check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Motobi Orlik II 50

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 1046
Filtr paliwa - 58204

5,00 zł

Filtr paliwa - 58204

stars    (217)
Blaszka do montażu owiewek plastików - 80991
Gaźnik kompletny GY6 4T 139QMB 50 cm3 - 56992
Koło rozrusznika nożnego 8 zębów 4T - 60309
Sprężyna rozrusznika - 56960

10,99 zł

Sprężyna rozrusznika - 56960

stars    (3)
Akumulator żelowy 12V 4 Ah WM Motor YTX4L-BS
Moduł C.D.I tuning chińskie 4T GY6 - 56933
Dźwignia rozrusznika - kopnik GY6 4T - 60252
Regulator napięcia 2T 4T - 60317
Fajka zapłonowa kabel NGK -10%

26,91 zł

29,90 zł

Najniższa cena: 29,90 zł

Fajka zapłonowa kabel NGK

stars    (62)
Cewko-fajka cewka zapłonowa GY6 4T - 56886
Zestaw kopnika + starter + półksiężyc - 76752
Tulejka met-gum zawieszenia silnika 28x10x22 - 56972
Przekaźnik rozrusznika GY6 4T - 58966
Pasek napędowy 669 18 30 - 56942
Bendix rozrusznika GY6 4T - 56961
Cylinder + głowica kpl Tajwan 80 cm3 4T GY6
Wał korbowy GY6 4T 16z - 56978

89,00 zł

Wał korbowy GY6 4T 16z - 56978

stars    (21)
Uszczelka kolanko - cylinder 4T - 81490
Cylinder MCN kpl 4T 80cm3 47mm - 78618
Filtr powietrza stożkowy 42 mm chrom duży - 81813
Szczęki hamulca 4T kpl - 56966

21,90 zł

Szczęki hamulca 4T kpl - 56966

stars    (26)
Wariator skuter tuning GY6 4T (139QMB 139QMA) - 56983
Komplet uszczelniaczy silnika GY6 4T - 73719
Uszczelniacz zaworów 1 szt. - 73768
Króciec gaźnika GY6 4T - 56920

17,99 zł

Króciec gaźnika GY6 4T - 56920

stars    (16)
Głowica 80cm3 4T kpl - 56911

129,00 zł

Głowica 80cm3 4T kpl - 56911

stars    (24)
Świeca irydowa CR7HIX Awina

24,84 zł

Świeca irydowa CR7HIX Awina

stars    (19)
Sprzęgło dzwon kpl GY6 4T 50 cm3 - 60310
Cylinder + głowica bez wałka GY6 4T 80cm3 47mm
Rozrusznik elektryczny 4T GY6 50 cm3 - 56835
Pasek napędowy 729 x 17.5 x 30 koło 12 cali - 92145
Fajka zapłonowa kątowa skuter - 80956
Stator iskrownik 4T 8 cewek 4 kabli - 56964
Szczęki sprzęgła tuning GY6 - 60561
Łańcuch rozrządu GY6 4T 50 cm3 - 56928
Tulejka met-gum zawieszenia silnika 10x28x40 - 90226
Uszczelka pokrywy zaworów 4T o-ring - 80512
Korek filtra oleju GY6 4T - 60269
Filtr oleju + sprężyna - 60260
Tuleja amortyzatora metalowo gumowa 8x20x19 - 56993
Pompa hamulcowa prawa 22 mm chiński skuter - 92098
Simering - uszczelniacz wału lewy 19.8x30x5 - 60255

other_motorcycle_models

Motobi Orlik II 50

Motobi Orlik 50 to miejski skuter o sportowym charakterze, który zadebiutował na polskim rynku jednośladów z najniższej klasy pojemnościowej w 2006 roku. Model Orlik 50 przykuwa wzrok dynamiczną linią nadwozia, ciekawymi wersjami kolorystycznymi i wysoką jakością wykonania. Podczas eksploatacji na jaw wychodzą kolejne plusy budżetowego skutera. Niskie spalanie, bezawaryjna konstrukcja i przyjemne prowadzenie - a to dopiero początek listy zalet Motobi Orlik 50. Motobi Orlik 50 został wyposażony w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 49 ccm, więc można go prowadzić na podstawie prawa jazdy kategorii AM lub dowodu osobistego (osoby pełnoletnie). Chłodzony powietrzem silnik czterosuwowy (139QMB/GY-6) posiada rozrząd SOHC (dwa zawory na cylinder sterowane za pomocą jednego wałka rozrządu), gaźnikowy układ zasilania, zapłon CDI i dwa rozruszniki (nożny/kopniak i elektryczny). Osiągi skutera nie powalają na kolana, jednocześnie nie odstając od standardów towarzyszących skuterom z najniższej półki cenowej. Małolitrażowy singiel generuje moc maksymalną 3,2 KM przy 6750 obr./min i maksymalny moment obrotowy 4 Nm przy 5500 obr./min. Przy masie zaledwie 76 kilogramów takie parametry pozwalają na satysfakcjonujące przyspieszenia w ruchu miejskim i umożliwiają jazdę z prędkością maksymalną 75 km/h (po demontażu blokad fabrycznych, ograniczających v-max do ustawowej wartości 45 km/h). Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pomocą bezstopniowej przekładni automatycznej CVT, w której pracują wariator, sprzęgło odśrodkowe i pasek napędowy. Na pokładzie Motobi Orlik 50 znajdziemy zbiornik paliwa o pojemności 5,5 litra. Przy średnim spalaniu 2,5 l/100 kilometrów gwarantuje on zasięg ponad 200 kilometrów na jednym tankowaniu. Konstrukcja Motobi Orlik 50 opiera się na ramie kołyskowej z rur stalowych, na której osadzono miękko zestrojone zawieszenie i wydajny układ hamulcowy. Z przodu znajdziemy konwencjonalny widelec teleskopowy i wentylowaną tarczę hamulcową z 1-tłoczkowym zaciskiem hamulcowym. Z tyłu zastosowano jeden amortyzator hydrauliczny i mechaniczny hamulec bębnowy. Motobi Orlik 50 porusza się na 12 calowych felgach z lekkiego aluminium, które obuto w opony szosowe o rozmiarach 120/70-12 i 130/70-12 (przód/tył).