Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
PLN
Sortuj
Znaleziono: 573
-10%
83,26 zł
92,51 zł
Najniższa cena: 92,51 zł
Komplet łożysk wału z uszczelniaczami Athena - 024844364487
(2)
-10%
26,55 zł
29,50 zł
Najniższa cena: 29,50 zł
Komplet uszczelniaczy wału korbowego Athena - P400130450001
(1)
-10%
28,71 zł
31,90 zł
Najniższa cena: 31,90 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 30x40,5x10,5 - P40FORK455012
(5)
-10%
34,38 zł
38,20 zł
Najniższa cena: 38,20 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 29,8x40x7 - P40FORK455075
(1)
-10%
41,85 zł
46,50 zł
Najniższa cena: 46,50 zł
Pasek napędowy Athena Minarelli długie (Aerox / Nitro...) - Yamaha Aerox 50 (od 1999) - S410000350001
-10%
23,04 zł
25,60 zł
Najniższa cena: 25,60 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 26x37x10,5 - P40FORK455004
-10%
65,24 zł
72,49 zł
Najniższa cena: 72,49 zł
Klocki hamulcowe EBC FA 193 SFA HH (2 szt.) - SFA193HH
(6)
Posiadamy Części motocyklowe do MBK CW 50
- MBK CW 50 Booster Spirit 10-cali 1990
- MBK CW 50 Booster Spirit 10-cali 1991
- MBK CW 50 Booster Spirit 10-cali 1993
- MBK CW 50 Booster R 1994
- MBK CW 50 Booster Spirit 10-cali 1994
- MBK CW 50 Booster Next Generation 1995
- MBK CW 50 Booster R 1995
- MBK CW 50 Booster Spirit 10-cali 1995
- MBK CW 50 Booster Next Generation 1996
- MBK CW 50 Booster Rocket Power 1996
- MBK CW 50 Booster Spirit 10-cali 1996
- MBK CW 50 Booster Next Generation 1997
- MBK CW 50 Booster Spirit 10-cali 1997
- MBK CW 50 Booster Next Generation 1998
- MBK CW 50 Booster Rocket Power 1998
- MBK CW 50 Booster Spirit 10-cali 1998
- MBK CW 50 Booster Next Generation 1999
- MBK CW 50 Booster Rocket Power 1999
- MBK CW 50 Booster Spirit 10-cali 1999
- MBK CW 50 Booster Next Generation 2000
- MBK CW 50 Booster Spirit 10-cali 2000
- MBK CW 50 Booster Next Generation 2001
- MBK CW 50 Booster Spirit 10-cali 2001
- MBK CW 50 Booster Naked 10-cali
- MBK CW 50 Booster S 2004
- MBK CW 50 Booster X 2007
- MBK CW 50 Booster X 2008
- MBK CW 50 Booster Rocket Power 2009
- MBK CW 50 Booster X 2009
- MBK CW 50 Booster Spirit 12-cali 2011
- MBK CW 50 Booster One 2013
- MBK CW 50 Booster Spirit 10-cali 2017
- MBK CW 50 Booster Next Generation II 2003
other_motorcycle_models
- MBK CW 50 Booster
- MBK X-Over 125
- MBK X-Limit 50
- MBK YP 125
- MBK YA 25
- MBK YP 250
- MBK XC 125
- MBK Hot Champ 50
- MBK 51 50
- MBK Oceo 125
- MBK Waap 125
- MBK Equalis 50
- MBK Nitro 50
- MBK YN 50
- MBK Active 50
- MBK Ovetto 50
- MBK Evolis 400
- MBK Evolis 125
- MBK TRYPTIK 125
- MBK Skyliner 125
- MBK Evolis 250
- MBK Skyliner 400
- MBK X-Power 50
- MBK Skycruiser 250
- MBK Skycruiser 125
- MBK X-over 125
- MBK Stunt 50
- MBK Kilibre 300
- MBK YH 50
- MBK Skyliner 180
- MBK Skyliner 250
- MBK Skyliner 150
- MBK Vertex 150
- MBK Sorriso 50
- MBK Forte 50
- MBK 41 50
- MBK Active 80
- MBK TZR 50 X-Power
- MBK EW 50
- MBK YQ 50
- MBK XN 150
- MBK XQ 150
- MBK XN 125
- MBK CS 50 Mach G
- MBK Cityliner 125
- MBK Tryptik 125
- MBK Ocito 125
MBK CW 50 Booster NG
MBK CW 50 Booster NG to miejski skuter z najniższej klasy pojemnościowej produkowany przez francuski koncern od 2011 roku. Model CW 50 Booster jest niejako kopią Yamahy Booster, a marka MBK wytwarza go na podstawie licencji. Warto zaznaczyć, że MBK zostało przejęte przez japoński koncern, więc nie są to w żaden sposób konkurencyjne modele.
Francuski odpowiednik oryginalnego Boostera posiada dokładnie taką samą konstrukcję, więc jego najmocniejszą stroną jest mocny dwusuwowy silnik z dużymi możliwościami tuningu mechanicznego. Jednocylindrowa, chłodzona powietrzem jednostka napędowa w oryginalnej specyfikacji generuje moc maksymalną ponad 4 KM i moment obrotowy ponad 3,5 Nm.
MBK CW 50 Booster NG posiada komfortowo zestrojone zawieszenie (z przodu klasyczny widelec teleskopowy o skoku 70 mm, z tyłu pojedynczy amortyzator także o skoku 70 mm) oraz wydajny układ hamulcowy. Przy przednim kole znajdziemy wentylowaną tarczę hamulcową i dwutłoczkowy zacisk hamulcowy, a z tyłu tradycyjny - i nie ukrywajmy nieco przestarzały - hamulec bębnowy. Taki zestaw w zupełności wystarczy, aby bezpiecznie wyhamować z każdej prędkości oferowanej przez ten skuter. Ważną rolę odgrywa w tym również masa pojazdu - na sucho nie waży on więcej, niż 80 kilogramów.