Przełączniki zespolone motocyklowe
Harley Davidson FXRT 1340 Sport Glide 1993
Co warto wiedzieć o przełączniku zespolonym?
Przełączniki zespolone motocyklowe sporo ci ułatwią, o ile będą sprawne i odpowiednio dobrane do jednośladu. Ze względu na położenie, przełączniki są narażone na szereg czynników, w tym warunki atmosferyczne i uderzenia. W efekcie, do najczęstszych awarii przełączników zespolonych należą:
- Uszkodzenia mechaniczne
- Zużycie elementów ruchomych
- Zabrudzenie
- Korozja
Tylko niektóre z tych uszkodzeń będziesz mógł usunąć samodzielnie, czyszcząc lub wymieniając dany element przełącznika. Większość będzie wymagała wymiany przełącznika. A warto to zrobić nie tylko ze względu na względnie niewielkie koszty wymiany, ale i ze względu na funkcję, jaką pełni nawet prosty przełącznik zespolony w twoim motocyklu.
Na co zwrócić uwagę przy wyborze przełączników zespolonych?
Przyciski na przełącznikach są ułożone według typowego wzorca. Nie oznacza to jednak, że możesz bez problemu wymienić dany przełącznik na inny. Pamiętaj, że w przypadku przełącznika zespolonego ważne są także:
- Położenie przełącznika na kierownicy
- Sposób montażu
- Łączenie przełącznika z poszczególnymi układami motocykla
Z tych powodów, przełączniki są elementami dedykowanymi, przypisanymi konkretnym modelom lub co najmniej grupom modeli motocykli. Z uniwersalnych przełączników motocyklowych korzystają w zasadzie tylko najprostsze pojazdy.
Czy do motocykla mogę zamontować nietypowe przełączniki?
Nietypowe przełączniki zespolone to produkty niepopularne, ale dostępne. Zwykle są one przygotowane pod nietypowy styl retro lub urozmaicone kolorystycznie. Wybierając taki przełącznik zwróć jednak uwagę na to:
- Czy przełącznik pasuje do kierownicy?
- Czy przełącznik ma odpowiednie połączenie z układami motocykla?
- Czy zamontowany przełącznik pozwala łatwo operować przyciskami?
Tylko po spełnieniu tych kryteriów będziesz mógł sprawnie i bezpiecznie kontrolować mechanizmami za pomocą nowego przełącznika zespolonego.
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
Nie udało się dopasować żadnego produktu
other_motorcycle_models
- Harley Davidson FXRT 1340
- Harley Davidson FXRT 1340 Sport Glide
- Harley Davidson FXST 1750
- Harley Davidson FXSTB 1450
- Harley Davidson FXST 1690
- Harley Davidson FXSTS 1450
- Harley Davidson FXSTB 1584
- Harley Davidson FXSTD 1584
- Harley Davidson FXST 1584
- Harley Davidson FXSTC 1584
- Harley Davidson FXSTS 1340
- Harley Davidson FXSTD 1450
- Harley Davidson FXSTD 1340
- Harley Davidson FXSTC 1340
- Harley Davidson FXSTB 1340
- Harley Davidson FXST 1340
- Harley Davidson FXST 1450
- Harley Davidson FXRS 1340
- Harley Davidson FXR 1340
- Harley Davidson FXST 1750 Softail Standard
- Harley Davidson FXST 1340 Softail
- Harley Davidson FXSTC 1340 Softail Custom
- Harley Davidson FXR 1340 Super Glide II
- Harley Davidson FXRS 1340 Super Glide II
- Harley Davidson FXST 1745 Softail Standard
- Harley Davidson FXSTS 1340 Softail Springer
- Harley Davidson FXSTB 1340 Night Train
- Harley Davidson FXST 1340 Softail Standard
- Harley Davidson FXRS 1340 Low Rider
- Harley Davidson FXRS 1340 Low Glide
- Harley Davidson FXR 1340 Super Glide
- Harley Davidson FXSTS 1450 Softail Springer
- Harley Davidson FXSTD 1450 Softail Deuce
- Harley Davidson FXSTB 1450 Night Train
- Harley Davidson FXST 1450 Softail Standard
- Harley Davidson FXSTC 1600 Softail Custom
- Harley Davidson FXSTB 1600 Night Train
- Harley Davidson XL 1200
- Harley Davidson FXRS-SP 1340
- Harley Davidson FXRS-CON 1340
- Harley Davidson FXRS-SP 1340 Low Rider Sport
- Harley Davidson FXRS-CON 1340 Low Rider Convertible
- Harley Davidson FXRS-SP 1340 Low Rider Special Edtion
- Harley Davidson FXRP 1340
- Harley Davidson FXR3 1340
- Harley Davidson FXR2 1340
- Harley Davidson FXR4 1340
- Harley Davidson FLHX 1340
- Harley Davidson FXDG 1340
- Harley Davidson FLHC 1750