Przełączniki zespolone motocyklowe
Goes G 650 HO i 2016
Co warto wiedzieć o przełączniku zespolonym?
Przełączniki zespolone motocyklowe sporo ci ułatwią, o ile będą sprawne i odpowiednio dobrane do jednośladu. Ze względu na położenie, przełączniki są narażone na szereg czynników, w tym warunki atmosferyczne i uderzenia. W efekcie, do najczęstszych awarii przełączników zespolonych należą:
- Uszkodzenia mechaniczne
- Zużycie elementów ruchomych
- Zabrudzenie
- Korozja
Tylko niektóre z tych uszkodzeń będziesz mógł usunąć samodzielnie, czyszcząc lub wymieniając dany element przełącznika. Większość będzie wymagała wymiany przełącznika. A warto to zrobić nie tylko ze względu na względnie niewielkie koszty wymiany, ale i ze względu na funkcję, jaką pełni nawet prosty przełącznik zespolony w twoim motocyklu.
Na co zwrócić uwagę przy wyborze przełączników zespolonych?
Przyciski na przełącznikach są ułożone według typowego wzorca. Nie oznacza to jednak, że możesz bez problemu wymienić dany przełącznik na inny. Pamiętaj, że w przypadku przełącznika zespolonego ważne są także:
- Położenie przełącznika na kierownicy
- Sposób montażu
- Łączenie przełącznika z poszczególnymi układami motocykla
Z tych powodów, przełączniki są elementami dedykowanymi, przypisanymi konkretnym modelom lub co najmniej grupom modeli motocykli. Z uniwersalnych przełączników motocyklowych korzystają w zasadzie tylko najprostsze pojazdy.
Czy do motocykla mogę zamontować nietypowe przełączniki?
Nietypowe przełączniki zespolone to produkty niepopularne, ale dostępne. Zwykle są one przygotowane pod nietypowy styl retro lub urozmaicone kolorystycznie. Wybierając taki przełącznik zwróć jednak uwagę na to:
- Czy przełącznik pasuje do kierownicy?
- Czy przełącznik ma odpowiednie połączenie z układami motocykla?
- Czy zamontowany przełącznik pozwala łatwo operować przyciskami?
Tylko po spełnieniu tych kryteriów będziesz mógł sprawnie i bezpiecznie kontrolować mechanizmami za pomocą nowego przełącznika zespolonego.
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
Nie udało się dopasować żadnego produktu
other_motorcycle_models
- Goes G 100
- Goes G 360
- Goes G 620
- Goes G 520
- Goes G 350
- Goes G 0
- Goes G 625
- Goes G 225
- Goes G 50
- Goes G 90
- Goes G 525
- Goes G 400
- Goes G 360 Max
- Goes G 300
- Goes G 125
- Goes G 725 i
- Goes G 650
- Goes G 450
- Goes G 55 50 Sport
- Goes G 720 Max 4x2
- Goes GP 125
- Goes GT 125
- Goes GZ 150
- Goes Xwolf 700
- Goes Copper 300
- Goes Space 110
- Goes Cobalt 550
- Goes Iron 500
- Goes Iron 450
- Goes UTX 700
- Goes SK 125
- Goes NK 125
- Goes TK 125
- Goes XS 70
- Goes UTX 625
- Goes Max 520
- Goes Court 520
- Goes XS 50
- Goes S 50
- Goes Copper 200
- Goes Space Kid 70
- Goes Cobalt 625