Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
18,79 zł
22,10 zł
Najniższa cena: 22,10 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 401 Honda/Kawasaki/Yamaha/Triumph - HF401
28,08 zł
31,20 zł
Najniższa cena: 31,20 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 35x48x11 - P40FORK455032
10,99 zł
Żarówka H4 12V 60/55W
8,93 zł
9,40 zł
Najniższa cena: 9,40 zł
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-1/1
12,81 zł
14,23 zł
Najniższa cena: 14,23 zł
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 32x39x2 - S410130012007
31,19 zł
34,66 zł
Najniższa cena: 34,66 zł
Uszczelka wydechu łącząca Athena 35x41x25 - S410250012011
91,87 zł
102,08 zł
Najniższa cena: 102,08 zł
Pasuje na przódKlocki hamulcowe EBC FA 067 (2 szt.) - FA067
17,82 zł
19,80 zł
Najniższa cena: 19,80 zł
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 31,4x39,1x3 - S410250012022
34,65 zł
38,50 zł
Najniższa cena: 38,50 zł
Zębatka przód JT JTF513.15, 15z rozmiar 530 - JTF513.15
39,62 zł
Filtr oleju K&N KN401 - KN-401
30,20 zł
Żarówka Osram H4 12V 60/55W HD
126,04 zł
157,55 zł
Najniższa cena: 157,55 zł
Łańcuch napędowy DID 520 106 otwarty z zapinką - DID520-106
Artykuły z bloga
Posiadamy Części motocyklowe do Kawasaki GPZ 400
- Kawasaki GPZ 400 A 1985
- Kawasaki GPZ 400 1984
- Kawasaki GPZ 400 R 1985
- Kawasaki GPZ 400 1986
- Kawasaki GPZ 400 1987
- Kawasaki GPZ 400 S 1988
- Kawasaki GPZ 400 S 1989
other_motorcycle_models
- Kawasaki GPZ 600
- Kawasaki GPZ 750
- Kawasaki GPZ 305
- Kawasaki GPZ 1000
- Kawasaki GPZ 900 Ninja
- Kawasaki GPZ 1100
- Kawasaki GPZ 550
- Kawasaki GPZ 500
- Kawasaki Z 1100
- Kawasaki JT 1500
- Kawasaki KR-1S 250
- Kawasaki S1 250
- Kawasaki W2 650
- Kawasaki W1 650
- Kawasaki Z 750
- Kawasaki G2 90
- Kawasaki GA5 100
- Kawasaki G5 100
- Kawasaki G31M 100
- Kawasaki G3 90
- Kawasaki G3 100
- Kawasaki G4 100
- Kawasaki Z 400
- Kawasaki F12 450
- Kawasaki F21M 238
- Kawasaki MC1 90
- Kawasaki C2 120
- Kawasaki MC1M 90
- Kawasaki G3SS 100
- Kawasaki G3SS 90
- Kawasaki F4 250
- Kawasaki Ninja 1000
- Kawasaki Ninja 650
- Kawasaki Ninja 125
- Kawasaki KS 125
- Kawasaki KV 100
- Kawasaki KZ 1300
- Kawasaki KZ 200
- Kawasaki KZ 250
- Kawasaki KZ 700
- Kawasaki KZ 400
- Kawasaki KZ 650
- Kawasaki KZ 750
- Kawasaki KZ 550
- Kawasaki KEF 300
- Kawasaki KMX 125
- Kawasaki KH 100
- Kawasaki KM 90
- Kawasaki KH 250
Kawasaki GPZ 400
Kawasaki GPZ 400 to małolitrażowy motocykl sportowy, którego charakterystyka i dynamiczna stylistyka miała przywodzić na myśl wyczynowe jednoślady klasy 500 startujące w wyścigach MotoGP. Mimo że produkowano go jedynie przez niecałe 3 lata (1983-1985), to w czasie swojej świetności była na ustach wielu początkujących amatorów mocnych wrażeń i do dziś stanowi przedmiot kultu dużej grupy entuzjastów.
GPZ 400 zostało wyposażone w czterocylindrową jednostkę napędową o pojemności 399 cm³, której osiągi ze spokojem zapewniały energicznie przyspieszenia i prędkość maksymalną ponad 190 km/h. Czterosuwowy silnik, osadzony w ramie z lekkich stopów aluminium, generował moc 50 KM (w wersji zablokowanej 27 KM) i moment obrotowy na poziomie 42 Nm. Rzędowa "czwórka" skrywała w głowicy osiem zaworów sterowanych podwójnym wałkiem rozrządu, chłodzona była powietrzem, a przeniesieniem mocy zajmowała się skrzynia biegów o sześciu przełożeniach oraz klasyczny łańcuch.
Jednakże, nie tylko za sprawą mocnej jednostki napędowej GPZ 400 zapadło w pamięci wielu motocyklistów. Powszechnie wiadomo że lata, w których produkowano "czterysetkę" Kawasaki były czasem "wyścigu zbrojeń" wśród producentów, w którym moc i prędkość maksymalna były kryteriami najwyższej wagi. Głównie dlatego, motocykle z tamtych czasów imponują liczbami w katalogach, ale ich właściwości jezdne, układy hamulcowe, ramy oraz zawieszenia nie dotrzymują kroku możliwościom wyżyłowanego silnika. Z GPZ 400 jest inaczej. Aluminiowa rama gwarantuje odpowiednią sztywność, a w skład tarczowego układu hamulcowego wchodzą trzy dyski o pokaźniej średnicy (300 mm z przodu i 240 mm z tyłu) i hydrauliczne zaciski jednotłoczkowe. Jak na motocykl z połowy lat 80' GPZ jest również stosunkowo lekkie. Wraz z pełnym zbiornikiem paliwa o pojemności 15 litrów i wszystkimi niezbędnymi płynami jego masa wynosi jedynie 202 kilogramy (dla porównania Kawasaki Ninja 400 R z 2011 roku z taką samą ilością paliwa waży kilogram więcej). Dzięki temu jednoślad jest nie tylko niesamowicie łatwy w prowadzeniu, ale także sterowny i stabilny przy dużych prędkościach przelotowych.
Kawasaki GPZ 400 to z pewnością motocykl godny uwagi, który od samego początku w pełni zasługiwał na przynależność do legendarnej gamy GPZ. Szybki, zwrotny, o ciekawej stylistyce, która w dawnych czasach zawładnęła sercami wielu fanów motorsportu. Co ciekawe, mimo dużej mocy jak na tę klasę pojemnościową, GPZ 400 jest dość ekonomicznym środkiem transportu. W rękach doświadczonego motocyklisty zadowala się 4-5 l /100 kilometrów, co przy tak pojemnym zbiorniku paliwa zapewnia zadowalający zasięg 300 kilometrów na jednym tankowaniu.