Przełączniki zespolone motocyklowe
Benelli 250 250 Quattro 1977
Co warto wiedzieć o przełączniku zespolonym?
Przełączniki zespolone motocyklowe sporo ci ułatwią, o ile będą sprawne i odpowiednio dobrane do jednośladu. Ze względu na położenie, przełączniki są narażone na szereg czynników, w tym warunki atmosferyczne i uderzenia. W efekcie, do najczęstszych awarii przełączników zespolonych należą:
- Uszkodzenia mechaniczne
- Zużycie elementów ruchomych
- Zabrudzenie
- Korozja
Tylko niektóre z tych uszkodzeń będziesz mógł usunąć samodzielnie, czyszcząc lub wymieniając dany element przełącznika. Większość będzie wymagała wymiany przełącznika. A warto to zrobić nie tylko ze względu na względnie niewielkie koszty wymiany, ale i ze względu na funkcję, jaką pełni nawet prosty przełącznik zespolony w twoim motocyklu.
Na co zwrócić uwagę przy wyborze przełączników zespolonych?
Przyciski na przełącznikach są ułożone według typowego wzorca. Nie oznacza to jednak, że możesz bez problemu wymienić dany przełącznik na inny. Pamiętaj, że w przypadku przełącznika zespolonego ważne są także:
- Położenie przełącznika na kierownicy
- Sposób montażu
- Łączenie przełącznika z poszczególnymi układami motocykla
Z tych powodów, przełączniki są elementami dedykowanymi, przypisanymi konkretnym modelom lub co najmniej grupom modeli motocykli. Z uniwersalnych przełączników motocyklowych korzystają w zasadzie tylko najprostsze pojazdy.
Czy do motocykla mogę zamontować nietypowe przełączniki?
Nietypowe przełączniki zespolone to produkty niepopularne, ale dostępne. Zwykle są one przygotowane pod nietypowy styl retro lub urozmaicone kolorystycznie. Wybierając taki przełącznik zwróć jednak uwagę na to:
- Czy przełącznik pasuje do kierownicy?
- Czy przełącznik ma odpowiednie połączenie z układami motocykla?
- Czy zamontowany przełącznik pozwala łatwo operować przyciskami?
Tylko po spełnieniu tych kryteriów będziesz mógł sprawnie i bezpiecznie kontrolować mechanizmami za pomocą nowego przełącznika zespolonego.
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
Nie udało się dopasować żadnego produktu
other_motorcycle_models
- Benelli 250 250 Quattro
- Benelli Leoncino 250
- Benelli Velvet 250
- Benelli Jupiter 250
- Benelli 304 250
- Benelli BN 250
- Benelli Adiva 250
- Benelli Uno 250
- Benelli Motard 250
- Benelli BN 251
- Benelli 2C 250
- Benelli BX 250
- Benelli 354 250
- Benelli 254 250 Quattro
- Benelli TRK 251 250
- Benelli Cafe Nero 250
- Benelli Caffe Nero 250
- Benelli K2 50
- Benelli X 49 50
- Benelli 491 50
- Benelli Naked 50
- Benelli 752 750
- Benelli BX 449
- Benelli Adiva 125
- Benelli TRK 702 700
- Benelli TRK 800
- Benelli Tornado 1130
- Benelli Tornado 900
- Benelli TNT 899
- Benelli TNT 135
- Benelli BN 600
- Benelli BN 125
- Benelli TNT 125
- Benelli Imperiale 400
- Benelli 502 500
- Benelli Leoncino 500
- Benelli Leoncino 800
- Benelli Pepe 50
- Benelli TRK 502 500
- Benelli BX 505
- Benelli Naked 100
- Benelli Tre-K 899
- Benelli TRE 889
- Benelli TNT 1130
- Benelli TNT 889