check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Goes G 55 50 Sport

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 8
Klocki hamulcowe - 58909

12,99 zł

Klocki hamulcowe - 58909

stars    (26)
Naklejka serwisowa wymiany filtra i oleju - 203300
Klocki hamulcowe EBC FA 086 SFA (2 szt.) - SFA086 -10%

49,10 zł

54,56 zł

Najniższa cena: 54,56 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 086 SFA (2 szt.) - SFA086

stars    (1)
Klocki hamulcowe EBC FA 086 SFAC (2 szt.) - SFAC086 -10%

40,32 zł

44,80 zł

Najniższa cena: 44,80 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 086 SFAC (2 szt.) - SFAC086

stars    (1)
Klocki hamulcowe EBC FA 086 SFA HH (2 szt.) - SFA086HH -10%

118,89 zł

132,10 zł

Najniższa cena: 132,10 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 086 SFA HH (2 szt.) - SFA086HH

stars    (1)
Klocki hamulcowe Moretti - KLHSKOR1PRZWGY000

15,99 zł

Niedostępny

Klocki hamulcowe Moretti - KLHSKOR1PRZWGY000

stars    (1)

Posiadamy Części motocyklowe do Goes G 55 50 Sport

  • Goes G 55 50 R Sport 2011
  • Goes G 55 50 R Sport 2008
  • Goes G 55 50 R Sport 2009
  • Goes G 55 50 R Sport 2010

other_motorcycle_models

Goes G 55 50 Sport

Goes G 55 Sport 50 to skuter miejski o sportowym charakterze sprzedawany w Polsce od 2010 roku. Wyróżnia go dynamiczna linia nadwozia, jaskrawe wersje kolorystyczne z młodzieżowymi grafikami oraz niskie koszty zakupu i eksploatacji. Znajdujący się na pokładzie silnik dwusuwowy nie tylko po odblokowaniu pozwoli na naprawdę szybką jazdę, ale również - dzięki popularnej konstrukcji i szerokiemu wyborowi części zamiennych - umożliwi zaawansowany tuning mechaniczny. Goes G 55 Sport 50 został wyposażony w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 49 ccm, co sprawia, że mogą się nim poruszać już 14 latkowie z prawem jazdy kategorii AM (dawniej karta motorowerowa). Chłodzony powietrzem silnik dwusuwowy posiada gaźnikowy układ zasilania, dwa rozruszniki (nożny i elektryczny), zapłon CDI i nowoczesny układ wydechowy spełniający wymagania normy emisji spalin Euro 3. Serce modelu G 55 Sport 50 generuje moc maksymalną 4,2 KM przy 8000 obr./min i maksymalny moment obrotowy 4 Nm przy 5500 obr./min. Po demontażu blokad fabrycznych takie osiągi pozwalają na jazdę z prędkością maksymalną 75 km/h i dość dynamiczne przyspieszenia w ruchu miejskim. Duży wpływ na osiągi ma niska masa skutera - z paliwem i wszystkimi płynami eksploatacyjnymi Goes waży tylko 88 kilogramów. Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pomocą sprawdzonej przekładni automatycznej CVT, w której pracuje wariator, pasek napędowy i sprzęgło odśrodkowe, wspólnie gwarantując bezobsługową i bezawaryjną pracę przez wiele sezonów. Na pokładzie skutera Goes G 55 Sport 50 znajdziemy zbiornik paliwa o pojemności 5,5 litra. Dwusuwowy singiel “lubi wypić”, przez co bak wystarczy na pokonanie dystansu nie większego, niż 150 kilometrów. Konstrukcja skutera Goes G 55 Sport 50 opiera się na przestrzennej ramie kołyskowej z rur stalowych. Zamontowano na niej miękko zestrojone zawieszenie i skuteczny układ hamulcowy, który dobrze radzi sobie z osiągami dwusuwu nawet po zwiększeniu osiągów. Z przodu znajdziemy wentylowaną tarczę hamulcową z 1-tłoczkowym zaciskiem hamulcowym i konwencjonalny widelec teleskopowy. Z tyłu zastosowano mechaniczny hamulec bębnowy i dwa amortyzatory olejowe z regulacją napięcia wstępnego sprężyny. Goes G 55 Sport 50 porusza się na 12 calowych felgach z aluminium, które obuto w opony szosowe dobrej jakości.