Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
PLN
Sortuj
Znaleziono: 1081
-10%
81,73 zł
90,81 zł
Najniższa cena: 90,81 zł
Pasuje na przódKlocki hamulcowe EBC FA 181 TT (2 szt.) - FA181TT
(3)
39,62 zł
Filtr oleju K&N KN155 - KN-155
-5%
63,67 zł
67,02 zł
Najniższa cena: 67,02 zł
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 648 EC (2 szt.) - MCB648EC
(2)
-10%
81,73 zł
90,81 zł
Najniższa cena: 90,81 zł
Pasuje na tyłKlocki hamulcowe EBC FA 208 TT (2 szt.) - FA208TT
(3)
-20%
140,31 zł
175,39 zł
Najniższa cena: 175,39 zł
Łańcuch napędowy DID 520 118 otwarty z zapinką - DID520-118
(7)
Artykuły z bloga
Posiadamy Części motocyklowe do KTM LC4-E 640
- KTM LC4-E 640 1999
- KTM LC4-E 640 2003
- KTM LC4-E 640 1998
- KTM LC4-E 640 Supermoto 1999
- KTM LC4-E 640 2000
- KTM LC4-E 640 Supermoto 2000
- KTM LC4-E 640 2001
- KTM LC4-E 640 Supermoto 2001
- KTM LC4-E 640 2002
- KTM LC4-E 640 Supermoto 2002
- KTM LC4-E 640 Supermoto 2003
- KTM LC4-E 640 2004
- KTM LC4-E 640 Supermoto 2004
- KTM LC4-E 640 2005
- KTM LC4-E 640 Supermoto 2005
- KTM LC4-E 640 2006
- KTM LC4-E 640 Supermoto 2006
other_motorcycle_models
- KTM LC4-E 400
- KTM EGS 620
- KTM Comet 50
- KTM WR 125
- KTM WR 250
- KTM WR 390
- KTM XC 450
- KTM Freeride 250
- KTM Freeride E 0
- KTM Rally 450
- KTM RC 125
- KTM RC 390
- KTM RC8 890
- KTM MS 50
- KTM RC8 1190
- KTM SC 620
- KTM TXC 400
- KTM MSS 50
- KTM TXC 620
- KTM Adventure 890
- KTM Adventure 390
- KTM Adventure 790
- KTM Adventure 990
- KTM Adventure 640
- KTM Super Adventure 1290
- KTM Super Duke 1290
- KTM Duke 390
- KTM Duke 250
- KTM Duke 790
- KTM Duke 890
- KTM Duke 125
- KTM GS 175
- KTM GS 420
- KTM GS 350
- KTM SMR 450
- KTM SMR 525
- KTM EGS 400
- KTM PL 80
- KTM PL 50
- KTM RXC-E 620
- KTM RXC-E 400
- KTM XCR-W 450
- KTM XCR-W 530
- KTM XC 300
- KTM XCW-E 250
- KTM XCW-E 300
- KTM XC 525
- KTM XC 65
- KTM XC 85
KTM LC4-E 640
KTM 640 LC4-E to motocykl klasy enduro lub supermoto (w zależności od zastosowanego ogumienia i felg), produkowany przez austriacki koncern w latach 1998-2006. Podzespoły renomowanych producentów (zapłon Kokusan, świeca zapłonowa NGK, gaźnik Mikuni i zawieszenie WP), mocny silnik, fenomenalne podwozie i charakter, który nie pozwoli oderwać rąk od kierownicy - oto cechy, które zadecydowały o sukcesie jednośladu na międzynarodowym rynku i dużej popularności wśród motocyklistów lubiących ostrą jazdę.
KTM 640 LC4-E został wyposażony w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 624 ccm. Chłodzony cieczą silnik czterosuwowy posiada rozrząd SOHC (cztery zawory na cylinder sterowane za pomocą jednego wałka rozrządu), gaźnikowy układ zasilania (średnica gardzieli - 40 mm, model - Mikuni BST 40), zapłon DC-CDI zintegrowany z komputerem pokładowym firmy Kokusan i dwa rozruszniki (nożny/kickstarter i elektryczny). Niepozorny singiel modelu 640 LC4-E generuje moc maksymalną 49 KM przy 7500 obr./min i maksymalny moment obrotowy 52 Nm przy 5500 obr./min. Przy masie własnej motocykla na poziomie zaledwie 136 kilogramów (na sucho, bez płynów eksploatacyjnych i paliwa) takie osiągi pozwalają na naprawdę dynamiczne przyspieszenia i umożliwiają jazdę z prędkością maksymalną 170 km/h. Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pomocą mokrego sprzęgła wielotarczowego, manualnej skrzyni biegów o pięciu przełożeniach i łańcucha napędowego typu O-ring. KTM 640 LC4-E posiada zbiornik paliwa o pojemności 11 litrów (pierwsza generacja, w kolejnych wersjach nawet 18 litrów), który pozwala na pokonanie około 200 kilometrów na jednym tankowaniu.
Konstrukcja KTM 640 LC4-E opiera się na ramie kołyskowej z rur ze stali chromowo-molibdenowej o wysokiej wytrzymałości i dwustronnym wahaczu wleczonym z lekkich stopów aluminium. Dopracowany szkielet stał się bazą dla fenomenalnego zawieszenia marki WP i wydajnego układu hamulcowego. Z przodu zastosowano widelec teleskopowy typu upside-down (średnica lag - 43 mm, skok przedniego zawieszenia - 270 mm) i wentylowaną tarczę hamulcową o średnicy 320 mm z 4-tłoczkowym, pływającym zaciskiem hamulcowym. Z tyłu znajdziemy centralny amortyzator monoshock z systemem Pro-Lever (skok tylnego zawieszenia - 300 mm) i 220 mm tarczę hamulcową z pływającym zaciskiem 1-tłoczkowym. W zależności od wersji KTM 640 LC4-E porusza się na szprychowych felgach o średnicach 21 i 18 (enduro) lub 17 (supermoto) cali, które obuto w opony terenowe/szosowe (enduro/supermoto) o rozmiarach 90/90-21 i 140/80-18 (przód/tył, enduro) lub 120/70-17 i 160/60-17 (przód/tył, supermoto).