check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Kawasaki KX 250

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 7084
Fajka zapłonowa - 76641

4,99 zł

Fajka zapłonowa - 76641

stars    (137)
Fajka zapłonowa świecy NGK LB01F - LB01F -10%

16,11 zł

17,90 zł

Najniższa cena: 17,90 zł

Fajka zapłonowa świecy NGK LB01F - LB01F

stars    (39)
Akumulator żelowy 12V 4 Ah WM Motor YTX4L-BS
Ramka do tablicy rejestracyjnej motocykl - 18
Naklejka serwisowa wymiany filtra i oleju - 203300
Świeca zapłonowa NGK CR8E - CR8E -10%

32,31 zł

35,90 zł

Najniższa cena: 35,90 zł

Świeca zapłonowa NGK CR8E - CR8E

stars    (8)
Łożysko SKF 6202 2RS

22,90 zł

Łożysko SKF 6202 2RS

stars    (3)
Filtr oleju HifloFiltro HF 207  - HF207 -15%

15,13 zł

17,80 zł

Najniższa cena: 17,80 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 207 - HF207

stars    (6)
Świeca zapłonowa NGK CR8EIX irydowa - CR8EIX -10%

59,85 zł

66,50 zł

Najniższa cena: 66,50 zł

Świeca zapłonowa NGK CR8EIX irydowa - CR8EIX

stars    (7)
Fajka zapłonowa NGK LB05F - 8051 -10%

16,20 zł

18,00 zł

Najniższa cena: 18,00 zł

Fajka zapłonowa NGK LB05F - 8051

stars    (7)
Ramka do tablicy rejestracyjnej metalizowana
Świeca zapłonowa Denso U24ESRN - CR8E - U24ESRN
Korek zatyczka do wydechu 4T z uchwytem JMP
Ściągacz do sworznia tłokowego - 327093
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-3/1 -5%

8,93 zł

9,40 zł

Najniższa cena: 9,40 zł

Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-3/1

stars    (5)
Świeca zapłonowa NGK BR9EG wyścigowa - BR9EG -10%

33,75 zł

37,50 zł

Najniższa cena: 37,50 zł

Świeca zapłonowa NGK BR9EG wyścigowa - BR9EG

stars    (3)
Świeca zapłonowa NGK BR9EIX irydowa - BR9EIX -10%

59,31 zł

65,90 zł

Najniższa cena: 65,90 zł

Świeca zapłonowa NGK BR9EIX irydowa - BR9EIX

stars    (11)
Łożysko 6202 2RSC3 SKF - 6202 2RSH/C3
Łożysko SKF 6004 C3

18,99 zł

Łożysko SKF 6004 C3

stars    (7)
Świeca zapłonowa NGK CR8EB - CR8EB -10%

33,75 zł

37,50 zł

Najniższa cena: 37,50 zł

Świeca zapłonowa NGK CR8EB - CR8EB

stars    (2)
Świeca zapłonowa NGK BR8EG wyścigowa - BR8EG -10%

33,75 zł

37,50 zł

Najniższa cena: 37,50 zł

Świeca zapłonowa NGK BR8EG wyścigowa - BR8EG

stars    (2)
Klocki hamulcowe EBC FA 185 TT (2 szt.) - FA185TT -10%

81,73 zł

90,81 zł

Najniższa cena: 90,81 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 185 TT (2 szt.) - FA185TT

Zestaw naprawczy kranika Tourmax - FCK-22 -5%

45,60 zł

48,00 zł

Najniższa cena: 48,00 zł

Zestaw naprawczy kranika Tourmax - FCK-22

stars    (5)
Klocki hamulcowe EBC FA 174 (2 szt.) - FA174 -10%

91,87 zł

102,08 zł

Najniższa cena: 102,08 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 174 (2 szt.) - FA174

stars    (2)
Świeca zapłonowa NGK BR8EIX irydowa - BR8EIX -10%

58,41 zł

64,90 zł

Najniższa cena: 64,90 zł

Świeca zapłonowa NGK BR8EIX irydowa - BR8EIX

stars    (4)
Klocki hamulcowe FA367/2TT - 135157
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-7/1 -5%

8,93 zł

9,40 zł

Najniższa cena: 9,40 zł

Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-7/1

stars    (3)
Świeca zapłonowa Denso IW27 Irydowa - BR9EIX - IW27
Łożysko 6203 2RSC3 SKF - 6203 2RSH/C3
Klocki hamulcowe EBC FA 174 HH (2 szt.) - FA174HH -10%

128,16 zł

142,40 zł

Najniższa cena: 142,40 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 174 HH (2 szt.) - FA174HH

stars    (2)
Świeca zapłonowa NGK CPR8EA-9 - CPR8EA9 -10%

37,62 zł

41,80 zł

Najniższa cena: 41,80 zł

Świeca zapłonowa NGK CPR8EA-9 - CPR8EA9

stars    (2)
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 41x53x8/9,5 - P40FORK455052 -10%

26,82 zł

29,80 zł

Najniższa cena: 29,80 zł

Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 41x53x8/9,5 - P40FORK455052

stars    (3)
Zaworek iglicowy Tourmax - K5 -5%

30,98 zł

32,61 zł

Najniższa cena: 32,61 zł

Zaworek iglicowy Tourmax - K5

stars    (1)
Uszczelniacz zaworowy Athena - P400250420601 -10%

15,93 zł

17,70 zł

Najniższa cena: 17,70 zł

Uszczelniacz zaworowy Athena - P400250420601

Uszczelniacz śruby pokrywy zaworowej - S410250015039 -10%

27,32 zł

30,36 zł

Najniższa cena: 30,36 zł

Uszczelniacz śruby pokrywy zaworowej - S410250015039

Szczęki hamulcowe EBC 602 - S602 -10%

68,44 zł

76,04 zł

Najniższa cena: 76,04 zł

Szczęki hamulcowe EBC 602 - S602

stars    (2)

Posiadamy Części motocyklowe do Kawasaki KX 250

  • Kawasaki KX 250 F 4T 2012
  • Kawasaki KX 250 F 4T 2007
  • Kawasaki KX 250 F 4T 2008
  • Kawasaki KX 250 R 2008
  • Kawasaki KX 250 F 4T 2009
  • Kawasaki KX 250 F 4T 2010
  • Kawasaki KX 250 F 4T 2011
  • Kawasaki KX 250 F 4T 2013
  • Kawasaki KX 250 A 1978
  • Kawasaki KX 250 F 4T 2014
  • Kawasaki KX 250 F 4T 2015
  • Kawasaki KX 250 F 4T 2016
  • Kawasaki KX 250 F 4T 2017
  • Kawasaki KX 250 F 4T 2018
  • Kawasaki KX 250 F 4T 2019
  • Kawasaki KX 250 A 1977
  • Kawasaki KX 250 F 4T 2020
  • Kawasaki KX 250 1974
  • Kawasaki KX 250 A 1975
  • Kawasaki KX 250 A 1976
  • Kawasaki KX 250 A 1979
  • Kawasaki KX 250 A 1980
  • Kawasaki KX 250 A 1981
  • Kawasaki KX 250 B 1982
  • Kawasaki KX 250 C 1983
  • Kawasaki KX 250 C 1984
  • Kawasaki KX 250 D 1985
  • Kawasaki KX 250 D 1986
  • Kawasaki KX 250 E 1987
  • Kawasaki KX 250 F 1988
  • Kawasaki KX 250 F 4T 2004
  • Kawasaki KX 250 F 4T 2005
  • Kawasaki KX 250 F 4T 2006
  • Kawasaki KX 250 G 1989
  • Kawasaki KX 250 H 1990
  • Kawasaki KX 250 H 1991
  • Kawasaki KX 250 J 1992
  • Kawasaki KX 250 J 1993
  • Kawasaki KX 250 K 1994
  • Kawasaki KX 250 K 1995
  • Kawasaki KX 250 K 1996
  • Kawasaki KX 250 K 1997
  • Kawasaki KX 250 K 1998
  • Kawasaki KX 250 L 1999
  • Kawasaki KX 250 L 2000
  • Kawasaki KX 250 L 2001
  • Kawasaki KX 250 L 2002
  • Kawasaki KX 250 M 2003
  • Kawasaki KX 250 M 2004
  • Kawasaki KX 250 R 2005
  • Kawasaki KX 250 R 2006
  • Kawasaki KX 250 R 2007
  • Kawasaki KX 250 2022
  • Kawasaki KX 250 X Cross Country 2022
  • Kawasaki KX 250 2021
  • Kawasaki KX 250 X Cross Country 2021
  • Kawasaki KX 250 X Cross Country 2023
  • Kawasaki KX 250 2023

other_motorcycle_models

Kawasaki KX 250

Części motocyklowe

Lekkość, moc i nowoczesne technologie- tak w dużym skrócie można opisać najnowszą generację Kawasaki KX 250. Piekielnie szybka "250-ka" od 1974 roku towarzyszy najlepszym zawodnikom motocross'u, aczkolwiek to, co na 2019 rok przygotowali japońscy konstruktorzy przerasta najśmielsze oczekiwania i skutecznie wpędza w kompleksy konkurencyjne jednoślady ze światowej czołówki. Oto główne powody, dla których rywale powinni poważnie traktować zapewnienia o dominacji na torze, które Kawasaki wygłasza od pierwszego dnia pojawienia się w ofercie najnowszego modelu.

Zaawansowane zawieszenie. Przednie koło amortyzuje masywny widelec teleskopowy Upside-down (średnica lag- aż 48 mm!) typu Separate Function Fork z nieziemsko twardą powłoką tytanową, która skutecznie chroni widelec przed ścieraniem. Z tyłu znajdziemy ulepszony zespół Uni-Trak z podwójną regulacją kompresji o dużo niższej masie. Oczywiście przewidziano możliwość szerokiej regulacji tłumienia odbicia (20-stopniowe z przodu i 22-stopniowe z tyłu), napięcia wstępnego sprężyny (40-stopniowe z przodu i w pełni regulowane z tyłu) oraz tłumienie dobicia (19-stopniowe, wyłącznie z tyłu). Taki zestaw idealnie sprawdza się w każdych warunkach terenowych i przyczynia się do satysfakcjonujących wyników na torze motocross'owym.

Przyjazna elektronika. Na pokładzie najnowszej generacji modelu KX 250 znajdziemy system kontroli startu, który zniweluje niepożądany uślizg koła podczas gwałtownego ruszania i umożliwi kierowcy efektowne rozpoczęcie okrążenia. Dodatkowo KX został wyposażony w trzy mapy zapłonu, dzięki którym kierowca będzie mógł w łatwy i szybki sposób przystosować motocykl do warunków na torze. Dobór i programowanie map ułatwi system kalibracji oraz trzy przełączniki dołączone do każdego jednośladu.

Ergonomiczne nadwozie. Przemyślany system Ergo-Fit da możliwość dostosowania pojazdu do wzrostu różnych użytkowników, regulowane podnóżki umożliwią obniżenie środka ciężkości, nowa kanapa pozwoli zająć bardziej aktywną pozycję, a regulacja położenia kierownicy zagwarantuje jeźdźcowi cztery pozycje, dzięki którym będzie mógł dostosować nastawy "sterów" do własnych preferencji. Wszystko po to, aby niezależnie od wzrostu i masy ciała każdy nabywca KX 250 osiągał jak najlepsze wyniki.

Wyczynowy układ hamulcowy. Przy przednim kole umieszczono pół-pływającą tarczę hamulcową typu Wave o średnicy 270 mm i dwutłoczkowy zacisk hydrauliczny, który wraz z przeprojektowaną pompą główną zapewnia jeszcze lepsze hamowanie w każdych warunkach. Z tyłu znajdziemy 240- milimetrową tarczę typu Wave i zacisk jednotłoczkowy, które doskonale dopełniają przedni zestaw.

Jeszcze niższa masa. Od nowej ramy z lekkich stopów aluminium, przez tylne zawieszenie, aż po przeprojektowany tłok- wszystkie te elementy łączy mniejsza masa w porównaniu do modelu z 2018 roku. Dzięki ucięciu zbędnych gramów najnowsza generacja KX 250 waży niespełna 105 kilogramów i to ze wszystkimi płynami, w tym prawie 6,5-litrami paliwa.

Pionierskie rozwiązania. Kawasaki KX 250 to pierwszy seryjnie produkowany motocykl klasy motocross, w którym zastosowano elektroniczny system wtrysku paliwa z podwójnymi wtryskiwaczami. Efekt? Dzięki temu, że każdy wtryskiwacz uruchamia się w innym zakresie obrotów silnika i pełni inne zadanie kierowca za każdym odkręceniem manetki gazu może liczyć na agresywne przyspieszenia i solidną dawkę momentu obrotowego. Cały system dostarczyła renomowana marka Keihin, więc o niezawodność i wytrzymałość podczas pracy w skrajnych warunkach nikt nie powinien się martwić.

Mocny i wytrzymały silnik. Model KX 250 został wyposażony w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 249 cm³. Chłodzony cieczą singiel z 4-zaworową głowicą z podwójnym wałkiem rozrządu został sparowany z manualną skrzynią biegów o pięciu przełożeniach i mokrym, wielotarczowym sprzęgłem. W motocyklu miejsce znalazł również niezawodny zapłon Digital DC-CDI oraz dwa tradycyjne rozwiązania, które od lat fenomenalnie sprawdzają się w maszynach motocross'owych: napęd końcowy klasycznym łańcuchem oraz nożny rozrusznik.

Kawasaki KX 250 to doskonała propozycja dla doświadczonych zawodników, którzy już dawno nie chodzą na kompromisy z producentami swoich motocykli. Kuloodporna konstrukcja, dopracowane zawieszenie o ogromnym skoku (310 mm z przodu i z tyłu) i mocna jednostka napędowa idealnie sprawdzą się podczas wielogodzinnych zmagań w trudnym terenie. Gdy dołożymy do tego innowacyjne systemy elektroniczne i ergonomiczną budowę nadwozia otrzymamy maszynę, która z całą pewnością ma szansę dominować na torach motocrosso'owych.