check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Kymco Nexxon 50

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 580
Filtr paliwa uniwersalny 6 mm - 76481
Filtr paliwa - 58204

5,00 zł

Filtr paliwa - 58204

stars    (217)
Świeca zapłonowa NGK CR7HSA - CR7HSA -10%

16,20 zł

18,00 zł

Najniższa cena: 18,00 zł

Świeca zapłonowa NGK CR7HSA - CR7HSA

stars    (49)
Regulator napięcia 2T 4T - 60317
Fajka zapłonowa kabel NGK -10%

26,91 zł

29,90 zł

Najniższa cena: 29,90 zł

Fajka zapłonowa kabel NGK

stars    (62)
Przekaźnik rozrusznika GY6 4T - 58966
Cylinder + głowica 72 cm3 kpl 4T

269,00 zł

dostawa 0 zł

Cylinder + głowica 72 cm3 kpl 4T

stars    (95)
Zębatka przednia 428 15 zębów - 73860
Moduł odblokowany 4T 139FMB - 76968
Ściągacz koła magnesowego 4T 139FMB - 76774
Moduł zapłonowy 4T Kinroad Ogar 900 - 59049
Magnetyczna śruba spustu oleju M12x1,5
Uszczelniacz wałka zdawczego 17x29x5 4T - 73850
Gaźnik z ssaniem ręcznym 139FMB 4T - 59036
Simering - uszczelniacz lewy wału 30x42x4,5 - 73854
Komplet uszczelek silnika 139FMB 50 cm3 - 63484
Cewka zapłonowa 4T 139FMB - 58891
Cylinder 72 cm3 139FMB 4T - 73784
Uszczelniacz wału 18,9x30x5 4T 139FMB - 73853
Uszczelki głowicy + oringi 72cm3 - 107586
Świeca zapłonowa A-7TC Quad ATV FMB 4T - 73838
Łożysko PPL 6203 C3

14,99 zł

Łożysko PPL 6203 C3

stars    (3)
Gaźnik z kranikiem - 76860

82,62 zł

Gaźnik z kranikiem - 76860

stars    (5)
Cylinder głowica zmiana 50cm3 na 110cm3 - 85766
Komplet uszczelniaczy silnika 4T 139FMB
Głowica cylindra kompletna 72cm3 139FMB 4T - 63258
Czujnik zmiany biegów 4T 139FMB - 63893
Komplet naprawczy gaźnika 4T 139FMB delux - 59091
Dekiel zębatki przód - 58959

30,55 zł

Dekiel zębatki przód - 58959

stars    (11)
Oringi olejowe cylinder - głowica 4T 139FMB - 58947
Korek regulacji zaworów 4T 139FMB - 58919
Filtr oleju sitko - 75199

7,99 zł

Filtr oleju sitko - 75199

stars    (16)
Stator iskrownik 2 cewki 4T 139FMB - 58983
Uszczelki cylindra głowicy 72cm3 - 73844
Tarcza sprzęgła 4T 139FMB kpl - 58990
Łańcuch rozrusznika elektrycznego 4T 139FMB - 58931
Czujnik zmiany biegów kompletny - 86900
Cylinder + głowica 72 cm3 4T - 59033
Miarka poziomu oleju 4T 139FMB - 58936
Szpilki 28mm do wydechu z nakrętką M6 GY6 - 149933
Zestaw naprawczy rozrządu 139FMB - 90931
Uszczelniacz zaworów 2 szt. 4T 139FMB - 59064

Posiadamy Części motocyklowe do Kymco Nexxon 50

  • Kymco Nexxon 50 4T 2008
  • Kymco Nexxon 50 4T 2010
  • Kymco Nexxon 50 4T 2009
  • Kymco Nexxon 50 2007

other_motorcycle_models

Kymco Nexxon 50

Części motocyklowe

Kymco Nexxon 50 to miejski motorower wyprodukowany w coraz bardziej uznawanym Tajwanie, w którym znajdziemy kilka ciekawych rozwiązań. Na największą uwagę zasługuje zastosowana jednostka napędowa, będąca wierną kopią napędu legendarnej Hondy Cup. Owiany sławą czterosuwowy silnik o pojemności 49 cm³ generuje moc 3,2 KM i równie wysoki moment obrotowy, co sprzyja dynamicznym przyspieszeniom i prędkości maksymalnej przekraczającej barierę 65 km/h. Jednakże to nie osiągi budzą w nim największe zainteresowanie, bowiem każdy przeciętny skuter i motorower może zagwarantować podobne, a nawet dużo większe, wyniki z hamowni. To wytrzymałość i trwałość konstrukcji niepodważalnie stoją na szczycie listy jego zalet, co sprawia, że jednostka napędowa użyta w Nexxon'ie nie ma sobie równych w tej klasie pojemnościowej.

Kolejną ciekawostką jest półautomatyczna skrzynie biegów o czterech przełożeniach, w której włączenie sprzęgła odbywa się w jeden z najbardziej niekonwencjonalnych sposobów. Na kierownicy nie znajdziemy klasycznej dźwigni sprzęgła, ponieważ jego załączenie odbywa się automatycznie po odpuszczeniu manetki gazu. Dodatkowo skrzynia biegów została wyposażona w mechanizm uniemożliwiający redukcję biegu podczas zbyt wysokiej prędkości obrotowej silnika. Te dwa rozwiązania mogą powodować pewną konsternację u osób przyzwyczajonych do tradycyjnej przekładni manualnej, aczkolwiek producent zapewnia, że po krótkim czasie każdy opanuje nieskomplikowaną obsługę i będzie mógł cieszyć się z nieskrępowanej jazdy.

Następną oznaką kreatywności tajwańskich konstruktorów jest umieszczenie stacyjki w manetce gazu. Mimo że została ona wyposażona w blokadę, dzięki której nikt dla zabawy nie zaleje nam gaźnika, to jest to rozwiązanie tylko pozornie praktyczne. Przy nawet najmniejszym upadku jednośladu istnieje możliwość złamania wystającego zeń kluczyka, co daleko od domu może się okazać dużo większym utrapieniem niż to, przed czym miał chronić ten nietypowy zabieg konstrukcyjny. Całe szczęście Kymco posiada tyle zalet, że drobne potknięcia można ze spokojem puścić w zapomnienie. Jedną z nich jest kontrolka poziomu oleju, która informuje kierowcę o konieczności wymiany poprzez zmianę koloru podświetlania z zielonego na czerwony.

Model Nexxon został wyposażony także w bardziej konwencjonalne rozwiązania, o których nie mniej jednak warto wspomnieć, ponieważ nie często pojawiają się w jednośladzie z tej półki cenowej. Mowa tu na przykład o tarczowym układzie hamulcowym osadzonym na 17 calowych kołach z lekkich stopów aluminium, gdzie główną rolę odgrywają dwa pływające zaciski dwutłoczkowe. Taki zestaw przy tak niewielkiej masie własnej pojazdu daje niespotykaną skuteczność w każdych warunkach, choć przez dużą siłę działania i nie do końca intuicyjne dozowanie nie jednego niedoświadczonego motocyklistę będą mogły z łatwością wprowadzić w poślizg któregoś z kół.

Zawieszenie także nie zawodzi. Z przodu zainstalowano klasyczny widelec teleskopowy o zadowalającym skoku, zaś z tyłu podwójny element resorująco-tłumiący z regulacją napięcia wstępnego sprężyny. Oba komponenty zostały zestrojone dość "miękko" i zapewniają optymalny komfort jazdy, jednak nie na tyle, aby niekorzystnie odbijało się to na stabilności i "nurkowaniu" podczas gwałtownego hamowania.

Ostatnią zaletą Nexxon'a jest bardzo ekonomiczna praca jednostki napędowej. W cyklu mieszanym rozważny użytkownik osiągnie spalanie na poziomie nawet 2 l/100 kilometrów. Jedyną przeszkodą na dłuższych trasach będzie niewielki zbiornik paliwa, którego pojemność ledwo sięga 3,5 litra.

Patrząc na charakter i właściwości modelu Nexxon nie trudno domyślić się dla jakiej grupy docelowej został stworzony. Delikatna linia nadwozia, stonowana kolorystyka i niskie koszty eksploatacji to wartości, które najbardziej przemówią do użytkowników, dla których jednoślad jest przede wszystkim niezastąpionym środkiem miejskiego transportu, a nie dobrej zabawy.