check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Kawasaki ER-6N 650

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 1362
Żarówka 12V 10W BA15s pomarańczowa - BU18301T
Podkładka miedziana 12x18x1.5 mm JMT - 4001796055690
Filtr oleju HifloFiltro HF 303 Honda/Kawasaki/Yamaha  - HF303 -15%

27,37 zł

32,20 zł

Najniższa cena: 32,20 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 303 Honda/Kawasaki/Yamaha - HF303

stars    (57)
Ramka do tablicy rejestracyjnej motocykl - 18
Naklejka serwisowa wymiany filtra i oleju - 203300
Filtr oleju HifloFiltro HF 204 Honda/Kawasaki  - HF204 -15%

30,52 zł

35,90 zł

Najniższa cena: 35,90 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 204 Honda/Kawasaki - HF204

stars    (22)
Magnetyczna śruba spustu oleju M12x1,5
Żarówka 12V 5W BA15S - 83186
Żarówka 12V 5W T10 Tako - 230741
Ramka do tablicy rejestracyjnej metalizowana
Filtr oleju K&N KN303 - KN-303

57,30 zł

Filtr oleju K&N KN303 - KN-303

stars    (57)
Korek zatyczka do wydechu 4T z uchwytem JMP
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-3/1 -5%

8,93 zł

9,40 zł

Najniższa cena: 9,40 zł

Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-3/1

stars    (5)
Żarówka Osram 12V 21/5W BAY15d
Filtr oleju K&N KN204-1 - KN-204-1
Filtr oleju HifloFiltro HF 204 RC Racing  - HF204RC -15%

37,47 zł

44,08 zł

Najniższa cena: 44,08 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 204 RC Racing - HF204RC

stars    (22)
Automat stopu przód JMP

30,76 zł

Automat stopu przód JMP

stars    (4)
Łożysko SKF 6004 C3

18,99 zł

Łożysko SKF 6004 C3

stars    (7)
Żarówka Osram 12V 5W W2,1x9,5d
Filtr oleju HifloFiltro HF 303 RC Racing  - HF303RC -15%

38,00 zł

44,70 zł

Najniższa cena: 44,70 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 303 RC Racing - HF303RC

stars    (57)
Klocki hamulcowe EBC FA 231 (2 szt.) - FA231 -10%

106,58 zł

118,42 zł

Najniższa cena: 118,42 zł

Pasuje na przód

Klocki hamulcowe EBC FA 231 (2 szt.) - FA231

stars    (4)
Klucz do filtrów oleju 65mm 14 boków HF553 HF303
Kołek montażowy do owiewek (1 szt.) - RVT-SR01 -5%

2,84 zł

2,99 zł

Najniższa cena: 2,99 zł

Kołek montażowy do owiewek (1 szt.) - RVT-SR01

Świeca zapłonowa NGK CR9EIA-9 irydowa - CR9EIA-9 -10%

56,52 zł

62,80 zł

Najniższa cena: 62,80 zł

Świeca zapłonowa NGK CR9EIA-9 irydowa - CR9EIA-9

stars    (1)
Łańcuch napędowy DID 520 114 otwarty z zapinką - DID520-114 -20%

135,55 zł

169,44 zł

Najniższa cena: 169,44 zł

Łańcuch napędowy DID 520 114 otwarty z zapinką - DID520-114

stars    (7)
Klocki hamulcowe EBC FA 231 HH (2 szt.) - FA231HH -10%

132,63 zł

147,37 zł

Najniższa cena: 147,37 zł

Pasuje na przód

Klocki hamulcowe EBC FA 231 HH (2 szt.) - FA231HH

stars    (4)
Olej do amortyzatorów JMC MAXX 10W Syntetyczny 1 l
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 35,5x44x2,6 - S410250012026 -10%

11,07 zł

12,30 zł

Najniższa cena: 12,30 zł

Uszczelka kolektora wydechowego Athena 35,5x44x2,6 - S410250012026

stars    (1)
Uszczelniacz zaworowy Athena - P400250420601 -10%

15,93 zł

17,70 zł

Najniższa cena: 17,70 zł

Uszczelniacz zaworowy Athena - P400250420601

Uszczelniacz śruby pokrywy zaworowej - S410250015039 -10%

27,32 zł

30,36 zł

Najniższa cena: 30,36 zł

Uszczelniacz śruby pokrywy zaworowej - S410250015039

Uszczelka kolektora wydechowego Athena 36x42x2 miedziana - M700136042020 -10%
Klocki hamulcowe EBC FA 229 (2 szt.) - FA229 -10%

106,58 zł

118,42 zł

Najniższa cena: 118,42 zł

Pasuje na przód

Klocki hamulcowe EBC FA 229 (2 szt.) - FA229

stars    (3)
Kołek montażowy Tourmax do owiewek 1szt. - RVT-PR10 -5%

3,51 zł

3,69 zł

Najniższa cena: 3,69 zł

Kołek montażowy Tourmax do owiewek 1szt. - RVT-PR10

stars    (1)
Komplet oslon teleskopu czarny

39,98 zł

Komplet oslon teleskopu czarny

stars    (2)
Filtr oleju MIW Meiwa H1013 HF303 - H1013
Zębatka przód JT JTF565.13SC, 13z rozmiar 520 samoczyszcząca - JTF565.13SC -10%

35,01 zł

38,90 zł

Najniższa cena: 38,90 zł

Zębatka przód JT JTF565.13SC, 13z rozmiar 520 samoczyszcząca - JTF565.13SC

stars    (2)
Filtr oleju HifloFiltro HF 303 C chromowany Honda Kawasaki Yamaha Polaris  - HF303C -15%

44,00 zł

51,76 zł

Najniższa cena: 51,76 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 303 C chromowany Honda Kawasaki Yamaha Polaris - HF303C

stars    (57)

Posiadamy Części motocyklowe do Kawasaki ER-6N 650

  • Kawasaki ER-6N 650 2007
  • Kawasaki ER-6N 650 E 2012
  • Kawasaki ER-6N 650 B 2005
  • Kawasaki ER-6N 650 A 2006
  • Kawasaki ER-6N 650 B ABS 2007
  • Kawasaki ER-6N 650 B ABS 2008
  • Kawasaki ER-6N 650 D 2009
  • Kawasaki ER-6N 650 D 2010
  • Kawasaki ER-6N 650 D 2011
  • Kawasaki ER-6N 650 F ABS 2013
  • Kawasaki ER-6N 650 E 2013
  • Kawasaki ER-6N 650 E 2014
  • Kawasaki ER-6N 650 E 2015
  • Kawasaki ER-6N 650 E 2016
  • Kawasaki ER-6N 650 F ABS 2012
  • Kawasaki ER-6N 650 F ABS 2014
  • Kawasaki ER-6N 650 F ABS 2015
  • Kawasaki ER-6N 650 F ABS 2016
  • Kawasaki ER-6N 650 B ABS 2006
  • Kawasaki ER-6N 650 E 2017
  • Kawasaki ER-6N 650 F ABS 2017
  • Kawasaki ER-6N 650 A 2005
  • Kawasaki ER-6N 650 B ABS 2005
  • Kawasaki ER-6N 650 D ABS 2009
  • Kawasaki ER-6N 650 D ABS 2010
  • Kawasaki ER-6N 650 D ABS 2011
  • Kawasaki ER-6N 650 2008

Inne modele

Kawasaki ER-6N

Części motocyklowe

Kawasaki ER-6N to lekki motocykl typu naked zaprezentowany pod koniec sezonu 2011. Odznacza go zwarta budowa, mocna jednostka napędowa i ciekawa stylistyka wpisująca się w ówczesne kanony jednośladowego dizajnu, nawiązująca do segmentu streetfighterów. Pomysł na tego typu maszynę w tej formie zrodził się pod koniec lat 90', kiedy to zadebiutował pierwszy model z serii ER wyposażony w silnik ze sportowego GPZ 500. Główne założenia rodziny ER nie zmieniły się od początku jej narodzin. Są to nieskomplikowane, łatwe w prowadzenia oraz tanie w eksploatacji i zakupie pojazdy dla początkujących jeźdźców, którzy najnowszym modelem już niestety nie mogą poruszać się na prawo jazdy kat. A2. Dzięki temu motocykle spod znaku ER zawsze cieszyły się dużą popularnością, a na europejskim rynku model 6N był najlepiej sprzedającą się maszyną z oferty Kawasaki w 2012 roku.

W stosunku do poprzednika największe zmiany widać w wyglądzie nadwozia. Boczna linia została wygładzona, głównie za sprawą przeniesienia kierunkowskazów z bocznych paneli na poziom frontowej lampy. Tył również zyskał na smukłości poprzez zwężenie i skrócenie "zadupka" oraz zainstalowanie niewielkiej lamy w technologii LED. Nowy, krótszy tłumik układu wydechowego, frontowy reflektor o ostrych kształtach, dzielona kanapa o niewielkiej grubości oraz lżejszy optycznie wahacz przyczyniły się do bardziej kompaktowego odbioru. Mimo to masa motocykla nie zmalała, choć nadal wynosi niewiele- 200 kilogramów z płynami. Motocykl nie dość że prezentuje się lżej, to jeszcze stał się bardziej agresywny i zachęca do zakupu także tych bardziej doświadczonych jeźdźców. Na płaszczyźnie konstrukcji zaszło jedynie kilka znaczących modernizacji. Stalowa rama zyskała na sztywności, wahacz został wzmocniony pod kątem ładowności, aby przenosić większe przeciążenia, a zawieszenia oferują większy skok. Element rozpoznawczy, czyli amortyzator tylnego koła umieszczony z boku maszyny, pozostał na swoim miejscu.

Serce pojazdu nie uległo większym modyfikacjom. ER-6N nadal napędzane jest przez dwucylindrową, chłodzoną cieczą jednostkę o pojemności 649 cm ³. Dzięki precyzyjnemu, elektronicznemu systemowi wtrysku paliwa i sześciostopniowej skrzyni biegów moc 72 KM i maksymalny moment obrotowy 64 Nm oddawane są w bardzo dynamiczny, aczkolwiek liniowy sposób. Silnik w układzie V z podwójnym wałkiem rozrządu i czterema zaworami na cylinder, charakteryzuje się kulturalną pracą, ale gdy tylko ma okazje pokazuje pazury. Niewielka waga i dobrze dobrane przełożenia skrzyni biegów pozwalają na osiągnięcie ponad 200 km/h. Na efektywne zatrzymanie rozpędzonej maszyny pozwala wydajny układ hamulcowy, który za dodatkową opłatą można doposażyć w system anty blokujący ABS. Aczkolwiek seryjny, z dwiema tarczami i dwu tłoczkowymi zaciskami na przednim kole, także świetnie radzi sobie z dużymi prędkościami, nawet pod maksymalnym obciążeniem.

Jednakże ER-6N to nie tylko maszyna do szybkiej jazdy, ale też idealny środek miejskiego transportu. Nowy model jest dużo węższy od ER-6, co dobrze wpływa na zwrotność w korkach. Podczas prac nad nową konstrukcją postawiono duży nacisk na "traktowanie" podróżujących. Tylne zawieszenia otrzymało nieco inną charakterystykę, rama zyskała na sztywności, umieszczenie skrzyni biegów ponad wałem korbowym i układ wydechowy usadowiony pod silnikiem znacznie wpływają na centralizację masy, a dodatkowo przyczyniają się do niższego umieszczenia środka ciężkości. Natomiast węższe owiewki i uszczuplona rama pozwalają na większe "przytulenie się" do motocykla. Takie zestawienie uwalnia w jeźdźcu duże pokłady endorfin oraz świetnie sprawdza się na krętych, górskich drogach. Jest to jednak przede wszystkim bezpieczne i komfortowe narzędzie do stawiania pierwszych kroków w świecie naprawdę szybkich motocykli.