Części motocyklowe
Honda VFR 800 Crossrunner
Wybierz rocznik
Usuń motocykl
Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
PLN
Sortuj
Znaleziono: 868
-15%
30,52 zł
35,90 zł
Najniższa cena: 35,90 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 204 Honda/Kawasaki - HF204
(25)
-10%
23,31 zł
25,90 zł
Najniższa cena: 25,90 zł
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 31,5x40x4 miedziana - S410210012002
(4)
-5%
8,93 zł
9,40 zł
Najniższa cena: 9,40 zł
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-1/1
(3)
-5%
18,74 zł
19,73 zł
Najniższa cena: 19,73 zł
Tuleja gumowa do zacisku hamulcowego Tourmax 45133-MA3-006 - 45133-MA3-006
(2)
-5%
16,43 zł
17,29 zł
Najniższa cena: 17,29 zł
Tuleja gumowa do zacisku hamulcowego Tourmax 45132-166-016 - 45132-166-016
(2)
-5%
92,14 zł
96,99 zł
Najniższa cena: 96,99 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód z kapturkami Tourmax 43x54x11 - FSD-037R
(5)
-10%
31,50 zł
35,00 zł
Najniższa cena: 35,00 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 43x54x11 - P40FORK455056
(2)
-10%
31,19 zł
34,66 zł
Najniższa cena: 34,66 zł
Uszczelka wydechu łącząca Athena 35x41x25 - S410250012011
(1)
-5%
85,41 zł
89,90 zł
Najniższa cena: 89,90 zł
Tłoczek zacisku hamulcowego z uszczelniaczami Tourmax CPK-104 - CPK-104
Artykuły z bloga
Posiadamy Części motocyklowe do Honda VFR 800 Crossrunner
- Honda VFR 800 XAB Crossrunner ABS 2012
- Honda VFR 800 XAB Crossrunner ABS 2011
- Honda VFR 800 X Crossrunner ABS 2013
- Honda VFR 800 X Crossrunner ABS 2015
- Honda VFR 800 X Crossrunner ABS 2017
- Honda VFR 800 X Crossrunner ABS 2018
- Honda VFR 800 X Crossrunner ABS 2014
- Honda VFR 800 X Crossrunner ABS 2016
- Honda VFR 800 X Crossrunner ABS 2019
- Honda VFR 800 X Crossrunner ABS 2020
other_motorcycle_models
- Honda VFR 400
- Honda VFR 1200
- Honda VFR 800
- Honda VFR 700
- Honda VFR 750
- Honda GL 1500
- Honda CB 300
- Honda CBR 300
- Honda CRF-E 450
- Honda 4RT 301
- Honda 4RT 260
- Honda 4RT 250
- Honda ND 50
- Honda NC 750
- Honda SW-T 600
- Honda SW-T 400
- Honda NH 125
- Honda MB5 50
- Honda CB 125
- Honda CB 450
- Honda RVF 400
- Honda NT 400
- Honda NRX 1800
- Honda PS 250
- Honda XL 125
- Honda XL 50
- Honda NE 50
- Honda NH 80
- Honda PC 800
- Honda CB 150
- Honda NQ 50
- Honda TLM 200
- Honda NS 250
- Honda RS 250
- Honda TLM 220
- Honda TL 125
- Honda SL 100
- Honda SL 125
- Honda NS 50
- Honda NSA 700
- Honda SL 90
- Honda NB 50
- Honda SL 70
- Honda SCV 100
- Honda NHX 110
- Honda NSC 110
- Honda NC 700
- Honda Z 125
- Honda VT 500
Honda VFR 800
Honda VFR 800 to motocykl sportowo-turystyczny, produkowany przez japoński koncern od 1998 roku. Uniwersalny charakter jednośladu, ponadczasowy wygląd i dopracowana konstrukcja zwieńczona odpowiednim zapasem mocy tak przypadły do gustu motocyklistom, że model VFR 800 jest w sprzedaży do dziś.
Honda VFR 800 została wyposażona w czterocylindrową jednostkę napędową w układzie widlastym o pojemności skokowej 781 ccm. Chłodzony cieczą silnik czterosuwowy z rozrządem DOHC (cztery zawory na cylinder sterowane przez podwójny wałek rozrządu) został zapożyczony od modelu VF 800 Magna. Na pokładzie VFR 800 znajdziemy m.in. elektroniczny system wtrysku paliwa PGM-FI, sterowany komputerowo zapłon cyfrowy oraz elektryczny rozrusznik. Serce Hondy generuje moc maksymalną 105 KM i maksymalny moment obrotowy 75 Nm, co przy masie motocykla na poziomie 239 kilogramów (na sucho, bez płynów eksploatacyjnych i paliwa) zapewnia dynamiczne przyspieszenie i prędkość maksymalną ponad 200 km/h. Moc i moment obrotowy są przenoszone na tylne koło za pomocą łańcucha napędowego typu O-ring, manualnej skrzyni biegów o sześciu przełożeniach i mokrego sprzęgła wielotarczowego. Do dyspozycji użytkowników oddano zbiornik paliwa o pojemności ponad 21. litrów, co przy średnim spalaniu na poziomie 5 l/100 kilometrów zagwarantuje ponad 400 kilometrów zasięgu na jednym tankowaniu.
Szkieletem Hondy VFR 800 jest odlewana ciśnieniowo rama grzbietowa typu Diamond i jednostronny wahacz wleczony (oba podzespoły wykonano z lekkich stopów aluminium). Amortyzację kół powierzono widelcowi teleskopowemu HMAS (średnica lag - 43 mm) z bezstopniową regulacją napięcia wstępnego oraz centralnej kolumnie z amortyzatorem HMAS, który wyposażono w 7-stopniową regulację napięcia wstępnego sprężyny i bezstopniową regulację odbicia. O bezpieczeństwo podróżujących dbają dwie wentylowane tarcze hamulcowe o średnicy 310 mm i czterotłoczkowe zaciski hamulcowe (z przodu) oraz wentylowana tarcza hamulcowa o średnicy 256 mm i dwutłoczkowy zacisk hamulcowy (z tyłu). Na liście wyposażenia podstawowego Hondy VFR 800 widnieje również system ABS.