Przełączniki zespolone motocyklowe
Zundapp ZB 22 25 1979
Co warto wiedzieć o przełączniku zespolonym?
Przełączniki zespolone motocyklowe sporo ci ułatwią, o ile będą sprawne i odpowiednio dobrane do jednośladu. Ze względu na położenie, przełączniki są narażone na szereg czynników, w tym warunki atmosferyczne i uderzenia. W efekcie, do najczęstszych awarii przełączników zespolonych należą:
- Uszkodzenia mechaniczne
- Zużycie elementów ruchomych
- Zabrudzenie
- Korozja
Tylko niektóre z tych uszkodzeń będziesz mógł usunąć samodzielnie, czyszcząc lub wymieniając dany element przełącznika. Większość będzie wymagała wymiany przełącznika. A warto to zrobić nie tylko ze względu na względnie niewielkie koszty wymiany, ale i ze względu na funkcję, jaką pełni nawet prosty przełącznik zespolony w twoim motocyklu.
Na co zwrócić uwagę przy wyborze przełączników zespolonych?
Przyciski na przełącznikach są ułożone według typowego wzorca. Nie oznacza to jednak, że możesz bez problemu wymienić dany przełącznik na inny. Pamiętaj, że w przypadku przełącznika zespolonego ważne są także:
- Położenie przełącznika na kierownicy
- Sposób montażu
- Łączenie przełącznika z poszczególnymi układami motocykla
Z tych powodów, przełączniki są elementami dedykowanymi, przypisanymi konkretnym modelom lub co najmniej grupom modeli motocykli. Z uniwersalnych przełączników motocyklowych korzystają w zasadzie tylko najprostsze pojazdy.
Czy do motocykla mogę zamontować nietypowe przełączniki?
Nietypowe przełączniki zespolone to produkty niepopularne, ale dostępne. Zwykle są one przygotowane pod nietypowy styl retro lub urozmaicone kolorystycznie. Wybierając taki przełącznik zwróć jednak uwagę na to:
- Czy przełącznik pasuje do kierownicy?
- Czy przełącznik ma odpowiednie połączenie z układami motocykla?
- Czy zamontowany przełącznik pozwala łatwo operować przyciskami?
Tylko po spełnieniu tych kryteriów będziesz mógł sprawnie i bezpiecznie kontrolować mechanizmami za pomocą nowego przełącznika zespolonego.
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
Nie udało się dopasować żadnego produktu
other_motorcycle_models
- Zundapp ZB 22 25
- Zundapp Bella 50
- Zundapp KS 50
- Zundapp KS 175
- Zundapp GTS 50
- Zundapp C19 50
- Zundapp C 50 Sport
- Zundapp CS 50
- Zundapp R 50
- Zundapp ZXE 125
- Zundapp RS 50 Super
- Zundapp ZXS 125
- Zundapp Bella 125
- Zundapp Siam 50
- Zundapp ZXN 125 Naked
- Zundapp ZXM 50 Supermoto
- Zundapp ZXM 450 Supermoto
- Zundapp ZXM 125 Supermoto
- Zundapp ZXM 250 Supermoto
- Zundapp ZXE 50
- Zundapp ZXE 450
- Zundapp ZXE 250
- Zundapp ZXA 125 Adventure
- Zundapp ZX 25
- Zundapp ZS 25
- Zundapp ZR 30 50
- Zundapp ZR 20 25
- Zundapp ZR 10 25
- Zundapp ZL 25
- Zundapp ZD 50 25
- Zundapp ZE 40 50
- Zundapp ZD 40 50
- Zundapp ZD 30 50
- Zundapp ZD 25
- Zundapp ZD 20 25
- Zundapp ZD 10 25
- Zundapp ZA 40 50
- Zundapp KS 80
- Zundapp ZA 25
- Zundapp KS 125
- Zundapp K 80
- Zundapp Hai 50
- Zundapp Hai 25
- Zundapp GS 125
- Zundapp CS 25
- Zundapp 444 25
- Zundapp 442 25
- Zundapp ZXC 125 Classic Chopper
- Zundapp M 50
- Zundapp M 25 Bergsteiger