check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części do Motocykli Motobi

Charakterystyka marki

MOTOBI to polska marka, choć trzeba zaznaczyć, że firma ta produkująca skutery ma swoją siedzibę w Chinach. I to specjalnie dla polskich odbiorców zostały zaprojektowane i wyprodukowane skutery o wdzięcznej nazwie MOTOBI.   Bez wątpienia jest to firma zorientowana na sukces. I choć produkuje swoje skutery w Chinach to ma włoskie korzenie. Firmę założył pod koniec lat 40-tych XX wieku Giuseppe Benelli. Swoje pojazdy, wypuszczała na rynek aż do 1977 roku. Motory produkowane przez tą firmę odnosiły sukcesy sportowe na arenie międzynarodowej cieszyć się szacunkiem i coraz większym zainteresowaniem ze strony miłośników jednośladów. Można powiedzieć, że to firma, która idealnie łączy tradycje z nowoczesnością.   Z roku na rok poprawia się jakość oferowanych pojazdów przy zachowaniu bardzo atrakcyjnych cen. Klienci zaczynają doceniać i cieszyć się z możliwości jakie może im zaoferować MOTOBI i co ważne jej popularność wśród polskiego odbiorcy cały czas rośnie tak jak możliwości pojazdów MOTOBI.

Sowa II

Motobi Sowa 50 to skuter miejski z najniższej klasy pojemnościowej, wprowadzony na polski rynek w 2007 roku. Cechuje się sprawdzoną konstrukcją, wysokim poziomem komfortu jazdy (przestronna kanapa, szerokie podesty pod stopy i wygodne oparcie pasażera na seryjnie montowanym kufrze centralnym) i ekonomiczną jednostką napędową. Skuter Motobi Sowa 50 został wyposażony w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 49 ccm, co sprawia, że można prowadzić go na podstawie prawa jazdy kategorii AM lub dowodu osobistego. Chłodzony powietrzem silnik czterosuwowy posiada rozrząd SOHC (dwa zawory na cylinder sterowane za pomocą jednego wałka rozrządu), gaźnikowy układ zasilania, dwa rozruszniki (nożny/kopniak i elektryczny) i zapłon CDI. Niewielki singiel generuje moc maksymalną 3 KM przy 6500 obr./min i maksymalny moment obrotowy 3,5 Nm przy 5500 obr./min, co przy masie 113 kilogramów pozwala na zachowanie umiarkowanej dynamiki w ruchu miejskim i umożliwia jazdę z prędkością maksymalną 75 km/h (po demontażu blokad fabrycznych, ograniczających v-max do ustawowych 45 km/h). Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pomocą bezstopniowej przekładni automatycznej CVT, w której pracują wariator, sprzęgło odśrodkowe i pasek napędowy. Motobi Sowa 50 posiada zbiornik paliwa o pojemności 5,5 litra. Przy średnim spalaniu na poziomie 3 l/100 kilometrów gwarantuje on zasięg prawie 200 kilometrów na jednym tankowaniu. Szkieletem skutera Motobi Sowa 50 jest rama kołyskowa z wytrzymałych rur stalowych, będąca bazą dla miękko zestrojonego zawieszenia i skutecznego układu hamulcowego. Warto zaznaczyć, że w modelu Sowa 50 znajdziemy wentylowaną tarczę hamulcową z 1-tłoczkowym zaciskiem hamulcowym przy obu kołach, co rzadko zdarza się w tej półce cenowej. Komfort jazdy zapewnia konwencjonalny widelec teleskopowy (z przodu) i dwa amortyzatory hydrauliczne (z tyłu). Motobi Sowa 50 porusza się na 12 calowych felgach z lekkich stopów aluminium, które obuto w opony szosowe o rozmiarze 120/70-12 (przód/tył).