check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Kawasaki GPZ 400

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 438
Ramka do tablicy rejestracyjnej motocykl - 18 Opcje +4
Naklejka serwisowa wymiany filtra i oleju - 203300
Magnetyczna śruba spustu oleju M12x1,5 Opcje +7
-10%
Fajka zapłonowa NGK XD05F - 8072

19,71 zł

21,90 zł

Najniższa cena: 21,90 zł

Fajka zapłonowa NGK XD05F - 8072

stars    (4)
Łożysko SKF 6302 C3 2RS

31,99 zł

Łożysko SKF 6302 C3 2RS

stars    (5)
Ramka do tablicy rejestracyjnej metalizowana Opcje +4
 Łożysko 6302 FAG C3 2RS - 216475
Łożysko SKF 6303 C3 - 6303/C3 SKF
-5%
Zaworek iglicowy Keihin typ 1 - K1

24,06 zł

25,33 zł

Najniższa cena: 25,33 zł

Zaworek iglicowy Keihin typ 1 - K1

stars    (4)
Korek zatyczka do wydechu 4T z uchwytem JMP
Żarówka Osram 12V 21/5W BAY15d
-15%
Filtr oleju HifloFiltro HF 401 Honda/Kawasaki/Yamaha/Triumph  - HF401

18,79 zł

22,10 zł

Najniższa cena: 22,10 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 401 Honda/Kawasaki/Yamaha/Triumph - HF401

stars    (3)
-10%
Świeca zapłonowa NGK DPR9EA-9 - 5329

17,01 zł

18,90 zł

Najniższa cena: 18,90 zł

Świeca zapłonowa NGK DPR9EA-9 - 5329

stars    (2)
-10%
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 35x48x11 - P40FORK455032

28,08 zł

31,20 zł

Najniższa cena: 31,20 zł

Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 35x48x11 - P40FORK455032

stars    (11)
Żarówka H4 12V 60/55W
-5%
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-1/1

8,93 zł

9,40 zł

Najniższa cena: 9,40 zł

Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-1/1

stars    (3)
Łożysko 6203 2RSC3 SKF - 6203 2RSH/C3
Łożysko 6302 SKF

21,71 zł

Łożysko 6302 SKF

stars    (2)
-10%
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 32x39x2 - S410130012007

12,81 zł

14,23 zł

Najniższa cena: 14,23 zł

Uszczelka kolektora wydechowego Athena 32x39x2 - S410130012007

stars    (1)
Łożysko SKF 6205 2RS C3

34,56 zł

Łożysko SKF 6205 2RS C3

stars    (1)
-10%
Uszczelka wydechu łącząca Athena 35x41x25 - S410250012011

31,19 zł

34,66 zł

Najniższa cena: 34,66 zł

Uszczelka wydechu łącząca Athena 35x41x25 - S410250012011

stars    (1)
-10%
Klocki hamulcowe EBC FA 067 (2 szt.) - FA067 Opcje +7

91,87 zł

102,08 zł

Najniższa cena: 102,08 zł

Pasuje na przód

Klocki hamulcowe EBC FA 067 (2 szt.) - FA067

stars    (2)
-10%
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 31,4x39,1x3 - S410250012022

17,82 zł

19,80 zł

Najniższa cena: 19,80 zł

Uszczelka kolektora wydechowego Athena 31,4x39,1x3 - S410250012022

Akumulator żelowy 12V 12 Ah JMT YB12A-A (CB12A-A) Opcje +2

279,17 zł

dostawa 0 zł

Akumulator żelowy 12V 12 Ah JMT YB12A-A (CB12A-A)

stars    (5)
-5%
Zestaw naprawczy gaźnika Tourmax - CAB-K4K

63,64 zł

66,99 zł

Najniższa cena: 66,99 zł

Zestaw naprawczy gaźnika Tourmax - CAB-K4K

-10%
Zębatka przód JT JTF513.15, 15z rozmiar 530 - JTF513.15 Opcje +3

34,65 zł

38,50 zł

Najniższa cena: 38,50 zł

Zębatka przód JT JTF513.15, 15z rozmiar 530 - JTF513.15

stars    (5)
Filtr oleju K&N KN401 - KN-401
-5%
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 523 (2 szt.) - MCB523 Opcje +3

87,50 zł

92,11 zł

Najniższa cena: 92,11 zł

Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 523 (2 szt.) - MCB523

Żarówka Osram H4 12V 60/55W HD
Filtr oleju MIW Meiwa H1001 HF401 - H1001
-20%
Łańcuch napędowy DID 520 106 otwarty z zapinką - DID520-106 Opcje +19

126,04 zł

157,55 zł

Najniższa cena: 157,55 zł

Łańcuch napędowy DID 520 106 otwarty z zapinką - DID520-106

stars    (7)
-5%
Zestaw naprawczy kranika Tourmax - FCK-4

65,46 zł

68,90 zł

Najniższa cena: 68,90 zł

Zestaw naprawczy kranika Tourmax - FCK-4

stars    (1)
-10%
Świeca zapłonowa NGK DPR9EIX9 irydowa - 5545

61,56 zł

68,40 zł

Najniższa cena: 68,40 zł

Świeca zapłonowa NGK DPR9EIX9 irydowa - 5545

Artykuły z bloga

Posiadamy Części motocyklowe do Kawasaki GPZ 400

  • Kawasaki GPZ 400 A 1985
  • Kawasaki GPZ 400 1984
  • Kawasaki GPZ 400 R 1985
  • Kawasaki GPZ 400 1986
  • Kawasaki GPZ 400 1987
  • Kawasaki GPZ 400 S 1988
  • Kawasaki GPZ 400 S 1989

other_motorcycle_models

Kawasaki GPZ 400

Części motocyklowe

Kawasaki GPZ 400 to małolitrażowy motocykl sportowy, którego charakterystyka i dynamiczna stylistyka miała przywodzić na myśl wyczynowe jednoślady klasy 500 startujące w wyścigach MotoGP. Mimo że produkowano go jedynie przez niecałe 3 lata (1983-1985), to w czasie swojej świetności była na ustach wielu początkujących amatorów mocnych wrażeń i do dziś stanowi przedmiot kultu dużej grupy entuzjastów.


GPZ 400 zostało wyposażone w czterocylindrową jednostkę napędową o pojemności 399 cm³, której osiągi ze spokojem zapewniały energicznie przyspieszenia i prędkość maksymalną ponad 190 km/h. Czterosuwowy silnik, osadzony w ramie z lekkich stopów aluminium, generował moc 50 KM (w wersji zablokowanej 27 KM) i moment obrotowy na poziomie 42 Nm. Rzędowa "czwórka" skrywała w głowicy osiem zaworów sterowanych podwójnym wałkiem rozrządu, chłodzona była powietrzem, a przeniesieniem mocy zajmowała się skrzynia biegów o sześciu przełożeniach oraz klasyczny łańcuch.


Jednakże, nie tylko za sprawą mocnej jednostki napędowej GPZ 400 zapadło w pamięci wielu motocyklistów. Powszechnie wiadomo że lata, w których produkowano "czterysetkę" Kawasaki były czasem "wyścigu zbrojeń" wśród producentów, w którym moc i prędkość maksymalna były kryteriami najwyższej wagi. Głównie dlatego, motocykle z tamtych czasów imponują liczbami w katalogach, ale ich właściwości jezdne, układy hamulcowe, ramy oraz zawieszenia nie dotrzymują kroku możliwościom wyżyłowanego silnika. Z GPZ 400 jest inaczej. Aluminiowa rama gwarantuje odpowiednią sztywność, a w skład tarczowego układu hamulcowego wchodzą trzy dyski o pokaźniej średnicy (300 mm z przodu i 240 mm z tyłu) i hydrauliczne zaciski jednotłoczkowe. Jak na motocykl z połowy lat 80' GPZ jest również stosunkowo lekkie. Wraz z pełnym zbiornikiem paliwa o pojemności 15 litrów i wszystkimi niezbędnymi płynami jego masa wynosi jedynie 202 kilogramy (dla porównania Kawasaki Ninja 400 R z 2011 roku z taką samą ilością paliwa waży kilogram więcej). Dzięki temu jednoślad jest nie tylko niesamowicie łatwy w prowadzeniu, ale także sterowny i stabilny przy dużych prędkościach przelotowych.

Kawasaki GPZ 400 to z pewnością motocykl godny uwagi, który od samego początku w pełni zasługiwał na przynależność do legendarnej gamy GPZ. Szybki, zwrotny, o ciekawej stylistyce, która w dawnych czasach zawładnęła sercami wielu fanów motorsportu. Co ciekawe, mimo dużej mocy jak na tę klasę pojemnościową, GPZ 400 jest dość ekonomicznym środkiem transportu. W rękach doświadczonego motocyklisty zadowala się 4-5 l /100 kilometrów, co przy tak pojemnym zbiorniku paliwa zapewnia zadowalający zasięg 300 kilometrów na jednym tankowaniu.