Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
27,04 zł
Łożysko SKF 6005 2RS - 6005-2RSH SKF
57,30 zł
Filtr oleju K&N KN153 - KN-153
63,67 zł
67,02 zł
Najniższa cena: 67,02 zł
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 648 EC (2 szt.) - MCB648EC
30,27 zł
Łożysko 6005 2RS C3 SKF
147,72 zł
164,13 zł
Najniższa cena: 164,13 zł
Klocki hamulcowe EBC FA 209/2 HH (2 szt.) - FA209/2HH
127,55 zł
141,72 zł
Najniższa cena: 141,72 zł
Pasuje na przódKlocki hamulcowe EBC FA 244 HH (2 szt.) - FA244HH
59,83 zł
Klucz koronkowy JMP 31 mm Ducati
39,62 zł
Filtr oleju K&N KN159 - KN-159
113,05 zł
Wyłącznik główny zasilania - BA18
107,68 zł
119,64 zł
Najniższa cena: 119,64 zł
Klocki hamulcowe EBC FA 209/2 V (2 szt.) - FA209/2V
5,33 zł
Uchwyt przewodów ABS
Artykuły z bloga
Posiadamy Części motocyklowe do Ducati Multistrada 1200
- Ducati Multistrada 1200 ABS 2011
- Ducati Multistrada 1200 S Sport ABS 2011
- Ducati Multistrada 1200 S Sport Touring ABS 2011
- Ducati Multistrada 1200 S Pikes Peak ABS 2012
- Ducati Multistrada 1200 ABS 2012
- Ducati Multistrada 1200 S Sport ABS 2012
- Ducati Multistrada 1200 S Sport Touring ABS 2012
- Ducati Multistrada 1200 S Sport ABS 2010
- Ducati Multistrada 1200 2010
- Ducati Multistrada 1200 ABS 2010
- Ducati Multistrada 1200 2011
- Ducati Multistrada 1200 ABS 2013
- Ducati Multistrada 1200 ABS 2014
- Ducati Multistrada 1200 ABS 2015
- Ducati Multistrada 1200 ABS 2016
- Ducati Multistrada 1200 Enduro ABS 2016
- Ducati Multistrada 1200 ABS 2017
- Ducati Multistrada 1200 Enduro ABS 2017
- Ducati Multistrada 1200 Enduro ABS 2018
- Ducati Multistrada 1200 Enduro Pro ABS 2018
- Ducati Multistrada 1200 S Sport Touring ABS 2010
- Ducati Multistrada 1200 S Pikes Peak ABS 2013
- Ducati Multistrada 1200 S Sport Touring ABS 2013
- Ducati Multistrada 1200 S Sport Touring ABS 2014
- Ducati Multistrada 1200 S Pikes Peak ABS 2014
- Ducati Multistrada 1200 S Sport ABS 2015
- Ducati Multistrada 1200 S D-AIR ABS 2016
- Ducati Multistrada 1200 S Pikes Peak ABS 2016
- Ducati Multistrada 1200 S Sport ABS 2016
- Ducati Multistrada 1200 S D-AIR ABS 2017
- Ducati Multistrada 1200 S Pikes Peak ABS 2017
- Ducati Multistrada 1200 S Sport ABS 2017
- Ducati Multistrada 1200 S GT Granturismo ABS 2013
- Ducati Multistrada 1200 S GT Granturismo ABS 2014
- Ducati Multistrada 1200 S Pikes Peak ABS 2015
- Ducati Multistrada 1200 ABS 2019
- Ducati Multistrada 1200 Pikes Peak ABS 2019
- Ducati Multistrada 1200 Enduro ABS 2019
- Ducati Multistrada 1200 V4 ABS 2021
- Ducati Multistrada 1200 V4 S Sport ABS 2021
- Ducati Multistrada 1200 2012
- Ducati Multistrada 1200 S DVT ABS 2015
- Ducati Multistrada 1200 S DVT DAir ABS 2015
- Ducati Multistrada 1200 DVT ABS 2016
- Ducati Multistrada 1200 S DVT ABS 2016
- Ducati Multistrada 1200 V4 ABS 2022
- Ducati Multistrada 1200 V4 Pikes Peak ABS 2022
- Ducati Multistrada 1200 V4 S ABS 2022
- Ducati Multistrada 1200 V4 S Sport ABS 2022
- Ducati Multistrada 1200 2013
- Ducati Multistrada 1200 S Sport 2013
- Ducati Multistrada 1200 S Sport 2014
- Ducati Multistrada 1200 Enduro Pro 2019
- Ducati Multistrada 1200 S DVT Enduro ABS 2017
other_motorcycle_models
- Ducati Multistrada V4 1200
- Ducati Multistrada V2 950
- Ducati Multistrada 620
- Ducati Multistrada 950
- Ducati Multistrada 1260
- Ducati Multistrada 1000
- Ducati Multistrada 1100
- Ducati Monster 1000
- Ducati 848 848
- Ducati Panigale V4 1000
- Ducati 748 748
- Ducati Pantah 600
- Ducati Pantah 350
- Ducati ST4S 996
- Ducati Superleggera V4 998
- Ducati Diavel 1260
- Ducati ST3 992
- Ducati GT 750
- Ducati Sport 750
- Ducati S 750
- Ducati Supersport 950
- Ducati Desert X 950
- Ducati Hypermotard 950
- Ducati SS 1000
- Ducati SS 750
- Ducati Streetfighter V4 1100
- Ducati S 900
- Ducati SS 900
- Ducati Scrambler 450
- Ducati Scrambler 803
- Ducati Scrambler 1100
- Ducati Streetfighter V2 955
- Ducati Panigale V2 955
- Ducati Panigale V4 1100
- Ducati Monster 620
- Ducati Monster 937
- Ducati 916 916
- Ducati XDiavel 1262
- Ducati Scrambler 400
- Ducati Scrambler 800
- Ducati Panigale 1100
- Ducati Monster 821
- Ducati Monster 797
- Ducati Monster 1200
- Ducati Panigale 1299
Ducati Multistrada 1200
Ducati Multistrada 1200 to koncepcja wizjonerów z Bolonii na motocykl o szerokim spectrum zastosowań. W jednym ciele zostały zawarte osiągi jednośladów gamy SuperSport, wygoda podróżowania i możliwości załadunkowe topowych maszyn turystycznych oraz podwozie z zawieszeniami o dużym skoku nie odstające od konkurentów z segmentu wczasowych enduro. To wszystko okraszono pięknym, włoskim dizajnem i dynamiczną stylistyką w atrakcyjnych barwach.
Ducati nie broniąc się przed zmasowanym atakiem wszędobylskiej elektroniki, dodatkowo umieściło w swoim największym wyprawowym modelu innowacyjne rozwiązania i nowoczesne systemy, które znacząco podniosły wygodę oraz bezpieczeństwo eksploatacji w skrajnych warunkach pogodowych i drogowych. Taka kompilacja, mimo że początkowo nie zdobyła dużego uznania wśród motocyklistów, to po kilku latach obecności na rynku znalazła się w posiadaniu ponad 50 tysięcy pasjonatów z całego świata.
Multistrada 1200 oferowana jest na europejskim rynku w postaci podstawowego modelu oraz trzech wersji specjalnych. Touring i Gran Turismo na seryjnym wyposażeniu posiadają zestaw kufrów bocznych i centralną skrzynię z oparciem dla pasażera. Oferowane są w stonowanym, szaro-grafitowym malowaniu. Co więcej, wersja GT posiada wyższą szybę z 60 mm zakresem regulacji i obszerniejsze handbary. Sportowa odmiana Pikes Peak to gratka dla fanów szybkiej jazdy i koneserów włoskiej stylizacji. Charakteryzuje się wyjątkowym, dwukolorowym malowaniem karoserii i przyciemnioną, niską szybą ochronną. Agresywna, głęboka czerwień została połączona z ujarzmioną bielą tworząc imponujący efekt wizualny. Dodatkowo (na tle pozostałych modeli) jest najlżejsza, co jest zasługą kilku karbonowych elementów konstrukcyjnych i odchudzonych obręczy kół. Wszystkie niestandardowe modele posiadają inteligentne zawieszenie renomowanej, niemieckiej marki Sachs. Skyhook, bo o nim mowa, współpracuje z elektronicznym systemem dostosowującym wszystkie możliwe parametry przedniego widelca Upside-down i tylnego, centralnego amortyzatora opartego na jednostronnym wahaczu do preferowanego stylu jazdy i obciążenia motocykla. Pozwala on na tak doskonały poziom doboru ustawień, którego nigdy nie osiągnął by żaden amator jazdy na dwóch kołach. Co więcej przyczynia się do całkowitego wykorzystania potencjału jednostki napędowej oraz pozostałych układów z elektronicznymi systemami.
Multistrada oferuje cztery tryby pracy zmieniające poszczególne nastawy przeciwblokującego ABS-u, DSS (Ducati Skyhook Suspension), DTC (kontrola trakcji) oraz dostępną moc maksymalną silnika. Tryb Sport pozwoli na natychmiastową reakcję na ruch manetki gazu oraz przytłumi w dużym stopniu systemy bezpieczeństwa, co pozwoli np. na Wheelie lub Stoppie. Mimo dużej masy Ducati ochoczo pozwala na takie szaleństwa, co jeszcze w większym stopniu świadczy o wszechstronności Multistrady. Z kolei ustawienie Enduro podniesie wszystkie systemy na maksymalny poziom i w jak największym stopniu zmniejszy ograniczenie reakcji rollgaz-u oraz zmniejszy dostępną moc do 100 KM. Tryby Touring i Urban plasują się pomiędzy tymi dwoma skrajnościami.
Niezależnie od wersji, wszystkie Multistrady 1200 opierają się na tej samej konstrukcji. Dwucylindrowy, chłodzony cieczą silnik Testastretta 11 w układzie V o 90º kącie rozwarcia cylindrów gwarantuje niezapomniane doznania. Z pojemności 1198 cm ³ wykrzesano moc 150 KM i moment obrotowy 124,5 Nm, co w zestawieniu z elektronicznym, bezpośrednim wtryskiem paliwa firmy Mitsubishi plasuje flagowego turystyka Włochów w czołówce tej klasy jednośladów. Precyzyjna skrzynia biegów o sześciu przełożeniach pozwala na wykorzystanie całego potencjału jednostki napędowej, nawet przeniesienie napędu na tylne koło za pomocą klasycznego łańcucha nie psuje wrażeń z jazdy. Ta odbywa się płynnie i bez żadnych szarpnięć, co z pewnością zasłuży na aprobatę podczas pokonywania dalekich dystansów. Zintegrowany, tarczowy układ hamulcowy marki Brembo współpracuje z systemem ABS z asortymentu firmy Bosh. Owe zastawienie na krótko po premierze zyskało uznanie wśród motocyklistów, bowiem pozwala na dużą dozę "wygłupów" na drodze, jednocześnie nie zaniedbując bezpieczeństwa podróżujących i znacząco skracając drogę hamowania.
Idąc z duchem czasu Ducati na pokładzie Multistrady 1200 zainstalowało system Keyless, umożliwiający rozruch silnika bez użycia kluczyka. Komputer pokładowy obsługiwany jest za pośrednictwem przycisków umieszczonych na kierownicy, a w najnowszych modelach stacyjka na dobre odeszła w zapomnienie. Opony Pirelli Scorpion Trial zostały stworzone we współpracy z inżynierami Ducati specjalnie na potrzeby tego modelu, oferują idealną trakcję na mokrych i złych nawierzchniach. Są jednym z filarów poczucia stabilności i kontroli nad maszyną, wtóruje im szeroka kierownica zapewniająca pewny chwyt i optymalnie umieszczony środek ciężkości.
Multistrada 1200 oferuje wszystko czego może wymagać każdy współczesny motocyklista nastawiający się na dalekie wakacje. Podgrzewane manetki w standardzie, pojemny, 20 litrowy zbiornik w połączeniu z niskim spalaniem zapewniający duży zasięg na jednym tankowaniu, oświetlenie z użyciem technologii LED oraz rozbudowana elektronika zapewni doznania, których na próżno szukać w kilkuletnich jednośladach. Ducati przeciera szlak w stronę podróżowania na miarę naszych czasów: szybko, komfortowo i bezpiecznie. I robi to znacznie lepiej, niż większość konkurencji.