Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
27,37 zł
32,20 zł
Najniższa cena: 32,20 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 303 Honda/Kawasaki/Yamaha - HF303
10,99 zł
Żarówka H4 12V 60/55W
44,00 zł
51,76 zł
Najniższa cena: 51,76 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 303 C chromowany Honda Kawasaki Yamaha Polaris - HF303C
3,03 zł
3,19 zł
Najniższa cena: 3,19 zł
Kołek montażowy do owiewek Tourmax 1 szt. Yamaha XJ6 - RVT-PP02
30,20 zł
Żarówka Osram H4 12V 60/55W HD
48,93 zł
54,37 zł
Najniższa cena: 54,37 zł
Uszczelka wydechu łącząca Athena 45x50x35 - S410485012049
113,05 zł
Wyłącznik główny zasilania - BA18
91,87 zł
102,08 zł
Najniższa cena: 102,08 zł
Pasuje na tyłKlocki hamulcowe EBC FA 319/2 (2 szt.) - FA319/2
5,33 zł
Uchwyt przewodów ABS
25,04 zł
Łożysko 6303 SKF - 6303
549,75 zł
610,83 zł
Najniższa cena: 610,83 zł
dostawa 0 złAkumulator żelowy 12V 11.2 Ah Yuasa YTZ14S
Posiadamy Części motocyklowe do Yamaha V-Max 1700
- Yamaha V-Max 1700 ABS 2011
- Yamaha V-Max 1700 ABS 2012
- Yamaha V-Max 1700 ABS 2009
- Yamaha V-Max 1700 A VMax ABS 2009
- Yamaha V-Max 1700 A VMax ABS 2010
- Yamaha V-Max 1700 A VMax ABS 2011
- Yamaha V-Max 1700 A VMax ABS 2015
- Yamaha V-Max 1700 A VMax ABS 2016
- Yamaha V-Max 1700 A VMax ABS 2013
- Yamaha V-Max 1700 A VMax ABS 2014
- Yamaha V-Max 1700 ABS 2010
- Yamaha V-Max 1700 ABS 2020
- Yamaha V-Max 1700 ABS 2019
- Yamaha V-Max 1700 ABS 2018
- Yamaha V-Max 1700 ABS 2017
Inne modele
- Yamaha V-Max 1200
- Yamaha V-Max 700
- Yamaha V-Max 800
- Yamaha V-Max 750
- Yamaha V-Max 540
- Yamaha V-Max 600
- Yamaha V-Max 500
- Yamaha VMX 1700
- Yamaha VF 250 VMax SHO
- Yamaha VF 225 VMax SHO
- Yamaha VF 200 VMax SHO
- Yamaha MT-250
- Yamaha FJR 1300
- Yamaha YFM 660
- Yamaha YFM 700
- Yamaha YFM 550
- Yamaha YFM 90
- Yamaha YFM 400
- Yamaha YFM 225
- Yamaha YFM 300
- Yamaha YFM 200
- Yamaha YFM 100
- Yamaha YFM 80
- Yamaha YXR 700
- Yamaha YXR 660
- Yamaha YXP 1000
- Yamaha YXP 700
- Yamaha YXM 700
- Yamaha YXE 700
- Yamaha YXE 850
- Yamaha YXC 700
- Yamaha EC-03
- Yamaha SX Venom 400
- Yamaha Venture 480
- Yamaha Sno Scoot 200
- Yamaha YA 25
- Yamaha XZ 550
- Yamaha XS 650
- Yamaha VK 540
- Yamaha V 75
- Yamaha RS 100
- Yamaha GPX 338
- Yamaha SW 433
- Yamaha V 50
- Yamaha SW 396
- Yamaha SG 25
- Yamaha SDR 200
- Yamaha RX 50
- Yamaha PW 0
Yamaha V-max 1700
W 2009 roku po krótkiej nieobecności w świecie motocykli powraca legenda. Udoskonalona konstrukcja, nowe rozwiązania technologiczne, mniejsza masa oraz więcej mocy i momentu obrotowego. Tak w skrócie można opisać drugą generację V-maxa.
Topowy muscle bike ze stajni Yamahy otrzymał nowoczesną jednostkę napędową w układzie V4 o 65 stopniowym kącie rozchylenia cylindrów. Silnik o pojemności 1700 cm ³ zespolony z sekwencyjną skrzynią biegów o pięciu przełożeniach gwarantuje niesamowite przeżycia. Moc 200 KM i 167 Nm momentu obrotowego w dniu premiery czyniły V-maxa najmocniejszym seryjnie produkowanym motocyklem. Bestia otrzymała również miano najszybszego fabrycznego jednośladu, bo mimo ogromnej masy 310 kilogramów "pierwszą setkę" osiąga w 2,7 sekundy. V-max zawdzięcza osiągi technologiom spotykanych w motocyklach klasy Super Sport. Sprzęgło antyhoppingowe (niedopuszczające do uślizgu tylnego koła podczas redukcji biegów), elektroniczne sterowanie długością kanału dolotowego i ruchem przepustnic oraz kute tłoki to tylko część z nich. Niestety elektronika sprawuję też pieczę nad prędkością maksymalną (ograniczając ją do 220 km/h) oraz dawkowaniem mocy na czwartym i piątym biegu. Jednakże elektronika budzi się do życia dopiero po 400 metrach od startu. Dzieje się tak aby motocykl mógł wykorzystać całą dostępną moc w wyścigach na ¼ mili. Dzięki takiemu rozwiązaniu Yamaha zawłaszczyła sobie serca tysięcy amerykanów.
V-max oprócz osiągów oferuję również ponadczasową stylistykę. Muskularne kształty, ociekający czernią silnik i tylna opona o szerokości 200 mm. Całość dopełnia piękny układ wydechowy wykonany z nieziemsko lekkiego tytanu. Motocykl z seryjnym wyposażeniem wygląda rewelacyjnie, jednak stanowi też wspaniałą bazę do tuningu i customowych przeróbek, a gdy zaopatrzymy go w kufry przeobrazi się w niezłomnego turystyka, któremu nawet na najcięższej alpejskiej przełęczy nie zabraknie sił.
V-max ma niewielu konkurentów na rynku. Największymi z nich są włoskie Ducati Diavel oraz nietuzinkowy CR&S DUU, a także brytyjski Triumph Rocket III Roadster.