Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
27,37 zł
32,20 zł
Najniższa cena: 32,20 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 303 Honda/Kawasaki/Yamaha - HF303
30,52 zł
35,90 zł
Najniższa cena: 35,90 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 204 Honda/Kawasaki - HF204
8,93 zł
9,40 zł
Najniższa cena: 9,40 zł
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-3/1
106,58 zł
118,42 zł
Najniższa cena: 118,42 zł
Pasuje na przódKlocki hamulcowe EBC FA 231 (2 szt.) - FA231
135,55 zł
169,44 zł
Najniższa cena: 169,44 zł
Łańcuch napędowy DID 520 114 otwarty z zapinką - DID520-114
132,63 zł
147,37 zł
Najniższa cena: 147,37 zł
Pasuje na przódKlocki hamulcowe EBC FA 231 HH (2 szt.) - FA231HH
11,07 zł
12,30 zł
Najniższa cena: 12,30 zł
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 35,5x44x2,6 - S410250012026
5,67 zł
6,30 zł
Najniższa cena: 6,30 zł
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 36x42x2 miedziana - M700136042020
106,58 zł
118,42 zł
Najniższa cena: 118,42 zł
Pasuje na przódKlocki hamulcowe EBC FA 229 (2 szt.) - FA229
35,01 zł
38,90 zł
Najniższa cena: 38,90 zł
Zębatka przód JT JTF565.13SC, 13z rozmiar 520 samoczyszcząca - JTF565.13SC
44,00 zł
51,76 zł
Najniższa cena: 51,76 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 303 C chromowany Honda Kawasaki Yamaha Polaris - HF303C
Posiadamy Części motocyklowe do Kawasaki ER-6N 650
- Kawasaki ER-6N 650 2007
- Kawasaki ER-6N 650 E 2012
- Kawasaki ER-6N 650 B 2005
- Kawasaki ER-6N 650 A 2006
- Kawasaki ER-6N 650 B ABS 2007
- Kawasaki ER-6N 650 B ABS 2008
- Kawasaki ER-6N 650 D 2009
- Kawasaki ER-6N 650 D 2010
- Kawasaki ER-6N 650 D 2011
- Kawasaki ER-6N 650 F ABS 2013
- Kawasaki ER-6N 650 E 2013
- Kawasaki ER-6N 650 E 2014
- Kawasaki ER-6N 650 E 2015
- Kawasaki ER-6N 650 E 2016
- Kawasaki ER-6N 650 F ABS 2012
- Kawasaki ER-6N 650 F ABS 2014
- Kawasaki ER-6N 650 F ABS 2015
- Kawasaki ER-6N 650 F ABS 2016
- Kawasaki ER-6N 650 B ABS 2006
- Kawasaki ER-6N 650 E 2017
- Kawasaki ER-6N 650 F ABS 2017
- Kawasaki ER-6N 650 A 2005
- Kawasaki ER-6N 650 B ABS 2005
- Kawasaki ER-6N 650 D ABS 2009
- Kawasaki ER-6N 650 D ABS 2010
- Kawasaki ER-6N 650 D ABS 2011
- Kawasaki ER-6N 650 2008
Inne modele
- Kawasaki JT 1500
- Kawasaki KR-1S 250
- Kawasaki S1 250
- Kawasaki W2 650
- Kawasaki W1 650
- Kawasaki Z 750
- Kawasaki G2 90
- Kawasaki GA5 100
- Kawasaki G5 100
- Kawasaki G31M 100
- Kawasaki G3 90
- Kawasaki G3 100
- Kawasaki G4 100
- Kawasaki Z 400
- Kawasaki F12 450
- Kawasaki F21M 238
- Kawasaki MC1 90
- Kawasaki C2 120
- Kawasaki MC1M 90
- Kawasaki G3SS 100
- Kawasaki G3SS 90
- Kawasaki F4 250
- Kawasaki Ninja 1000
- Kawasaki Ninja 650
- Kawasaki Ninja 125
- Kawasaki KS 125
- Kawasaki KV 100
- Kawasaki KZ 1300
- Kawasaki KZ 200
- Kawasaki KZ 250
- Kawasaki KZ 700
- Kawasaki KZ 400
- Kawasaki KZ 650
- Kawasaki KZ 750
- Kawasaki KZ 550
- Kawasaki KEF 300
- Kawasaki KMX 125
- Kawasaki KH 100
- Kawasaki KM 90
- Kawasaki KH 250
- Kawasaki Z H2 1000
- Kawasaki H2R 1000
- Kawasaki H2 1000
- Kawasaki W 800
- Kawasaki Z 800
- Kawasaki KDX 220
- Kawasaki KDX 200
- Kawasaki KD 175
- Kawasaki KD 125
Kawasaki ER-6N
Kawasaki ER-6N to lekki motocykl typu naked zaprezentowany pod koniec sezonu 2011. Odznacza go zwarta budowa, mocna jednostka napędowa i ciekawa stylistyka wpisująca się w ówczesne kanony jednośladowego dizajnu, nawiązująca do segmentu streetfighterów. Pomysł na tego typu maszynę w tej formie zrodził się pod koniec lat 90', kiedy to zadebiutował pierwszy model z serii ER wyposażony w silnik ze sportowego GPZ 500. Główne założenia rodziny ER nie zmieniły się od początku jej narodzin. Są to nieskomplikowane, łatwe w prowadzenia oraz tanie w eksploatacji i zakupie pojazdy dla początkujących jeźdźców, którzy najnowszym modelem już niestety nie mogą poruszać się na prawo jazdy kat. A2. Dzięki temu motocykle spod znaku ER zawsze cieszyły się dużą popularnością, a na europejskim rynku model 6N był najlepiej sprzedającą się maszyną z oferty Kawasaki w 2012 roku.
W stosunku do poprzednika największe zmiany widać w wyglądzie nadwozia. Boczna linia została wygładzona, głównie za sprawą przeniesienia kierunkowskazów z bocznych paneli na poziom frontowej lampy. Tył również zyskał na smukłości poprzez zwężenie i skrócenie "zadupka" oraz zainstalowanie niewielkiej lamy w technologii LED. Nowy, krótszy tłumik układu wydechowego, frontowy reflektor o ostrych kształtach, dzielona kanapa o niewielkiej grubości oraz lżejszy optycznie wahacz przyczyniły się do bardziej kompaktowego odbioru. Mimo to masa motocykla nie zmalała, choć nadal wynosi niewiele- 200 kilogramów z płynami. Motocykl nie dość że prezentuje się lżej, to jeszcze stał się bardziej agresywny i zachęca do zakupu także tych bardziej doświadczonych jeźdźców. Na płaszczyźnie konstrukcji zaszło jedynie kilka znaczących modernizacji. Stalowa rama zyskała na sztywności, wahacz został wzmocniony pod kątem ładowności, aby przenosić większe przeciążenia, a zawieszenia oferują większy skok. Element rozpoznawczy, czyli amortyzator tylnego koła umieszczony z boku maszyny, pozostał na swoim miejscu.
Serce pojazdu nie uległo większym modyfikacjom. ER-6N nadal napędzane jest przez dwucylindrową, chłodzoną cieczą jednostkę o pojemności 649 cm ³. Dzięki precyzyjnemu, elektronicznemu systemowi wtrysku paliwa i sześciostopniowej skrzyni biegów moc 72 KM i maksymalny moment obrotowy 64 Nm oddawane są w bardzo dynamiczny, aczkolwiek liniowy sposób. Silnik w układzie V z podwójnym wałkiem rozrządu i czterema zaworami na cylinder, charakteryzuje się kulturalną pracą, ale gdy tylko ma okazje pokazuje pazury. Niewielka waga i dobrze dobrane przełożenia skrzyni biegów pozwalają na osiągnięcie ponad 200 km/h. Na efektywne zatrzymanie rozpędzonej maszyny pozwala wydajny układ hamulcowy, który za dodatkową opłatą można doposażyć w system anty blokujący ABS. Aczkolwiek seryjny, z dwiema tarczami i dwu tłoczkowymi zaciskami na przednim kole, także świetnie radzi sobie z dużymi prędkościami, nawet pod maksymalnym obciążeniem.
Jednakże ER-6N to nie tylko maszyna do szybkiej jazdy, ale też idealny środek miejskiego transportu. Nowy model jest dużo węższy od ER-6, co dobrze wpływa na zwrotność w korkach. Podczas prac nad nową konstrukcją postawiono duży nacisk na "traktowanie" podróżujących. Tylne zawieszenia otrzymało nieco inną charakterystykę, rama zyskała na sztywności, umieszczenie skrzyni biegów ponad wałem korbowym i układ wydechowy usadowiony pod silnikiem znacznie wpływają na centralizację masy, a dodatkowo przyczyniają się do niższego umieszczenia środka ciężkości. Natomiast węższe owiewki i uszczuplona rama pozwalają na większe "przytulenie się" do motocykla. Takie zestawienie uwalnia w jeźdźcu duże pokłady endorfin oraz świetnie sprawdza się na krętych, górskich drogach. Jest to jednak przede wszystkim bezpieczne i komfortowe narzędzie do stawiania pierwszych kroków w świecie naprawdę szybkich motocykli.