Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
13,35 zł
15,70 zł
Najniższa cena: 15,70 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 112 Honda/Kawasaki/Polaris - HF112
20,75 zł
23,06 zł
Najniższa cena: 23,06 zł
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 31,5x40x4 miedziana - S410210012002
10,99 zł
Żarówka H4 12V 60/55W
8,93 zł
9,40 zł
Najniższa cena: 9,40 zł
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-1/1
13,72 zł
14,44 zł
Najniższa cena: 14,44 zł
Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101
14,54 zł
15,31 zł
Najniższa cena: 15,31 zł
Tuleja gumowa do zacisku hamulcowego Tourmax 45132-166-016 - 45132-166-016
130,79 zł
163,49 zł
Najniższa cena: 163,49 zł
Łańcuch napędowy DID 520 110 otwarty z zapinką - DID520-110
92,14 zł
96,99 zł
Najniższa cena: 96,99 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód z kapturkami Tourmax 43x54x11 - FSD-037R
26,82 zł
29,80 zł
Najniższa cena: 29,80 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 43x54x11 - P40FORK455056
102,84 zł
114,27 zł
Najniższa cena: 114,27 zł
Pasuje na przódKlocki hamulcowe EBC FA 185 R (2 szt.) - FA185R
Posiadamy Części motocyklowe do Honda XR 650
- Honda XR 650 R 2007
- Honda XR 650 R 2006
- Honda XR 650 L 1994
- Honda XR 650 L 1995
- Honda XR 650 L 1996
- Honda XR 650 L 1993
- Honda XR 650 R 2000
- Honda XR 650 R 2001
- Honda XR 650 R 2002
- Honda XR 650 R 2003
- Honda XR 650 R 2004
- Honda XR 650 R 2005
- Honda XR 650 L 1997
- Honda XR 650 L 1998
- Honda XR 650 L 2001
- Honda XR 650 L 2002
- Honda XR 650 L
- Honda XR 650 L 2004
- Honda XR 650 L 2007
- Honda XR 650 L 2008
- Honda XR 650 L 2009
- Honda XR 650 L 2010
- Honda XR 650 L 2011
- Honda XR 650 L 2012
- Honda XR 650 L 2013
- Honda XR 650 L 2014
- Honda XR 650 L 2006
- Honda XR 650 L 2005
- Honda XR 650 L 2015
- Honda XR 650 L 2016
- Honda XR 650 L 2017
- Honda XR 650 L 2018
- Honda XR 650 L 1999
- Honda XR 650 L 2003
- Honda XR 650 L 2000
- Honda XR 650 L 2021
- Honda XR 650 L 2020
- Honda XR 650 L 2019
- Honda XR 650 L 2023
- Honda XR 650 R 1986
other_motorcycle_models
- Honda XR 190
- Honda XR 150
- Honda XR 250
- Honda XR 80
- Honda XR 200
- Honda XR 100
- Honda XR 350
- Honda XR 125
- Honda XR 75
- Honda XR 400
- Honda XR 50
- Honda XR 185
- Honda XR 70
- Honda XR 600
- Honda XR 500
- Honda SK 50
- Honda CRF 450
- Honda XRV 750 Africa Twin
- Honda XRV 650 Africa Twin
- Honda CRF 250
- Honda GL 1500
- Honda CB 300
- Honda CBR 300
- Honda CRF-E 450
- Honda 4RT 301
- Honda 4RT 260
- Honda 4RT 250
- Honda ND 50
- Honda NC 750
- Honda SW-T 600
- Honda SW-T 400
- Honda NH 125
- Honda MB5 50
- Honda CB 125
- Honda CB 450
- Honda RVF 400
- Honda NT 400
- Honda NRX 1800
- Honda PS 250
- Honda XL 125
- Honda XL 50
- Honda NE 50
- Honda NH 80
- Honda PC 800
- Honda CB 150
- Honda NQ 50
- Honda TLM 200
- Honda NS 250
- Honda RS 250
Honda XR 650
W 2000 roku Honda XR 650 zastąpiła model XR 600. W tym przypadku nie ograniczono się jednak do powiększenia pojemności jednostki napędowej, a skonstruowano zupełnie nowy motocykl. Nowoczesny silnik został osadzony w lekkiej ramie z aluminium, co przyczyniło się do kolosalnej poprawy osiągów w stosunku do legendarnej "600-tki".
Jednocylindrowy silnik otrzymał chłodzenie cieczą i przeprojektowaną, czterozaworową głowicę z pojedynczym wałkiem rozrządu, a na swoim miejscu pozostał tylko gaźnikowy układ zasilania oparty na podzespołach renomowanej marki Keihin. Wytrzymałe "serce" o pozornie prostej budowie generowało moc maksymalną aż 61 KM i ogromny moment obrotowy na poziomie 64 Nm. Przy masie własnej 130 kilogramów gwarantował niesamowitą sprawność w terenie oraz wysoką prędkość maksymalną, która w stosunku do poprzednika wynosiła aż 30 km/h więcej. Podczas produkcji wykorzystano podobne przełożenia pięciobiegowej skrzyni biegów co w XR 600, aczkolwiek zwiększono precyzję jej działania. Japońscy konstruktorzy zadbali również o mniejsze spalanie, dlatego XR 650 na takim samym zbiorniku paliwa o pojemności zaledwie 10 litrów pokonuje aż 250 kilometrów na jednym tankowaniu, dając 20% poprawę w stosunku do poprzednika. Najważniejsze jednak, że legendarna wytrzymałość Hondy pozostała bez zmian. Przed wprowadzeniem do produkcji motocykl odbył kilka ciężkich prób terenowych oraz sprawdzianów w najbardziej wymagających rajdach na świecie. Podczas meksykańskich zawodów Baja 1000 XR 650 bezawaryjnie pokonało 1000 milową trasę pustynnego rajdu, co było doskonałym potwierdzeniem jej możliwości.
Do tak dopracowanej jednostki napędowej musiało zostać dopasowane doskonałe podwozie. Tarczowy układ hamulcowy obejmuje dwu- i jednotłoczkowe zaciski hydrauliczne uznanej firmy Nissin, a zawieszenie o dużym skoku otrzymało rozbudowany zakres regulacji. Na przedzie znajdziemy klasyczny widelec teleskopowy, z tyłu zaś centralny element resorująco-tłumiący typu Monoshock oparty na aluminiowym wahaczu Pro-Link- oba przygotowane na bezlitosne traktowanie w najcięższym terenie.
Doskonałe właściwości terenowe, ergonomiczna pozycja za kierownicą, dość komfortowa kanapa i duża ładowność przyczyniła się do dużej popularności wśród wytrwałych obieżyświatów. Na pustkowiach i w mało cywilizowanych krajach swoje dodatkowe walory pokazała prostota konstrukcja, którą można było naprawić przy użyciu najprostszych narzędzi. Wiele oblicz XR 650 zostało na tyle docenione, że w niektórych krajach jest nadal sprzedawane w prawie niezmienionej formie.