS 250
- Vespa PX 80
- Vespa GT 160
- Vespa GS 160
- Vespa Racer 90
- Vespa GTV 125
- Vespa LX 125
Vespa Primavera 125
Vespa Primavera to seria skuterów mająca swe początki w odległych latach 60' ubiegłego wieku. "Wiosna", bo właśnie tak należy tłumaczyć włoską nazwę, prezentuje się lekko i promieniście, całkowicie nawiązując do najlepszej pory roku powodującej u wszystkich wielbicieli jednośladów optymistyczne emocje. Założenia konstrukcyjne nie zmieniły się od kilkudziesięciu lat, dzięki czemu Włosi nadal dostarczają niezwykle dopracowany pojazd dla młodzieży rozpoczynającej swoją przygodę w motocyklowym świecie. Nie oznacza to jednak że dorośli przejdą obok Primavery obojętnie. Elegancka linia nadwozia i wysublimowany styl widoczny w każdym detalu czynią z niej idealny, miejski środek transportu na biznesowe spotkania.
Pod względem technicznym legendarna maszyna nie odstaje od nowoczesnych konstrukcji najbardziej uznanych producentów. Jednocylindrowy czterosuw z trzema zaworami na cylinder zasilany jest przez elektroniczny system wtrysku paliwa PFI, za przeniesienie napędu odpowiada bezawaryjna, bezstopniowa przekładnia automatyczna, a tylne zawieszenie (amortyzator hydrauliczny) posiada czterostopniową regulację napięcia wstępnego sprężyny. Nawiązań do czasów, gdy Primavera budziła w najmłodszych największe emocje, można doszukiwać się w tylnym hamulcu bębnowym i klasycznym chłodzeniu powietrzem. Mimo żę w tak zaawansowanym jednośladzie takie rozwiązania mogą wydawać się zbyt archaiczne, to w stu procentach wywiązują się ze swojego zadania. Bęben o średnicy 140 mm we współpracy z 200 mm tarczą i dwutłoczkowym zaciskiem zapewnia świetną skuteczność i gwarantuje bezpieczeństwo w każdych warunkach.
Niewielki singiel o pojemności 124,5 cm ³ generuje moc 11 KM i moment obrotowy 10,5 Nm. Mimo, że takie osiągi nie plasują Vespy w czołówce swojego segmentu, to pozwalają na zadowalające przyspieszenia i rozpędzenie jednośladu do około 100 km/h.
Jednakże chyba nikt, kto zasiadł by za sterami Primavery, nie zaprzątałby sobie głowy niewielkimi możliwościami jednostki. Ten skuter kocha się przede wszystkim za piękno bijące od każdego elementu i za doznania, które płyną z każdego pokonanego kilometra. Nie mniej istotne jest także tradycyjne wykonanie. Samonośna konstrukcja nadwozia z tłoczonej blachy, specyficzne przednie zawieszenie z jednostronnym wahaczem i charakterystyczny przedni reflektor w chromowanej obwódce przenoszą podróżujących do dawnych lat.
Prowadzenie Vespy to doznanie którego na próżno szukać u konkurencji. Sztywności, jaką gwarantuje nadwozie, nie powstydziła by się żadna rama z rur stalowych. Dzięki temu za kierownicą użytkownicy czują całkowitą stabilność i zwinność, nawet gdy nawierzchnia nie jest najlepsza, a prędkość nie zawsze dostosowana do ostrości zakrętu.
Możliwość doświadczenia wszystkich zalet Primavery dużo kosztuje, aczkolwiek jest to cena w pełni uzasadniona. W zalewie "bezosobowych" maszyn z plastikowymi owiewkami, gdzie często produkty poszczególnych producentów wiele się od siebie nie różnią, warto wydać więcej aby poczuć siłę dawnego rzemiosła. Wiadomo że klasyczne włoskie skutery także produkowane są w zautomatyzowanych fabrykach, jednak udało się w nich zachować jak najwięcej z dawnych czasów, gdy w jednośladach zawarta była część duszy ich twórców.