check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Harley Davidson FLHTC 1340

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 15

Posiadamy Części motocyklowe do Harley Davidson FLHTC 1340

  • Harley Davidson FLHTC 1340 Electra Glide Classic 1981
  • Harley Davidson FLHTC 1340 Electra Glide Classic 1999
  • Harley Davidson FLHTC 1340 Electra Glide Classic 2000
  • Harley Davidson FLHTC 1340 Electra Glide Classic 2001
  • Harley Davidson FLHTC 1340 Electra Glide Classic 2002
  • Harley Davidson FLHTC 1340 Electra Glide Classic
  • Harley Davidson FLHTC 1340 Electra Glide Classic 2004
  • Harley Davidson FLHTC 1340 Electra Glide Classic 2005
  • Harley Davidson FLHTC 1340 Electra Glide Classic 2006
  • Harley Davidson FLHTC 1340 Electra Glide Classic 2007
  • Harley Davidson FLHTC 1340 Electra Glide Classic 2008
  • Harley Davidson FLHTC 1340 Electra Glide Classic 2009
  • Harley Davidson FLHTC 1340 Electra Glide Classic 2010
  • Harley Davidson FLHTC 1340 Electra Glide Classic 2011
  • Harley Davidson FLHTC 1340 Electra Glide Classic 2012

other_motorcycle_models

Harley Davidson FLHTC 1340 E.Glide Classic

Harley Davidson FLHTC 1340 Electra Glide Classic to motocykl klasy cruiser produkowany przez amerykański koncern w latach 1979-1998. Jest to jeden z pierwszych modeli, które zostały wyposażone w silnik V-2 Evolution, czyli jednostkę o klasycznej konstrukcji (45 st. V-Twin, 80 cali pojemności i rozrząd OHV), ale o zdecydowanie lepszych osiągach i mniejszej masie. To dzięki niej FLHTC 1340 Electra Glide Classic jest w gronie nielicznych motocykli z Milwaukee z tamtego okresu, który może pochwalić się naprawdę dynamicznym przyspieszeniem i niezłym zapasem mocy. Harley Davidson FLHTC 1340 Electra Glide Classic został wyposażony w dwucylindrową jednostkę napędową w układzie widlastym o pojemności skokowej 1337 ccm. Chłodzony powietrzem silnik czterosuwowy cechuje się 2-zaworowym rozrządem OHV, gaźnikowym układem zasilania renomowanej marki Keihin (średnica gardzieli - 38 mm), elektronicznym zapłonem i elektrycznym rozrusznikiem. 80-calowy V-Twin generuje moc maksymalną 71 KM przy 5000 obr./min i maksymalny moment obrotowy 112 Nm przy 3600 obr./min, które trafiają na tylne koło za pomocą manualnej skrzyni biegów o pięciu przełożeniach i klasycznego łańcucha napędowego. “Piec” modelu Electra Glide Classic ma swój apetyt na paliwo, co w połączeniu z masą 345 kilogramów (na mokro) nie wróży atrakcyjnego zużycia paliwa. Dlatego zamontowany na pokładzie zbiornik o pojemności 19 litrów wystarcza na pokonanie raptem niecałych 300 kilometrów na jednym tankowaniu. Konstrukcja Harleya Davidsona FLHTC 1340 Electra Glide opiera się na stalowej ramie o budowie podwójnej kołyski i dwustronnym wahaczu wleczonym. Z przodu znajdziemy klasyczny widelec teleskopowy (średnica goleni - 41 mm) i dwie wentylowane tarcze hamulcowe o średnicy 292 mm z 4-tłoczkowymi zaciskami hamulcowymi. Z tyłu zamontowano dwa amortyzatory olejowe z regulacją napięcia wstępnego sprężyny i jedną 292 mm tarczę wraz z zaciskiem 4-tłoczkowym. Model FLHTC 1340 Electra Glide porusza się na aluminiowych felgach o średnicy 16 cali, które obuto w opony szosowe o rozmiarze MT 90-16.