Części motocyklowe
Harley Davidson FLHTC 1340
Wybierz rocznik
Usuń motocykl
Posiadamy Części motocyklowe do Harley Davidson FLHTC 1340
- Harley Davidson FLHTC 1340 Electra Glide Classic 1981
- Harley Davidson FLHTC 1340 Electra Glide Classic 1999
- Harley Davidson FLHTC 1340 Electra Glide Classic 2000
- Harley Davidson FLHTC 1340 Electra Glide Classic 2001
- Harley Davidson FLHTC 1340 Electra Glide Classic 2002
- Harley Davidson FLHTC 1340 Electra Glide Classic
- Harley Davidson FLHTC 1340 Electra Glide Classic 2004
- Harley Davidson FLHTC 1340 Electra Glide Classic 2005
- Harley Davidson FLHTC 1340 Electra Glide Classic 2006
- Harley Davidson FLHTC 1340 Electra Glide Classic 2007
- Harley Davidson FLHTC 1340 Electra Glide Classic 2008
- Harley Davidson FLHTC 1340 Electra Glide Classic 2009
- Harley Davidson FLHTC 1340 Electra Glide Classic 2010
- Harley Davidson FLHTC 1340 Electra Glide Classic 2011
- Harley Davidson FLHTC 1340 Electra Glide Classic 2012
other_motorcycle_models
- Harley Davidson FLHTC 1690
- Harley Davidson FLHTC 1584
- Harley Davidson FLHTC 1450 Electra Glide Classic
- Harley Davidson FLHTC 1340 Electra Glide Classic
- Harley Davidson FLHTC 1690 Electra Glide Classic
- Harley Davidson FLHTCU 1750
- Harley Davidson FLHTCUTGSE 1923
- Harley Davidson FLHTCUTG 1868
- Harley Davidson FLHTCI 1450
- Harley Davidson FLHTCUL 1690
- Harley Davidson FLHTCUTG 1690
- Harley Davidson FLHTCU 1745
- Harley Davidson FLHTCI 1340
- Harley Davidson FLHTCU 1690
- Harley Davidson FLHTCU 1340
- Harley Davidson FLHTCUI 1450
- Harley Davidson FLHTCUTG 1750 Tri Glide Ultra 107
- Harley Davidson FLHTCU 1750 Electra Glide Ultra Classic 107
- Harley Davidson FLHTCUTGSE 1923 Tri Glide Ultra CVO 117
- Harley Davidson FLHTCUTG 1868 Tri Glide Ultra 114
- Harley Davidson FLHTCUSE8 1800 Electra Glide Ultra Classic CVO 110th Anniversty A
- Harley Davidson FLHTCU 1584 Electra Glide Ultra Classic
- Harley Davidson FLHTCSE2 1690 Electra Glide Screamin Eagle EFI
- Harley Davidson FLHTCUSE 1690 CVO Electra Glide Ultra Classic EFI
- Harley Davidson FLHTCUI 1450 Electra Glide Ultra Classic EFI
- Harley Davidson FLHTCI 1340 Electra Glide Classic EFI
- Harley Davidson FLHTCUTG 1868 Tri Glide Ultra
- Harley Davidson FLHTCUTGSE 1923 CVO Tri Glide
- Harley Davidson FLHTCUTG 1745 Tri Glide Ultra Anniversay
- Harley Davidson FLHTCUTG 1745 Tri Glide Ultra
- Harley Davidson FLHTCUTG 1690 Tri Glide Ultra
- Harley Davidson FLHTCUTG 1690 Tri Glide Ultra Classic Trike
- Harley Davidson FLHTCUTG 1584 Tri Glide Ultra Classic Trike
- Harley Davidson FLHTCUSE8 1800 CVO Electra Glide Ultra Classic
- Harley Davidson FLHTCUI 1340 Electra Glide Ultra Classic EFI
- Harley Davidson FLHTCU 1690 Electra Glide Ultra Classic
- Harley Davidson FLHTCU 1340 Electra Glide Ultra Classic
- Harley Davidson FLHTCUSE 1800 CVO Electra Glide Ultra Classic
- Harley Davidson FLHTCUSE 1800 CVO Screamin Eagle Electra Glide Ultra Classic
- Harley Davidson FLHTCI 1450 Electra Glide Classic EFI
- Harley Davidson FXRP 1340
- Harley Davidson FXR3 1340
- Harley Davidson FXR2 1340
- Harley Davidson FXR4 1340
- Harley Davidson FLHX 1340
- Harley Davidson FXDG 1340
- Harley Davidson FLHC 1750
- Harley Davidson FXST 1750
- Harley Davidson FLHT 1750
Harley Davidson FLHTC 1340 E.Glide Classic
Harley Davidson FLHTC 1340 Electra Glide Classic to motocykl klasy cruiser produkowany przez amerykański koncern w latach 1979-1998. Jest to jeden z pierwszych modeli, które zostały wyposażone w silnik V-2 Evolution, czyli jednostkę o klasycznej konstrukcji (45 st. V-Twin, 80 cali pojemności i rozrząd OHV), ale o zdecydowanie lepszych osiągach i mniejszej masie. To dzięki niej FLHTC 1340 Electra Glide Classic jest w gronie nielicznych motocykli z Milwaukee z tamtego okresu, który może pochwalić się naprawdę dynamicznym przyspieszeniem i niezłym zapasem mocy.
Harley Davidson FLHTC 1340 Electra Glide Classic został wyposażony w dwucylindrową jednostkę napędową w układzie widlastym o pojemności skokowej 1337 ccm. Chłodzony powietrzem silnik czterosuwowy cechuje się 2-zaworowym rozrządem OHV, gaźnikowym układem zasilania renomowanej marki Keihin (średnica gardzieli - 38 mm), elektronicznym zapłonem i elektrycznym rozrusznikiem. 80-calowy V-Twin generuje moc maksymalną 71 KM przy 5000 obr./min i maksymalny moment obrotowy 112 Nm przy 3600 obr./min, które trafiają na tylne koło za pomocą manualnej skrzyni biegów o pięciu przełożeniach i klasycznego łańcucha napędowego. “Piec” modelu Electra Glide Classic ma swój apetyt na paliwo, co w połączeniu z masą 345 kilogramów (na mokro) nie wróży atrakcyjnego zużycia paliwa. Dlatego zamontowany na pokładzie zbiornik o pojemności 19 litrów wystarcza na pokonanie raptem niecałych 300 kilometrów na jednym tankowaniu.
Konstrukcja Harleya Davidsona FLHTC 1340 Electra Glide opiera się na stalowej ramie o budowie podwójnej kołyski i dwustronnym wahaczu wleczonym. Z przodu znajdziemy klasyczny widelec teleskopowy (średnica goleni - 41 mm) i dwie wentylowane tarcze hamulcowe o średnicy 292 mm z 4-tłoczkowymi zaciskami hamulcowymi. Z tyłu zamontowano dwa amortyzatory olejowe z regulacją napięcia wstępnego sprężyny i jedną 292 mm tarczę wraz z zaciskiem 4-tłoczkowym. Model FLHTC 1340 Electra Glide porusza się na aluminiowych felgach o średnicy 16 cali, które obuto w opony szosowe o rozmiarze MT 90-16.