Posiadamy Filtry powietrza do motocykli do Honda CRF 150
Honda CRF 150 RB 2012
Honda CRF 150 RB 2007
Honda CRF 150 RB 2009
Honda CRF 150 RB 2010
Honda CRF 150 RB 2013
Honda CRF 150 F 2006
Honda CRF 150 F 2008
Honda CRF 150 F 2009
Honda CRF 150 F 2003
Honda CRF 150 F 2005
Honda CRF 150 R [17/14 cali] 2007
Honda CRF 150 R [17/14 cali] 2008
Honda CRF 150 R [17/14 cali] 2009
Honda CRF 150 R [17/14 cali] 2012
Honda CRF 150 R [17/14 cali] 2013
Honda CRF 150 R [17/14 cali] 2014
Honda CRF 150 RB [19/16 cali] 2008
Honda CRF 150 RB [19/16 cali] 2014
Honda CRF 150 RB [19/16 cali] 2018
Honda CRF 150 F 2007
Honda CRF 150 F 2010
Honda CRF 150 F 2011
Honda CRF 150 F 2012
Honda CRF 150 F 2013
Honda CRF 150 F 2014
Honda CRF 150 F 2015
Honda CRF 150 F 2016
Honda CRF 150 F 2004
Honda CRF 150 R [17/14 cali] 2010
Honda CRF 150 R [17/14 cali] 2011
Honda CRF 150 R [17/14 cali] 2015
Honda CRF 150 RB [19/16 cali] 2010
Honda CRF 150 RB [19/16 cali] 2011
Honda CRF 150 RB [19/16 cali] 2015
Honda CRF 150 RB [19/16 cali] 2016
Honda CRF 150 RB [19/16 cali] 2017
Honda CRF 150 RB [19/16 cali] 2019
Honda CRF 150 RB [19/16 cali] 2020
Honda CRF 150 R 2016
Honda CRF 150 R 2017
Honda CRF 150 R 2018
Honda CRF 150 R Expert 2018
Honda CRF 150 R 2022
Honda CRF 150 R Expert 2022
Honda CRF 150 R 2021
Honda CRF 150 F 2019
Honda CRF 150 R Expert 2023
Honda CRF 150 R 2007
Honda CRF 150 R 2023
Honda CRF 150 F 2017
Honda CRF 150
Honda CRF 150 to motocykl
motocrossowy przygotowany do prawdziwych zmagań na zamkniętych
torach, którego mogą dosiadać już kilkunastolatki. Został
stworzony, aby w ekologicznym stylu stanąć w szranki z dwusuwowymi
jednośladami o pojemności 85 cm³, jednakże po ostatnich zmianach
w regulaminie zawodów klasy MX 85 nie będzie miał na razie takiej
szansy.
Model CRF 150 został wyposażony w czterosuwowy, jednocylindrowy
silnik o pojemności 149 cm³, będący pomniejszoną kopią napędów
takich "wyjadaczy" jak CRF 250 i CRF 450. Z niewielkiej
kubatury wyciśnięto moc 23 KM i moment obrotowy na poziomie 13 Nm,
które w motocyklu ważącym niespełna 80 kilogramów (ze wszystkimi
płynami) generuje niesamowite wrażenia w terenie. Dzięki dwóm
układom smarowania (jeden dla jednostki, drugi dla manualnej,
pięciostopniowej skrzyni biegów) chłodzenie oleju jest o wiele
efektywniejsze, co w połączeniu z wydajnym układem chłodzenia
cieczą daje zestaw przygotowany do nieustannej pracy pod maksymalnym
obciążeniem w ciężkich warunkach. W układzie zasilania
znajdziemy klasyczny gaźnik renomowanej marki Keihin o 32. mm
średnicy gardzieli. Jak przystało na wyczynową maszynę w CRF 150
nie znajdziemy zbędnego wyposażenia, dlatego start silnika
zainicjujemy jedynie kickstarter'em.
Jednakże zdobycie pierwszego miejsca na zawodach to kwestia nie
tylko mocnej jednostki napędowej. Aby doświadczony zawodnik mógł
w pełni wykorzystać potencjał 23 KM japońscy konstruktorzy nie
oszczędzali na podzespołach. Przedni widelec teleskopowy typu
Upside-down o masywnych, 37 mm lagach oraz centralny amortyzator
Monoshock oparty na aluminiowym wahaczu pochodzą z oferty jednego z
najlepszych producentów w tej dziedzinie- Showa. Oba komponenty
zostały wyposażone w regulację dobicia i odbicia, co z pewnością
pozwoli dopasować nastawy pod konkretnego użytkownika. W układzie
hamulcowym znajdziemy tarcze o średnicy 220 i 190 mm oraz
jednotłoczkowe zaciski hydrauliczne.
Honda CRF 150 to godny rywal dla dwusuwowej konkurencji z oferty
np. Austriackiego KTM-a. Niezawodna konstrukcja, duża moc oraz
genialne właściwości jezdne połączone z kompaktowymi wymiarami,
niską masą i ergonomiczną pozycją za kierownicą dały maszynę
stworzoną do triumfowania w profesjonalnych zawodach. Gdyby jeszcze
nie ta cena, wynosząca ponad 20 tys. złotych, oraz fakt, że na
polskim rynku można kupić ją jedynie na zamówienie, to Honda
mogłaby zapomnieć o zagrożeniu płynącym od innych koncernów.