Przełączniki zespolone motocyklowe
Daelim VC 125 Advance
Co warto wiedzieć o przełączniku zespolonym?
Przełączniki zespolone motocyklowe sporo ci ułatwią, o ile będą sprawne i odpowiednio dobrane do jednośladu. Ze względu na położenie, przełączniki są narażone na szereg czynników, w tym warunki atmosferyczne i uderzenia. W efekcie, do najczęstszych awarii przełączników zespolonych należą:
- Uszkodzenia mechaniczne
- Zużycie elementów ruchomych
- Zabrudzenie
- Korozja
Tylko niektóre z tych uszkodzeń będziesz mógł usunąć samodzielnie, czyszcząc lub wymieniając dany element przełącznika. Większość będzie wymagała wymiany przełącznika. A warto to zrobić nie tylko ze względu na względnie niewielkie koszty wymiany, ale i ze względu na funkcję, jaką pełni nawet prosty przełącznik zespolony w twoim motocyklu.
Na co zwrócić uwagę przy wyborze przełączników zespolonych?
Przyciski na przełącznikach są ułożone według typowego wzorca. Nie oznacza to jednak, że możesz bez problemu wymienić dany przełącznik na inny. Pamiętaj, że w przypadku przełącznika zespolonego ważne są także:
- Położenie przełącznika na kierownicy
- Sposób montażu
- Łączenie przełącznika z poszczególnymi układami motocykla
Z tych powodów, przełączniki są elementami dedykowanymi, przypisanymi konkretnym modelom lub co najmniej grupom modeli motocykli. Z uniwersalnych przełączników motocyklowych korzystają w zasadzie tylko najprostsze pojazdy.
Czy do motocykla mogę zamontować nietypowe przełączniki?
Nietypowe przełączniki zespolone to produkty niepopularne, ale dostępne. Zwykle są one przygotowane pod nietypowy styl retro lub urozmaicone kolorystycznie. Wybierając taki przełącznik zwróć jednak uwagę na to:
- Czy przełącznik pasuje do kierownicy?
- Czy przełącznik ma odpowiednie połączenie z układami motocykla?
- Czy zamontowany przełącznik pozwala łatwo operować przyciskami?
Tylko po spełnieniu tych kryteriów będziesz mógł sprawnie i bezpiecznie kontrolować mechanizmami za pomocą nowego przełącznika zespolonego.
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
Nie udało się dopasować żadnego produktu
other_motorcycle_models
- Daelim VC 125
- Daelim S1 125
- Daelim Roadwin 125
- Daelim S2 125
- Daelim VT 125
- Daelim VS 125
- Daelim VJR 250
- Daelim VJ 125
- Daelim SQ 125
- Daelim SN 125
- Daelim SL 125
- Daelim SG 125
- Daelim SC 50
- Daelim SC 125
- Daelim S2 250
- Daelim SJ 50
- Daelim Rocket 125
- Daelim Roadsport 125
- Daelim NS 125
- Daelim NF 125
- Daelim GZ 50
- Daelim GZ 125
- Daelim SU 125
- Daelim SU 100
- Daelim SE 50
- Daelim VJ 125 Roadwin
- Daelim CB 115 City Best
- Daelim S 300 EFI
- Daelim Citi Ace 110
- Daelim S3 125
- Daelim S4 50
- Daelim Bonita 50
- Daelim S300 250 FI
- Daelim B-Bone 125
- Daelim Altino 125
- Daelim Delfino 100
- Daelim Altino 100
- Daelim GZ 50 Message
- Daelim XQ1 125
- Daelim SC 125 Besbi
- Daelim XQ2 300
- Daelim VL 125 Daystar
- Daelim GZ 50 Tapo
- Daelim SL 125 History
- Daelim Otello/NS 125
- Daelim Freewing 125
- Daelim QL 125 Steezer