Producent
Promocje
Tylko dostępne
Sortuj
13,34 zł
15,70 zł
Najniższa cena: 15,70 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 112 Honda/Kawasaki/Polaris - HF112
20,75 zł
23,06 zł
Najniższa cena: 23,06 zł
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 31,5x40x4 miedziana - S410210012002
13,72 zł
14,44 zł
Najniższa cena: 14,44 zł
Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101
14,54 zł
15,31 zł
Najniższa cena: 15,31 zł
Tuleja gumowa do zacisku hamulcowego Tourmax 45132-166-016 - 45132-166-016
130,79 zł
163,49 zł
Najniższa cena: 163,49 zł
Łańcuch napędowy DID 520 110 otwarty z zapinką - DID520-110
28,34 zł
31,49 zł
Najniższa cena: 31,49 zł
Uszczelka wydechu łącząca Athena 43x48x20 - S410210012036
39,62 zł
Filtr oleju K&N KN112 - KN-112
44,22 zł
Linka sprzęgła
37,96 zł
39,96 zł
Najniższa cena: 39,96 zł
Trzpień zacisku do mocowania klocków Tourmax PPS-902 - PPS-902
39,36 zł
41,43 zł
Najniższa cena: 41,43 zł
Trzpień zacisku do mocowania klocków Tourmax PPS-903 - PPS-903
87,74 zł
92,36 zł
Najniższa cena: 92,36 zł
Tłoczek zacisku hamulcowego z uszczelniaczami Tourmax CPK-108 - CPK-108
Posiadamy Części motocyklowe do Honda XR 650
- Honda XR 650 R 2007
- Honda XR 650 R 2006
- Honda XR 650 L 1994
- Honda XR 650 L 1995
- Honda XR 650 L 1996
- Honda XR 650 L 1993
- Honda XR 650 R 2000
- Honda XR 650 R 2001
- Honda XR 650 R 2002
- Honda XR 650 R 2003
- Honda XR 650 R 2004
- Honda XR 650 R 2005
- Honda XR 650 L 1997
- Honda XR 650 L 1998
- Honda XR 650 L 2001
- Honda XR 650 L 2002
- Honda XR 650 L
- Honda XR 650 L 2004
- Honda XR 650 L 2007
- Honda XR 650 L 2008
- Honda XR 650 L 2009
- Honda XR 650 L 2010
- Honda XR 650 L 2011
- Honda XR 650 L 2012
- Honda XR 650 L 2013
- Honda XR 650 L 2014
- Honda XR 650 L 2006
- Honda XR 650 L 2005
- Honda XR 650 L 2015
- Honda XR 650 L 2016
- Honda XR 650 L 2017
- Honda XR 650 L 2018
- Honda XR 650 L 1999
- Honda XR 650 L 2003
- Honda XR 650 L 2000
- Honda XR 650 L 2021
- Honda XR 650 L 2020
- Honda XR 650 L 2019
- Honda XR 650 L 2023
- Honda XR 650 R 1986
Honda XR 650
W 2000 roku Honda XR 650 zastąpiła model XR 600. W tym przypadku nie ograniczono się jednak do powiększenia pojemności jednostki napędowej, a skonstruowano zupełnie nowy motocykl. Nowoczesny silnik został osadzony w lekkiej ramie z aluminium, co przyczyniło się do kolosalnej poprawy osiągów w stosunku do legendarnej "600-tki".
Jednocylindrowy silnik otrzymał chłodzenie cieczą i przeprojektowaną, czterozaworową głowicę z pojedynczym wałkiem rozrządu, a na swoim miejscu pozostał tylko gaźnikowy układ zasilania oparty na podzespołach renomowanej marki Keihin. Wytrzymałe "serce" o pozornie prostej budowie generowało moc maksymalną aż 61 KM i ogromny moment obrotowy na poziomie 64 Nm. Przy masie własnej 130 kilogramów gwarantował niesamowitą sprawność w terenie oraz wysoką prędkość maksymalną, która w stosunku do poprzednika wynosiła aż 30 km/h więcej. Podczas produkcji wykorzystano podobne przełożenia pięciobiegowej skrzyni biegów co w XR 600, aczkolwiek zwiększono precyzję jej działania. Japońscy konstruktorzy zadbali również o mniejsze spalanie, dlatego XR 650 na takim samym zbiorniku paliwa o pojemności zaledwie 10 litrów pokonuje aż 250 kilometrów na jednym tankowaniu, dając 20% poprawę w stosunku do poprzednika. Najważniejsze jednak, że legendarna wytrzymałość Hondy pozostała bez zmian. Przed wprowadzeniem do produkcji motocykl odbył kilka ciężkich prób terenowych oraz sprawdzianów w najbardziej wymagających rajdach na świecie. Podczas meksykańskich zawodów Baja 1000 XR 650 bezawaryjnie pokonało 1000 milową trasę pustynnego rajdu, co było doskonałym potwierdzeniem jej możliwości.
Do tak dopracowanej jednostki napędowej musiało zostać dopasowane doskonałe podwozie. Tarczowy układ hamulcowy obejmuje dwu- i jednotłoczkowe zaciski hydrauliczne uznanej firmy Nissin, a zawieszenie o dużym skoku otrzymało rozbudowany zakres regulacji. Na przedzie znajdziemy klasyczny widelec teleskopowy, z tyłu zaś centralny element resorująco-tłumiący typu Monoshock oparty na aluminiowym wahaczu Pro-Link- oba przygotowane na bezlitosne traktowanie w najcięższym terenie.
Doskonałe właściwości terenowe, ergonomiczna pozycja za kierownicą, dość komfortowa kanapa i duża ładowność przyczyniła się do dużej popularności wśród wytrwałych obieżyświatów. Na pustkowiach i w mało cywilizowanych krajach swoje dodatkowe walory pokazała prostota konstrukcja, którą można było naprawić przy użyciu najprostszych narzędzi. Wiele oblicz XR 650 zostało na tyle docenione, że w niektórych krajach jest nadal sprzedawane w prawie niezmienionej formie.