Akumulatory motocyklowe
Royal Enfield Classic 500
Producent
Typ
Napięcie
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
307,48 zł
341,64 zł
Najniższa cena: 341,64 zł
dostawa 0 złAkumulator 12V 14 Ah Yuasa Yumicron YB14L-A2
550,87 zł
Akumulator litowo-jonowy 12V 4 Ah Skyrich LTM14BL z wskaźnikiem naładowania - HJP14BL-FP
259,00 zł
Akumulator żelowy Nitro NB14L-A2 YB14L-A2 SLA GEL AGM 12V 14 Ah - NB14L-A2 SLA
296,50 zł
Akumulator żelowy Landport 12V 14 Ah GB14L-A2 YB14L-A2 12V 14Ah - GB14LA2 L
717,00 zł
Akumulator litowo-jonowy Shido LTX14AHL-BS YTX14AHL-BS Li-Ion 12V 4Ah - LTX14AHL-BS Q LI -S-
236,70 zł
263,00 zł
Najniższa cena: 263,00 zł
Akumulator 12V 14 Ah Yuasa Yumicron SYB14L-A2
548,00 zł
Akumulator litowo-jonowy Shido LB12AL-A2 YB12AL-A2 Li-Ion 12V 4Ah - LB12AL-A2 Q LION -S-
482,00 zł
Akumulator litowo-jonowy Shido LTX14L-BS YTX14L-BS Li-Ion 12V 4Ah - LTX14L-BS LION -S-
659,00 zł
Akumulator litowo-jonowy Shido LB16AL-A2 YB16AL-A2 Li-Ion 12V 5Ah - LB16AL-A2 LION -S-
Opinie o produkcie
JACEK
2024-01-26, 10:35
Przewód z bezpiecznikiem do ładowarek Oximiser / Maximiser i do gniazd USB Kupiłem na zapas, ponieważ oryginalny, który kupiłem razem z prostownikiem, musiałem trochę uszkodzić. Czas mnie gonił, bo musiałem szybko wyjechać a akumulator padł i trzeba było szybko pożyczyć prąd z zewnętrznego akumulatora. No i musiałem na siłę wyciągnąć kable z wtyczki i od tego czasu trochę się zaczęły rozjeżdżać we wtyczce, dlatego zamówiłem nowe. Same przewody jak najbardziej polecam, aczkolwiek na miejscu producenta pomyślałbym nad możliwością podłączenia do nich klasycznych krokodylków, żeby można było moto odpalić awaryjnie np. z innego akumulatora.
Opinia wiarygodna
Jacek Pirga
2024-01-09, 09:44
Akumulator Exide 12N9-3B 9Ah 12V Dziś coraz większa rzadkość, czyli akumulator elektrolityczny... Zamontowany został w Quadzie 250cc w którym radzi sobie rewelacyjnie! Nawet teraz gdy zima, kręci na tyle dobrze, aby bez problemów móc odpalić! A i kręci i kręci... Nie jak niektóre tańsze szczególnie żelowe, parę obrotów i napięcie spada. Tylko elegancko trzyma to napięcie! Jak i faktycznie ma te 9Ah pojemności! Polecam!
Opinia wiarygodna
Łukasz Smagłowski
2024-03-04, 06:32
Akumulator żelowy 12V 20 Ah Y50N18L-A WM Motor SMF Akumulator Prima Sort. Po dostawie napięcie 12,6V. Zamontowany w motocyklu GL1000 K1 z 1976. Przyjmuje i oddaje prąd jak kasjer pieniądze w banku. Bieguny mają mocowanie od góry i boczne więc przewody można podpiąć bezproblemowo albo podpiąć ich więcej. Wymiarowo i kształt jak trzeba.
Opinia wiarygodna
Tomasz Wróbel
2024-01-30, 11:45
Złącze oczkowe do ładowarki Noco X-Connect Bardzo przydatne złącze do akumulatora i ładowarki NOCO. Kupiłem dwie sztuki do samochodu i motocykla. Wystarczy podpiąć wtyczkę ładowarki do złączki i już się ładuje. Bardzo dobra jakość wykonania. Oryginał. Dobra cena. Znaczne ułatwienie ładowania akumulatorów.
Opinia wiarygodna
Maciej
2024-01-10, 09:50
Akumulator żelowy 12V 11.2 Ah Moretti YTZ14S MTZ14S Aku w 100% godne polecenia. To już moje 2 aku z tej firmy. Korelacja cena do jakości bardzo dobra z innej bardziej znanej firmy duuużo droższy. Polecam
Opinia wiarygodna
Posiadamy Akumulatory motocyklowe do Royal Enfield Classic 500
- Royal Enfield Classic 500 EFI 2009
- Royal Enfield Classic 500 EFI Chrom 2011
- Royal Enfield Classic 500 EFI Desert Storm 2012
- Royal Enfield Classic 500 EFI Military Battle Green 2012
- Royal Enfield Classic 500 EFI 2015
- Royal Enfield Classic 500 EFI Chrom 2015
- Royal Enfield Classic 500 EFI Desert Storm 2015
- Royal Enfield Classic 500 EFI Military Battle Green 2015
- Royal Enfield Classic 500 EFI 2016
- Royal Enfield Classic 500 EFI Chrom 2016
- Royal Enfield Classic 500 EFI Desert Storm 2016
- Royal Enfield Classic 500 EFI Military Battle Green 2016
- Royal Enfield Classic 500 EFI ABS 2017
- Royal Enfield Classic 500 EFI Chrom ABS 2017
- Royal Enfield Classic 500 EFI Desert Storm ABS 2017
- Royal Enfield Classic 500 EFI Military Battle Green ABS 2017
- Royal Enfield Classic 500 EFI 2010
- Royal Enfield Classic 500 EFI 2011
- Royal Enfield Classic 500 EFI 2012
- Royal Enfield Classic 500 EFI Chrom 2012
- Royal Enfield Classic 500 EFI 2013
- Royal Enfield Classic 500 EFI Chrom 2013
- Royal Enfield Classic 500 EFI Desert Storm 2013
- Royal Enfield Classic 500 EFI Military Battle Green 2013
- Royal Enfield Classic 500 EFI 2014
- Royal Enfield Classic 500 EFI Chrom 2014
- Royal Enfield Classic 500 EFI Desert Storm 2014
- Royal Enfield Classic 500 EFI Military Battle Green 2014
- Royal Enfield Classic 500 EFI ABS 2018
- Royal Enfield Classic 500 EFI Chrom ABS 2018
- Royal Enfield Classic 500 EFI Desert Storm ABS 2018
- Royal Enfield Classic 500 EFI Military Battle Green ABS 2018
- Royal Enfield Classic 500 EFI Redditch Edition ABS 2018
- Royal Enfield Classic 500 EFI ABS 2019
- Royal Enfield Classic 500 EFI Chrom ABS 2019
- Royal Enfield Classic 500 EFI Desert Storm ABS 2019
- Royal Enfield Classic 500 EFI Military Battle Green ABS 2019
- Royal Enfield Classic 500 EFI Redditch Edition ABS 2019
- Royal Enfield Classic 500 EFI ABS 2020
- Royal Enfield Classic 500 EFI Chrom ABS 2020
- Royal Enfield Classic 500 EFI Desert Storm ABS 2020
- Royal Enfield Classic 500 EFI Military Battle Green ABS 2020
- Royal Enfield Classic 500 EFI Redditch Edition ABS 2020
- Royal Enfield Classic 500 EFI Chrome 2010
- Royal Enfield Classic 500 EFI Desert Storm 2011
- Royal Enfield Classic 500 EFI Military Battle Green 2011
- Royal Enfield Classic 500 EFI Squadron Blue 2017
- Royal Enfield Classic 500 EFI Squadron Blue ABS 2018
- Royal Enfield Classic 500 EFI Tribute Black ABS 2020
- Royal Enfield Classic 500 Gunmetal Grey 2019
- Royal Enfield Classic 500 Squadron Blue 2019
- Royal Enfield Classic 500 Stealth Black 2019
- Royal Enfield Classic 500 EFI Military 2014
- Royal Enfield Classic 500 EFI Military 2010
- Royal Enfield Classic 500 C5 2008
- Royal Enfield Classic 500 C5 2007
- Royal Enfield Classic 500 C5 Chrome 2014