Przełączniki zespolone motocyklowe
JOHN DEERE Trail Buck 500 4x4 Auto 2005
Co warto wiedzieć o przełączniku zespolonym?
Przełączniki zespolone motocyklowe sporo ci ułatwią, o ile będą sprawne i odpowiednio dobrane do jednośladu. Ze względu na położenie, przełączniki są narażone na szereg czynników, w tym warunki atmosferyczne i uderzenia. W efekcie, do najczęstszych awarii przełączników zespolonych należą:
- Uszkodzenia mechaniczne
- Zużycie elementów ruchomych
- Zabrudzenie
- Korozja
Tylko niektóre z tych uszkodzeń będziesz mógł usunąć samodzielnie, czyszcząc lub wymieniając dany element przełącznika. Większość będzie wymagała wymiany przełącznika. A warto to zrobić nie tylko ze względu na względnie niewielkie koszty wymiany, ale i ze względu na funkcję, jaką pełni nawet prosty przełącznik zespolony w twoim motocyklu.
Na co zwrócić uwagę przy wyborze przełączników zespolonych?
Przyciski na przełącznikach są ułożone według typowego wzorca. Nie oznacza to jednak, że możesz bez problemu wymienić dany przełącznik na inny. Pamiętaj, że w przypadku przełącznika zespolonego ważne są także:
- Położenie przełącznika na kierownicy
- Sposób montażu
- Łączenie przełącznika z poszczególnymi układami motocykla
Z tych powodów, przełączniki są elementami dedykowanymi, przypisanymi konkretnym modelom lub co najmniej grupom modeli motocykli. Z uniwersalnych przełączników motocyklowych korzystają w zasadzie tylko najprostsze pojazdy.
Czy do motocykla mogę zamontować nietypowe przełączniki?
Nietypowe przełączniki zespolone to produkty niepopularne, ale dostępne. Zwykle są one przygotowane pod nietypowy styl retro lub urozmaicone kolorystycznie. Wybierając taki przełącznik zwróć jednak uwagę na to:
- Czy przełącznik pasuje do kierownicy?
- Czy przełącznik ma odpowiednie połączenie z układami motocykla?
- Czy zamontowany przełącznik pozwala łatwo operować przyciskami?
Tylko po spełnieniu tych kryteriów będziesz mógł sprawnie i bezpiecznie kontrolować mechanizmami za pomocą nowego przełącznika zespolonego.
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
Nie udało się dopasować żadnego produktu
other_motorcycle_models
- JOHN DEERE Trail Buck 650
- JOHN DEERE Trail Buck 500
- JOHN DEERE
- JOHN DEERE 400 340
- JOHN DEERE ProGator 2020A 1115
- JOHN DEERE CX 290
- JOHN DEERE ProGator 2030A 1200
- JOHN DEERE HPX Gator 615
- JOHN DEERE CS 250
- JOHN DEERE HPX Gator 620
- JOHN DEERE XUV Gator 620
- JOHN DEERE HPX Gator 800
- JOHN DEERE HPX Gator 815
- JOHN DEERE RSX Gator 850
- JOHN DEERE RSX Gator 860
- JOHN DEERE XUV Gator 865
- JOHN DEERE XUV Gator 825
- JOHN DEERE XUV Gator 855
- JOHN DEERE XUV Gator 590
- JOHN DEERE XUV Gator 560
- JOHN DEERE XUV Gator 835
- JOHN DEERE TE Gator 0
- JOHN DEERE TH Gator 850
- JOHN DEERE TH Gator 675
- JOHN DEERE TX Gator 400
- JOHN DEERE TX Gator 675
- JOHN DEERE TS Gator 290
- JOHN DEERE TS Gator 400
- JOHN DEERE Buck 500
- JOHN DEERE Trailfire 340
- JOHN DEERE S4 855
- JOHN DEERE XUV Gator 625
- JOHN DEERE HPX Gator 350
- JOHN DEERE SNOWFIRE 440
- JOHN DEERE Trailfire 440
- JOHN DEERE XUV Gator 850
- JOHN DEERE XUV Gator 550
- JOHN DEERE TX Gator Turf 400
- JOHN DEERE TS Gator 350
- JOHN DEERE Sprintfire 340
- JOHN DEERE Sportfire 440
- JOHN DEERE Spitfire 340
- JOHN DEERE Snowfire 340
- JOHN DEERE RSX 860
- JOHN DEERE ProGator 2030A 1115
- JOHN DEERE Liquifire 440
- JOHN DEERE Liquifire 340
- JOHN DEERE JDX8 440