Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
PLN
Sortuj
Znaleziono: 169
-10%
19,17 zł
21,30 zł
Najniższa cena: 21,30 zł
Zębatka przód JT JTF259.16, 16z rozmiar 428 - JTF259.16
(31)
-10%
28,35 zł
31,50 zł
Najniższa cena: 31,50 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 33x46x11 - P40FORK455026
-15%
80,31 zł
94,48 zł
Najniższa cena: 94,48 zł
Łańcuch napędowy RK 428 HSB 126 otwarty z zapinką - 428HSB-126-CL
(10)
25,99 zł
Łożysko 6301 2RS SKF - 6301 2RSH
18,99 zł
Filtr oleju Mahle OX406 - OX 406
-20%
82,79 zł
103,49 zł
Najniższa cena: 103,49 zł
Łańcuch napędowy DID 428 D 126 otwarty z zapinką - DID428D-126
(13)
113,05 zł
Wyłącznik główny zasilania - BA18
-20%
151,79 zł
189,74 zł
Najniższa cena: 189,74 zł
Łańcuch napędowy DID 428 HD 126 G&G otwarty z zapinką złoty - DID428HDG&G-126
(19)
-10%
154,04 zł
171,15 zł
Najniższa cena: 171,15 zł
Zębatka tył stalowa JT JTR1540.41, 41z rozmiar 428 - JTR1540.41
(1)
Posiadamy Części motocyklowe do SYM Husky 125
- SYM Husky 125 1996
- SYM Husky 125 1997
- SYM Husky 125 1998
- SYM Husky 125 1999
- SYM Husky 125 2000
- SYM Husky 125 2001
- SYM Husky 125 2002
- SYM Husky 125 2003
- SYM Husky 125 2004
- SYM Husky 125 2005
other_motorcycle_models
- SYM GTS 150
- SYM Orbit 150
- SYM Maxsym 400
- SYM Mio 100
- SYM Maxsym 500
- SYM DRG 160
- SYM Maxsym 600
- SYM Quad Raider 600
- SYM Symphony 200
- SYM Jet 200
- SYM Fiddle 200
- SYM Quad Lander 200
- SYM HD 200
- SYM Joyride 200
- SYM SB 125
- SYM X-Pro 125
- SYM Joymax 125
- SYM NH 125
- SYM Cruisym 125
- SYM FNX 125
- SYM Fiddle 125
- SYM Joyride 125
- SYM HD 125
- SYM GTS 125
- SYM Crox 125
- SYM Jet 125
- SYM RV 250
- SYM GTS 250
- SYM CR 300
- SYM Cruisym 300
- SYM Joyride 300
- SYM Quad Lander 300
- SYM HD 300
- SYM GTS 300
- SYM Citycom 300
- SYM Joymax 300
- SYM X-Pro 50
- SYM RS 50
- SYM Jet 50
- SYM Crox 50
- SYM Mio 50
- SYM Symphony 50
- SYM Fiddle 50
- SYM Crox 150
- SYM Allo 150
- SYM Citycom 150
- SYM Flash 50
- SYM Fancy 50
- SYM RS 150
SYM Husky 125
SYM Husky 125 to małolitrażowy motocykl klasy cruiser/soft chopper produkowany przez koncern Sanyang Motor Company w latach 1996-2005. Przysadzista i długa sylwetka, szprychowe koła, wiele chromowanych elementów i sprawdzona konstrukcja o nieskomplikowanej budowie, która umożliwia samodzielne naprawy to cechy modelu Husky 125, które utorowały mu drogę do sukcesu i popularności wśród najmłodszych motocyklistów.
SYM Husky 125 został wyposażony w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 124 ccm, co sprawia, że mogą nim jeździć wszyscy posiadacze prawa jazdy kategorii A1 lub B (na określonych warunkach). Chłodzony powietrzem silnik czterosuwowy posiada rozrząd SOHC (dwa zawory na cylinder sterowane przez jeden wałek rozrządu), gaźnikowy układ zasilania, zapłon CDI i dwa rozruszniki (elektryczny i nożny/kopniak). Małolitrażowy singiel generuje moc maksymalną 11 KM przy 8500 obr./min i maksymalny moment obrotowy 8,7 Nm przy 7500 obr./min, co pozwala bardzo sprawnie przyspieszać i umożliwia jazdę z prędkością maksymalną 100 km/h. Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pomocą manualnej skrzyni biegów o pięciu przełożeniach, mokrego sprzęgła wielotarczowego i klasycznego łańcucha napędowego. Na pokładzie motocykla SYM Husky 125 znajdziemy zbiornik paliwa o pojemności 12 litrów. Przy średnim spalaniu na poziomie 3 l/100 kilometrów gwarantuje on zasięg około 400 kilometrów na jednym tankowaniu.
Konstrukcja motocykla SYM Husky 125 opiera się na ramie kołyskowej z rur stalowych i dwustronnym wahaczu wleczonym z lekkiego aluminium. Solidny szkielet stał się bazą dla miękko zestrojonego zawieszenia i wydajnego układu hamulcowego, który dobrze radzi sobie z masą i osiągami jednośladu, zapewniając podróżującym bezpieczeństwo. Z przodu zastosowano konwencjonalny widelec teleskopowy (skok przedniego zawieszenia - 150 mm) i wentylowaną tarczę hamulcową o średnicy 260 mm z 1-tłoczkowym zaciskiem hamulcowym. Z tyłu znajdziemy dwa amortyzatory hydrauliczne (skok tylnego zawieszenia - 73 mm) i mechaniczny hamulec bębnowy o średnicy 150 mm. SYM Husky 125 porusza się na kołach szprychowych, które obuto w opony szosowe.