Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
PLN
Sortuj
Znaleziono: 8
-10%
118,89 zł
132,10 zł
Najniższa cena: 132,10 zł
Klocki hamulcowe EBC FA 086 SFA HH (2 szt.) - SFA086HH
(1)
Posiadamy Części motocyklowe do Goes G 55 50 Sport
- Goes G 55 50 R Sport 2011
- Goes G 55 50 R Sport 2008
- Goes G 55 50 R Sport 2009
- Goes G 55 50 R Sport 2010
other_motorcycle_models
- Goes G 50
- Goes Xwolf 700
- Goes G 100
- Goes Copper 300
- Goes Space 110
- Goes Cobalt 550
- Goes Iron 500
- Goes Iron 450
- Goes UTX 700
- Goes SK 125
- Goes NK 125
- Goes TK 125
- Goes GP 125
- Goes GT 125
- Goes XS 70
- Goes G 360
- Goes G 620
- Goes G 520
- Goes UTX 625
- Goes Max 520
- Goes Court 520
- Goes XS 50
- Goes G 350
- Goes S 50
- Goes Copper 200
- Goes Space Kid 70
- Goes Cobalt 625
- Goes G 0
- Goes G 625
- Goes G 225
- Goes SP 125
- Goes Wiki 50
- Goes Light II 50
- Goes Iron 400
- Goes Space Kid 50
- Goes Slam 50
- Goes G 90
- Goes G 525
- Goes G 400
- Goes G 360 Max
- Goes G 300
- Goes G 125
- Goes Cobalt 500
- Goes GZ 150
- Goes G 725 i
- Goes G 650
- Goes G 450
- Goes SSV 520 UTX
Goes G 55 50 Sport
Goes G 55 Sport 50 to skuter miejski o sportowym charakterze sprzedawany w Polsce od 2010 roku. Wyróżnia go dynamiczna linia nadwozia, jaskrawe wersje kolorystyczne z młodzieżowymi grafikami oraz niskie koszty zakupu i eksploatacji. Znajdujący się na pokładzie silnik dwusuwowy nie tylko po odblokowaniu pozwoli na naprawdę szybką jazdę, ale również - dzięki popularnej konstrukcji i szerokiemu wyborowi części zamiennych - umożliwi zaawansowany tuning mechaniczny.
Goes G 55 Sport 50 został wyposażony w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 49 ccm, co sprawia, że mogą się nim poruszać już 14 latkowie z prawem jazdy kategorii AM (dawniej karta motorowerowa). Chłodzony powietrzem silnik dwusuwowy posiada gaźnikowy układ zasilania, dwa rozruszniki (nożny i elektryczny), zapłon CDI i nowoczesny układ wydechowy spełniający wymagania normy emisji spalin Euro 3. Serce modelu G 55 Sport 50 generuje moc maksymalną 4,2 KM przy 8000 obr./min i maksymalny moment obrotowy 4 Nm przy 5500 obr./min. Po demontażu blokad fabrycznych takie osiągi pozwalają na jazdę z prędkością maksymalną 75 km/h i dość dynamiczne przyspieszenia w ruchu miejskim. Duży wpływ na osiągi ma niska masa skutera - z paliwem i wszystkimi płynami eksploatacyjnymi Goes waży tylko 88 kilogramów. Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pomocą sprawdzonej przekładni automatycznej CVT, w której pracuje wariator, pasek napędowy i sprzęgło odśrodkowe, wspólnie gwarantując bezobsługową i bezawaryjną pracę przez wiele sezonów. Na pokładzie skutera Goes G 55 Sport 50 znajdziemy zbiornik paliwa o pojemności 5,5 litra. Dwusuwowy singiel “lubi wypić”, przez co bak wystarczy na pokonanie dystansu nie większego, niż 150 kilometrów.
Konstrukcja skutera Goes G 55 Sport 50 opiera się na przestrzennej ramie kołyskowej z rur stalowych. Zamontowano na niej miękko zestrojone zawieszenie i skuteczny układ hamulcowy, który dobrze radzi sobie z osiągami dwusuwu nawet po zwiększeniu osiągów. Z przodu znajdziemy wentylowaną tarczę hamulcową z 1-tłoczkowym zaciskiem hamulcowym i konwencjonalny widelec teleskopowy. Z tyłu zastosowano mechaniczny hamulec bębnowy i dwa amortyzatory olejowe z regulacją napięcia wstępnego sprężyny. Goes G 55 Sport 50 porusza się na 12 calowych felgach z aluminium, które obuto w opony szosowe dobrej jakości.