Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
PLN
Sortuj
Znaleziono: 299
113,05 zł
Wyłącznik główny zasilania - BA18
-5%
63,05 zł
66,37 zł
Najniższa cena: 66,37 zł
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 739 EC (2 szt.) - MCB739EC
(1)
-5%
63,05 zł
66,37 zł
Najniższa cena: 66,37 zł
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 669 EC (2 szt.) - MCB669EC
Artykuły z bloga
Posiadamy Części motocyklowe do Aprilia MXV 450
- Aprilia MXV 450 2011
- Aprilia MXV 450 2012
- Aprilia MXV 450 2008
- Aprilia MXV 450 2010
- Aprilia MXV 450 2009
- Aprilia MXV 450 2013
- Aprilia MXV 450 2014
- Aprilia MXV 450 2015
other_motorcycle_models
- Aprilia SR 50
- Aprilia SR 125
- Aprilia SR 200
- Aprilia SX 125
- Aprilia Sportcity 300
- Aprilia SX 50
- Aprilia Cucciolo 50
- Aprilia ETV 1000
- Aprilia NA 850
- Aprilia Pegaso 650
- Aprilia Tuareg 660
- Aprilia Sportcity 125
- Aprilia SXV 450
- Aprilia SXV 550
- Aprilia RSV4 1100
- Aprilia RSV4 1000
- Aprilia RX 50
- Aprilia RX 125
- Aprilia Red Rose 50
- Aprilia Mojito 50
- Aprilia Area 51 50
- Aprilia Scarabeo 500
- Aprilia Scarabeo 200
- Aprilia Scarabeo 100
- Aprilia Scarabeo 50
- Aprilia ST 1000
- Aprilia AF1 125
- Aprilia Rally 125
- Aprilia Tuono 50
- Aprilia Tuono 125
- Aprilia Tuono 1000
- Aprilia SR 150
- Aprilia W4 75
- Aprilia W8 125
- Aprilia Stark 6.5 650
- Aprilia Sportcity 200
- Aprilia Sportcity 50
- Aprilia Sportcity 250
- Aprilia SL 750 Shiver
- Aprilia Scarabeo 400
- Aprilia Scarabeo 300
- Aprilia Scarabeo 250
- Aprilia Scarabeo 150
- Aprilia Scarabeo 125
- Aprilia Sonic 50
- Aprilia RSV 1000
- Aprilia RST 1000
- Aprilia Red Rose 125
- Aprilia Pegaso 660
Aprilia MXV 450
Aprilia MXV 450 to motocykl klasy cross/enduro produkowany przez włoski koncern w latach 2009-2014. Agresywny wygląd, wytrzymała konstrukcja i bezkompromisowa jednostka napędowa, dzięki której wprawny kierowca nie będzie miał sobie równych zarówno w terenie, jak i na torze motocrossowym. Według wielu opinii model MXV 450 to jeden z najlepszych modeli, jakie kiedykolwiek opuściły fabryki w Noale.
Aprilia MXV 450 została wyposażona w dwucylindrową jednostkę napędową w układzie widlastym o pojemności skokowej 449 ccm. Chłodzony cieczą silnik czterosuwowy posiada rozrząd SOHC (cztery zawory na cylinder sterowane przez jeden wałek rozrządu), elektroniczny system wtrysku paliwa (średnica przepustnicy - 38 mm), zapłon CDI i rozrusznik mechaniczny (kickstarter). Serce modelu MXV 450 generuje moc maksymalną 60 KM przy 13 000 obr./min i maksymalny moment obrotowy 54 Nm przy 11 000 obr./min, co przy masie własnej zaledwie 113 kilogramów (na sucho, bez paliwa i płynów eksploatacyjnych) jest gwarancją piorunującego przyspieszenia i prędkości maksymalnej ponad 180 km/h. Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pośrednictwem manualnej skrzyni biegów o czterech przełożeniach, mokrego sprzęgła wielotarczowego i klasycznego łańcucha napędowego. Aprilia MXV 450 posiada zbiornik paliwa o pojemności 7,4 litra, który przy średnim spalaniu na poziomie 5 l/100 kilometrów zapewnia skromny zasięg około 150 kilometrów na jednym tankowaniu.
Trzonem konstrukcji Aprili MXV 450 jest stalowo-aluminiowa rama grzbietowa, która razem z dwustronnym wahaczem wleczonym z lekkich stopów aluminium stała się bazą dla zawieszenia z wysokiej półki i niezwykle skutecznego układu hamulcowego. Z przodu zamontowano widelec teleskopowy typu upside-down od firmy Marzocchi (pełna regulacja, średnica lag - 50 mm) i wentylowaną tarczę hamulcową o średnicy 270 mm z 2-tłoczkowym zaciskiem hamulcowym. Z tyłu znajdziemy centralną kolumnę z amortyzatorem gazowym marki Sachs (pełna regulacja) i tarczę hamulcową o średnicy 240 mm z zaciskiem 1-tłoczkowym. Aprilia MXV 450 porusza się na szprychowych felgach z aluminiowymi obręczami o średnicy 21 i 19 cali (przód/tył), które obuto w opony terenowe o agresywnym bieżniku o rozmiarach 100/80-21 i 110/90-19 (przód/tył).