Język

tel: 17 247 22 20

Menu

Akumulatory motocyklowe
Honda CB 1000

Producent

Typ

Napięcie

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 43

Akumulator żelowy 12V 8.6 Ah Moretti YTZ10S

135,00 zł

Akumulator żelowy 12V 8.6 Ah Moretti YTZ10S

            (2)

Akumulator żelowy 12V 8.6 Ah JMT YTZ10S WPZ10S

229,86 zł

Akumulator żelowy 12V 8.6 Ah JMT YTZ10S WPZ10S

            (6)

-10% Akumulator żelowy 12V 8.6 Ah YUASA YTZ10S

503,22 zł

559,13 zł

Akumulator żelowy 12V 8.6 Ah YUASA YTZ10S

            (1)

Akumulator żelowy WM Motor WTZ10S 12V 8,6Ah

152,94 zł

Niedostępny

Akumulator żelowy WM Motor WTZ10S 12V 8,6Ah

            (1)

Akumulator bezobsługowy 12V 8.6 Ah JMT YTZ10S

152,19 zł

Niedostępny

Akumulator bezobsługowy 12V 8.6 Ah JMT YTZ10S

            (1)

Honda CB 1000

Honda CB 1000 to motocykl klasy naked z królewskiej klasy pojemnościowej, produkowany w japońskich fabrykach w latach 1992-1996. Największą zaletą modelu CB 1000 była pochodząca z Hondy CBR 1000 F Hurricane jednostka napędowa, która zawsze oferowała odpowiedni zapas mocy. Poza tym CB 1000 cechowała ponadczasowa stylistyka, fenomenalne właściwości jezdne i - co typowe dla wszystkich motocykli Hondy - najwyższa jakość wykonania połączona z dużą trwałością zastosowanych podzespołów. Honda CB 1000 została wyposażona w czterocylindrowy silnik w układzie rzędowym o pojemności skokowej 998 ccm. Chłodzona cieczą, czterosuwowa jednostka napędowa generowała moc maksymalną 98 KM i maksymalny moment obrotowy 89,5 Nm, co gwarantowało dynamiczne przyspieszenia i prędkość maksymalną ponad 220 km/h. Dzięki niskiej masie własnej - model CB 1000 ze wszystkimi płynami eksploatacyjnymi i paliwem ważył 262 kilogramy - zużycie paliwa zostało utrzymane na satysfakcjonującym poziomie. Średnie spalanie na poziomie 6,9 l/100 kilometrów sprawiało, że na zbiorniku paliwa o pojemności 22 litrów użytkownicy dysponowali zasięgiem ponad 300 kilometrów na jednym tankowaniu. Szkieletem Hondy CB 1000 jest stalowa rama kołyskowa (podwójna), będąca solidną bazą dla skutecznego układu hamulcowego i optymalnie zestrojonego zawieszenia. O bezpieczeństwo podróżujących dbają dwie wentylowane tarcze hamulcowe o średnicy 300 mm i czterotłoczkowe zaciski hamulcowe (z przodu) oraz wentylowana tarcza hamulcowa o średnicy 220 mm i dwutłoczkowy zacisk hamulcowy (z tyłu). Komfortową jazdę i odpowiednią stabilność podczas szybkiej jazdy zapewnia klasyczny widelec teleskopowy i dwa amortyzatory gazowe oparte na dwustronnym wahaczu wleczonym z lekkich stopów aluminium. Honda CB 1000 toczy się na 18. calowych felgach z aluminium, które obuto w opony szosowe.