Język

tel: 17 247 22 20

Menu

Uszczelniacze przedniego zawieszenia
Honda CRF 150

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 42

-10% Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 35x48x11

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 31,50 zł

28,35 zł

31,50 zł

Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 35x48x11

            (9)

-10% Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 37x50x11

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 29,80 zł

26,82 zł

29,80 zł

Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 37x50x11

            (5)

Honda CRF 150

Honda CRF 150 to motocykl motocrossowy przygotowany do prawdziwych zmagań na zamkniętych torach, którego mogą dosiadać już kilkunastolatki. Został stworzony, aby w ekologicznym stylu stanąć w szranki z dwusuwowymi jednośladami o pojemności 85 cm³, jednakże po ostatnich zmianach w regulaminie zawodów klasy MX 85 nie będzie miał na razie takiej szansy.

Model CRF 150 został wyposażony w czterosuwowy, jednocylindrowy silnik o pojemności 149 cm³, będący pomniejszoną kopią napędów takich "wyjadaczy" jak CRF 250 i CRF 450. Z niewielkiej kubatury wyciśnięto moc 23 KM i moment obrotowy na poziomie 13 Nm, które w motocyklu ważącym niespełna 80 kilogramów (ze wszystkimi płynami) generuje niesamowite wrażenia w terenie. Dzięki dwóm układom smarowania (jeden dla jednostki, drugi dla manualnej, pięciostopniowej skrzyni biegów) chłodzenie oleju jest o wiele efektywniejsze, co w połączeniu z wydajnym układem chłodzenia cieczą daje zestaw przygotowany do nieustannej pracy pod maksymalnym obciążeniem w ciężkich warunkach. W układzie zasilania znajdziemy klasyczny gaźnik renomowanej marki Keihin o 32. mm średnicy gardzieli. Jak przystało na wyczynową maszynę w CRF 150 nie znajdziemy zbędnego wyposażenia, dlatego start silnika zainicjujemy jedynie kickstarter'em.

Jednakże zdobycie pierwszego miejsca na zawodach to kwestia nie tylko mocnej jednostki napędowej. Aby doświadczony zawodnik mógł w pełni wykorzystać potencjał 23 KM japońscy konstruktorzy nie oszczędzali na podzespołach. Przedni widelec teleskopowy typu Upside-down o masywnych, 37 mm lagach oraz centralny amortyzator Monoshock oparty na aluminiowym wahaczu pochodzą z oferty jednego z najlepszych producentów w tej dziedzinie- Showa. Oba komponenty zostały wyposażone w regulację dobicia i odbicia, co z pewnością pozwoli dopasować nastawy pod konkretnego użytkownika. W układzie hamulcowym znajdziemy tarcze o średnicy 220 i 190 mm oraz jednotłoczkowe zaciski hydrauliczne.

Honda CRF 150 to godny rywal dla dwusuwowej konkurencji z oferty np. Austriackiego KTM-a. Niezawodna konstrukcja, duża moc oraz genialne właściwości jezdne połączone z kompaktowymi wymiarami, niską masą i ergonomiczną pozycją za kierownicą dały maszynę stworzoną do triumfowania w profesjonalnych zawodach. Gdyby jeszcze nie ta cena, wynosząca ponad 20 tys. złotych, oraz fakt, że na polskim rynku można kupić ją jedynie na zamówienie, to Honda mogłaby zapomnieć o zagrożeniu płynącym od innych koncernów.