Producent
Promocje
Tylko dostępne
Sortuj
10,99 zł
Żarówka H4 12V 60/55W
13,72 zł
14,44 zł
Najniższa cena: 14,44 zł
Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101
109,25 zł
115,00 zł
Najniższa cena: 115,00 zł
Komplet naprawczy pompy wody Honda/Yamaha - WMS-901
30,20 zł
Żarówka Osram H4 12V 60/55W HD
48,93 zł
54,37 zł
Najniższa cena: 54,37 zł
Uszczelka wydechu łącząca Athena 45x50x35 - S410485012049
29,11 zł
32,34 zł
Najniższa cena: 32,34 zł
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 37,3x44x3,5 - S410485012036
113,05 zł
Wyłącznik główny zasilania - BA18
Posiadamy Części motocyklowe do Yamaha FJR 1300
- Yamaha FJR 1300 A ABS 2011
- Yamaha FJR 1300 AS Automatic ABS 2011
- Yamaha FJR 1300 A ABS 2010
- Yamaha FJR 1300 A ABS 2012
- Yamaha FJR 1300 2003
- Yamaha FJR 1300 2004
- Yamaha FJR 1300 2001
- Yamaha FJR 1300 2002
- Yamaha FJR 1300 A ABS 2003
- Yamaha FJR 1300 A ABS 2004
- Yamaha FJR 1300 A ABS 2005
- Yamaha FJR 1300 A ABS 2006
- Yamaha FJR 1300 AS Automatic ABS 2006
- Yamaha FJR 1300 A ABS 2007
- Yamaha FJR 1300 AS Automatic ABS 2007
- Yamaha FJR 1300 A ABS 2008
- Yamaha FJR 1300 AS Automatic ABS 2008
- Yamaha FJR 1300 A ABS 2009
- Yamaha FJR 1300 AS Automatic ABS 2009
- Yamaha FJR 1300 AS Automatic ABS 2010
- Yamaha FJR 1300 2005
- Yamaha FJR 1300 A ABS 2013
- Yamaha FJR 1300 A ABS 2014
- Yamaha FJR 1300 A ABS 2015
- Yamaha FJR 1300 A ABS 2016
- Yamaha FJR 1300 A ABS 2017
- Yamaha FJR 1300 AE zawieszenie elektroniczne ABS 2014
- Yamaha FJR 1300 AE zawieszenie elektroniczne ABS 2015
- Yamaha FJR 1300 AE zawieszenie elektroniczne ABS 2016
- Yamaha FJR 1300 AE zawieszenie elektroniczne ABS 2017
- Yamaha FJR 1300 AS Automatic ABS 2013
- Yamaha FJR 1300 AS Automatic ABS 2015
- Yamaha FJR 1300 AS Automatic ABS 2016
- Yamaha FJR 1300 AS Automatic ABS 2017
- Yamaha FJR 1300 A ABS 2018
- Yamaha FJR 1300 A ABS 2019
- Yamaha FJR 1300 AE zawieszenie elektroniczne ABS 2018
- Yamaha FJR 1300 AE zawieszenie elektroniczne ABS 2019
- Yamaha FJR 1300 AS Automatic ABS 2012
- Yamaha FJR 1300 AS Automatic ABS 2014
- Yamaha FJR 1300 AS Automatic ABS 2018
- Yamaha FJR 1300 AS Automatic ABS 2019
- Yamaha FJR 1300 A ABS 2020
- Yamaha FJR 1300 AE zawieszenie elektroniczne ABS 2020
- Yamaha FJR 1300 AE Ultimate Edition zawieszenie elektroniczne ABS 2020
- Yamaha FJR 1300 AS Automatic ABS 2020
- Yamaha FJR 1300 AS Ultimate Edition Automatic ABS 2020
- Yamaha FJR 1300 A ABS 2021
- Yamaha FJR 1300 AE zawieszenie elektroniczne ABS 2021
- Yamaha FJR 1300 AE Ultimate Edition zawieszenie elektroniczne ABS 2021
- Yamaha FJR 1300 AS Ultimate Edition Automatic ABS 2021
- Yamaha FJR 1300 AS Automatic ABS 2021
- Yamaha FJR 1300 EAS ABS 2016
- Yamaha FJR 1300 EAS ABS 2017
- Yamaha FJR 1300 EAS ABS 2018
- Yamaha FJR 1300 EAS ABS 2019
- Yamaha FJR 1300 EAS ABS 2020
- Yamaha FJR 1300 EAS ABS 2015
- Yamaha FJR 1300 ES ABS 2015
- Yamaha FJR 1300 ES ABS 2014
- Yamaha FJR 1300 ES ABS 2018
- Yamaha FJR 1300 ES ABS 2017
- Yamaha FJR 1300 ES ABS 2016
- Yamaha FJR 1300 ES ABS 2022
- Yamaha FJR 1300 ES ABS 2020
- Yamaha FJR 1300 ES ABS 2019
- Yamaha FJR 1300 ES ABS 2023
- Yamaha FJR 1300 ABS 2011
Yamaha FJR 1300
Model FJR 1300 od kilkunastu lat dzierży miano flagowego krążownika ze stajni Yamahy. Aerodynamiczna budowa obszernej owiewki zapewnia znakomitą ochronę przed wiatrem, regulowane położenie szyby i kierownicy oraz zmienna wysokość kanapy umożliwia dobór odpowiednich ustawień w zależności od obciążenia maszyny i wzrostu użytkowników, a mocna jednostka napędowa o pojemności 1298 cm ³ gwarantuje duże prędkości przelotowe. Jako nieliczna, Yamaha jest także wyposażona w ruchome boczne panele, które dają możliwość skierowania strumienia powietrza na najbardziej optymalny tor. Ma wszystko, aby zapewnić komfort i bezproblemową eksploatację na przestrzeni wielu tysięcy kilometrów. Schowek z gniazdem 12V, podgrzewane manetki oraz rozbudowany zestaw wskaźników z ciekłokrystalicznym wyświetlaczem tylko potęgują pozytywne wrażenia z jazdy.
Sercem motocykla jest czterocylindrowy, chłodzony cieczą silnik w układzie rzędowym o nowoczesnej konstrukcji. Dwa wałki rozrządu sterują pracą czterech zaworów na każdy cylinder, za zasilanie odpowiada system wtrysku paliwa z elektronicznie sterowaną przepustnicą, a napęd na tylne koło dostarczany jest przez bezobsługowy i cichy wał kardana. Jedynie w skrzyni biegów zabrakło współczesnych rozwiązań, bowiem przekładnia ma pięciostopniową budowę. Mimo że FJR świetnie radzi sobie przy dużych prędkościach, to szósty bieg zapewne pozytywnie wpłynął by na wygodę podróżowania i spalanie, choć te i tak oscyluje na zadowalającym poziomie 6l/100 kilometrów. W zależności od warunków panujących na drodze i indywidualnych potrzeb kierowca może wybrać dwa tryby systemu D-Mode. Pozwalają one na zmianę reakcji na ruch manetki gazu i dostępnej mocy silnika. Użytkownik może przełączyć je przyciskiem umieszczonym na kierownicy w każdym momencie jazdy. Jak przystało na motocykl turystyczny o sportowych aspiracjach do wyboru są tryby Sport i Touring.
Zastosowane zawieszenie zadowalająco sprawdza się zarówno podczas dynamicznej jazdy solo, jak i wakacyjnego przemieszczania się z pełnym rynsztunkiem i pasażerem. Przedni widelec teleskopowy o 135 mm skoku posiada pełną regulację, zaś tylny, centralny amortyzator oparty na aluminiowym wahaczu posiada dwustopniowy zakres Hard-Soft i jest sterowany za pomocą mechanicznego przełącznika w dolnej części pojazdu. Zintegrowany układ hamulcowy z antyblokującym systemem ABS wykazuje się dobrą skutecznością, mimo że sucha masa motocykla wynosi ponad 300 kilogramów. Ręczna dźwignia uruchamia większość tłoczków przedniego zacisku, a nożna wszystkie na tylnej osi i dwa na przedniej. Taki zestaw w połączeniu z tarczami o średnicy 320 mm jest gwarantem bezpieczeństwa w każdych warunkach.
W 2012 roku pojawiła się druga generacja modelu, zawierająca większe pokłady elektroniki. Najważniejszymi nowościami był system kontroli trakcji, który ku uciesze wielbicieli ostrzejszej jazdy można w dowolnym momencie dezaktywować z poziomu kierownicy. Dla spokojniejszych motocyklistów zainstalowano tempomat, który w dużym stopniu ułatwi monotonne przeloty po autostradach i pozwoli na regenerację prawego nadgarstka. Na ten sam sezon do katalogów trafiła wersja AS, posiadająca elektroniczną regulację zawieszeń oraz sześciostopniową skrzynię biegów z automatycznym sprzęgłem i przyciskami zmiany przełożeń na kierownicy. Była to z pewnością odpowiedź na innowacyjny system Hondy o nazwie DCT, która jako pierwsza wprowadziła do świata motocykli takie rozwiązanie.
Yamaha FJR 1300 jest na tyle dopracowanym i lubianym motocyklem że Japończycy od 2001 roku, gdy pojawiła się pierwsza generacja, zaniechali rozważań nad jego następcą. Komfort, osiągi i bezpieczeństwo jazdy są podniesione na taki poziom, którego najzwyczajniej nie da się przeskoczyć. Inżynierowie z Hamamatsu dobrze o tym wiedzą i z roku na rok ograniczają swoje działania do optymalizacji oddawania mocy na niskich i średnich pułapach prędkości obrotowej silnika i redukcji masy, która po wprowadzeniu aluminiowej ramy spadła o ponad 8 kilogramów.