check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części do Motocykli Barton

Charakterystyka marki

Barton, jako koncern traktujący projektowanie i produkcję pojazdów jednośladowych jako misję, dokłada wszelkich starań, by spełnić możliwie wszystkie oczekiwania i potrzeby motocyklistów. Prócz zapewnienia wysokiej jakości maszyn i bardzo dobrego stanu technicznego, Barton charakteryzuje się chęcią stałego rozwoju i jako jedna z nielicznych firm, jawnie informuje, że jej celem jest przynoszenie klientom absolutnej satysfakcji. Aby osiągnąć wytyczony sobie już na początku podjęcia aktywnej działalności cel, Barton zdaje sobie doskonale sprawę z tego, że konieczny jest dynamiczny rozwój i stałe poszukiwanie nowych, innowacyjnych rozwiązań. W wypełnianiu swojej misji, koncern motocyklowy, czerpie inspirację z takich pionierów pośród producentów części motocyklowych, jak Mikuni, Yuasa oraz NGK. To właśnie dzięki aktywnej współpracy z tymi trzema producentami części do jednośladów, Barton uzyskuje najwyższej jakości maszyny, które charakteryzują się dopracowanymi w stopniu maksymalnym podzespołami.             Najważniejszą i zarazem najbardziej rozpoznawalną cechą motocykli marki Barton jest ich niebywała wręcz różnorodność. Dzięki właśnie tej różnorodności, każdy klient, pośród dostępnych modeli maszyn znajdzie wyjątkowego kompana dla siebie. W przypadku produktów oferowanych w parku maszyn przez Bartona, znajdziemy motocykle o zupełnie odmiennych parametrach i równie różnym od siebie charakterze. Charakter, to nadanie maszynie określonej duszy; cech, jakie wyróżniać będą ją spośród innych motocykli. Tym samym, najpopularniejsze typy, w jakich spotkać można motocykle, to: zwinny model Fox, którego żywiołem są ostre zakręty i nierówności trasy i Flex, którego cechą główną jest ambicja w pokonywaniu własnych rekordów i ignorowanie wszelkich ograniczeń. Huragan, to kolejny typ. Z kolei on odznacza się komfortem podczas jazdy w każdych warunkach, zapewniając motocykliście wszystko, co najlepsze w podróży: wygodę, bezpieczeństwo i pełne odprężenie. Model Orlando natomiast, to wersja dla każdego, kto kocha wyzwania i moc zamkniętą w tej pięknej maszynie.

N

Barton N 125 to nie lada gratka dla wielbicieli jednośladów klasy naked bike, którzy zdobyli już wymarzone prawo jazdy kat. A1 i chcieliby dosiadać jedną z dynamicznych maszyn, ale nie mają ku temu odpowiednio dużego zaplecza finansowego. Budżetowy "golas" spełnia wszystkie najważniejsze wymogi aby stać się rynkowym hitem. Zaczynając od szybkiej jazdy, przez atrakcyjną stylistykę i na ekonomicznej eksploatacji kończąc. Dopracowana linia nadwozia sprawia wrażenie nieustannego ruchu, dzięki której nawet na postoju N 125 wygląda dynamicznie. Sportowy charakter podkreślają ażurowe felgi wykonane z lekkich stopów aluminium, jaskrawe komponenty tylnego zawieszenia oraz jednobarwne malowanie z trójkolorowej palety jaskrawych barw. Nie można pominąć również roli oświetlenia. W tym przypadku przedni, klasyczny reflektor świetnie splata się z nowoczesną tylną lampą tworząc ciekawe zestawienie, w efekcie zapewniając doskonałą widoczność kierowcy i pozostałym uczestnikom ruchu. Sercem Barton'a jest sprawdzony jednocylindrowy silnik pionowy o pojemności 124 cm³, z którego Azjatyckim konstruktorom udało się wykrzesać ponad 10 KM. Na tylne koło moc przekazywana jest za pośrednictwem manualnej skrzyni biegów o pięciu przełożeniach, co pozwala na przekroczenie bariery 100 km/h. Zadowalająca prędkość maksymalna i zaskakująco dobre przyspieszenia sprawdzą się zarówno na pozamiejskich trasach jak i w miejskich realiach. Chłodzony powietrzem "singiel" zasilany jest przez klasyczny gaźnik, więc ewentualne naprawy lub przedsezonowy serwis nie będą utrapieniem dla początkujących majsterkowiczów. Dzięki niskiej masie własnej (115 kilogramów) i kołom w rozmiarze 18 cali N125 cechuje się bardzo dobrą zwrotnością, łatwym prowadzeniem i doskonałymi właściwościami jezdnymi. Za bezpieczeństwo na drodze odpowiada tarczowo-bębnowy układ hamulcowy zapewniający przepisową drogę hamowania. Zestawiając wszystkie zalety N 125 z niebywale niską ceną zakupu i niewielkimi kosztami eksploatacyjnymi otrzymujemy kolejny ciekawy produkt z oferty Barton'a. Mimo że marka powstała stosunkowo niedawno i nie ma jeszcze na polskim rynku ugruntowanej pozycji, to przez kilka lat działalności zapewniła swoim klientom dopracowane jednoślady wysokiej jakości, które przez wiele lat cieszą swoich nabywców bezproblemową pracą. Model N 125 bez wątpienia jest jednym z nich.

Sprint 2

Barton Sprint 50 to motorower o kompaktowej konstrukcji, który idealnie sprawdzi się podczas codziennej eksploatacji w mieście. Manualna skrzynia biegów, duże koła, oszczędny silnik o zadowalających osiągach - oto cechy idealnego jednośladu na początek motocyklowej przygody. Barton Sprint 50 został wyposażony w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 49 ccm. Chłodzony powietrzem silnik czterosuwowy posiada elektroniczny system wtrysku paliwa, rozrząd SOHC (dwa zawory na cylinder sterowane jednym wałkiem rozrządu) i układ wydechowy zgodny z normą emisji spalin Euro 4. Serce modelu Sprint 50 generuje moc maksymalną 4 KM i maksymalny moment obrotowy 4,5 Nm, co przy niskiej masie 113 kilogramów pozwala na dość dynamiczne przyspieszenie i jazdę z prędkością maksymalną ponad 75 km/h (po demontażu blokad fabrycznych producenta). Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pomocą manualnej skrzyni biegów o czterech przełożeniach, mokrego sprzęgła wielotarczowego i klasycznego łańcucha napędowego. Na pokładzie modelu Sprint 50 znajdziemy zbiornik paliwa o pojemności 15 litrów. Przy spalaniu na poziomie 2,5 l/100 kilometrów wystarczy on na przejechanie 600 kilometrów na jednym tankowaniu. Szkieletem Bartona Sprint 50 jest stalowa rama grzbietowa, na której osadzono miękko zestrojone zawieszenie i skuteczny układ hamulcowy. Z przodu znajdziemy klasyczny widelec teleskopowy i wentylowaną tarczę hamulcową typu Wave z dwutłoczkowym zaciskiem hamulcowym. Z tyłu zamontowano dwa amortyzatory olejowe i tradycyjny hamulec bębnowy. Barton Sprint 50 porusza się na 18-calowych felgach z lekkiego aluminium, które obuto w opony szosowe o rozmiarach 2.75-18 i 3.25-18 (przód/tył). Fabryczne wyposażenie motoroweru obejmuje bagażnik, obrotomierz, wyświetlacz biegu na kokpicie i dwie podstawki (centralną i boczną).

Volcano

Barton Volcano to motorower utrzymany w klimacie soft chopper'a stworzony do pokonywania długich dystansów. Niepozorny jednoślad wyprodukowany w Państwie Środka posiada wiele uniwersalnych cech, choć kilka składowych ewidentnie pcha go w stronę dalekiej turystyki. Połączenie 12 litrowego zbiornika paliwa z niewysilonym, czterosuwowym silnikiem dało w efekcie ponad 450 kilometrów zasięgu na jednym tankowaniu dając młodocianym motocyklistom możliwość nieskrępowanej włóczęgi. Ładowność maksymalna wynosząca 255 kilogramów również nie zdaję się być dziełem przypadku, tym bardziej że sam jednoślad ma dość niską masę własną. Niespełna 105 kilogramowa konstrukcja gwarantuje więc możliwość solidnego objuczenia się na wielodniowy wyjazd w nieznane bez strachu o wytrzymałość ramy i zawieszenia. Obszerna kanapa i ergonomiczny profil kierownicy zapewni kierowcy komfortową pozycję na długie godziny, zaś basowy odgłos wydechu umili czas spędzony w siodle. Zastosowane źródło napędu sprawdzi się zarówno na trasie jak i w codziennej eksploatacji, bowiem uchodzi za bezawaryjne i łatwe w serwisowaniu. Jednocylindrowy, chłodzony powietrzem silnik o pojemności 49 cm³ generuje moc 3,5 KM i moment obrotowy 3 Nm, co pozwala na sprawne przyspieszanie do ustawowych 45 km/h. Do zasilania użyto tradycyjnego gaźnika, zaś do przeniesienia mocy na koło wytrzymałej skrzyni biegów o czterech przełożeniach. Nad bezpieczeństwem podróżujących czuwa tarczowo-bębnowy układ hamulcowy uznawany za skuteczny w każdych warunkach pogodowych, choć użytkownicy będą musieli pamiętać o pomocniczej roli niewielkiego bębna. Dużą zwrotność i łatwość prowadzenia Volcano zawdzięcza kołom o rozmiarze 18 i 16 cali, które jednocześnie pełnią funkcję stylistyczną, upodabniając Barton'a do klasycznych soft chopper'ów. Barton Volcano do idealna propozycja dla posiadaczy prawa jazdy kat. AM dla których możliwość odkrywania otaczającego świata jest ważniejsza od nowoczesnego wyglądu czy oszałamiających osiągów. Ci, którzy wybiorą niewysiloną konstrukcję o nieskończonych walorach użytkowych i turystycznych z pewnością szybko nie rozstaną się ze swoim pojazdem i przez wiele lat będą korzystać z nieograniczonej wolności jaką daje jednoślad Barton'a.