check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części układu paliwowego motocykla
WSK 175

Jak dbać o układ paliwowy motocykla?

Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.

Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować

W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.

Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia

W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.

Każdy silnik wymaga czystego paliwa wprowadzonego do wnętrza w odpowiedniej ilości. WSK 175 nie jest tu wyjątkiem; aby silnik działał sprawnie i wypracował pełnię mocy, zadbaj o szczelność i czystość zbiornika, przewodów i łączonych przez nie elementów. Pamiętaj, że bez nich ani gaźnik, ani wtrysk nie spełnią swojej roli przy silniku. Okresowo sprawdzaj też regulację elementów układu. Nawet w pełni sprawne i czyste, ale nieodpowiednio ustawione, te części układu paliwowego nie zapewnią sercu motocykla mieszanki w odpowiednich proporcjach. W konsekwencji WSK 175 straci na osiągach i sprawności, a elementy jego silnika szybciej ulegną zużyciu lub nawet uszkodzeniu.

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 37
Przewód paliwowy 6mm 50cm

2,99 zł

Przewód paliwowy 6mm 50cm

stars    (137)
Filtr paliwa rozkręcany 6 mm - 127116
Uszczelka pod gaźnik - 90990

10,50 zł

Uszczelka pod gaźnik - 90990

stars    (15)
Uszczelki fibrowe gaźnika Pegaz WSK 175 - 207645
Gaźnik Pegaz GM24U1 WSK 175 SHL Junak Awo - 63269
Uszczelka korka paliwa - 91113
Guma gaźnika WSK 175 - 81229

8,90 zł

Guma gaźnika WSK 175 - 81229

stars    (7)
Korek zbiornika paliwa - baku WSK 125 175 - 151453
Korek zbiornika paliwa WSK 125 nowy typ - 234274
Uszczelka króćca gaźnika WSK 175 - 98495
Zestaw naprawczy gaźnika WSK 175 - 83176
Pływak gaźnika Pegaz - 64326

26,00 zł

Pływak gaźnika Pegaz - 64326

stars    (6)
Kranik paliwa aluminiowy WSK 175 - 59077
Uszczelka środkowa gaźnika Pegaz - 118160
Iglica z zabezpieczeniem kpl WSK 175 - 55384
Filtr paliwa miedziany mini 5mm
Filtr paliwa miedziany mini 6mm
Filtr paliwa uniwersalny 7 mm - 186155

5,99 zł

Niedostępny

Filtr paliwa uniwersalny 7 mm - 186155

stars    (3)
Przewód paliwa z opaskami 50cm 6x10mm - 192246

18,19 zł

Niedostępny

Przewód paliwa z opaskami 50cm 6x10mm - 192246

stars    (2)
Króciec ssania WSK 175

34,00 zł

Niedostępny

Króciec ssania WSK 175

Przewód paliwowy 6mm 25mb

69,00 zł

Niedostępny

Przewód paliwowy 6mm 25mb

Guma teleskopu krótka WSK 175

10,00 zł

Niedostępny

Guma teleskopu krótka WSK 175

other_motorcycle_models