Posiadamy Części motocyklowe do HM-Moto Baja 50
- HM-Moto CRE 50 2018
- HM-Moto CRE 50 RR 2018
other_motorcycle_models
- HM-Moto CRE 125
- HM-Moto CRE F 125
- HM-Moto CRE 50
- HM-Moto CRE F 500
- HM-Moto CRE F 300
- HM-Moto CRE F 450
- HM-Moto CRE 450
- HM-Moto CRE 290
- HM-Moto CRE F 250
- HM-Moto CRE 250
- HM-Moto CRE F 150
- HM-Moto CRE-F 300
- HM-Moto CRE-F 490
- HM-Moto CRE-F 450
- HM-Moto CRE-F 250
- HM-Moto Derapage 50
- HM-Moto CRE 150
- HM-Moto CRE B 125
- HM-Moto Baja 125 4T
- HM-Moto CRE F 490
- HM-Moto CRE 500
- HM-Moto CRE F 290
- HM-Moto CRE-F 125
- HM-Moto CRM 125
- HM-Moto CRM-F 125
- HM-Moto CRM 50
- HM-Moto CRM F 250
- HM-Moto CRM 250
- HM-Moto CRM 450
- HM-Moto CRM F 450
- HM-Moto CRM F 500
- HM-Moto CRF 230
- HM-Moto CRM 290
- HM-Moto CRF-E 250
- HM-Moto CRF 250
- HM-Moto CR-F 125
- HM-Moto CR-F 150
- HM-Moto CRF 150
HM-Moto CRE 50
HM-Moto CRE 50 to małolitrażowy motocykl klasy cross, produkowany przez japoński koncern Honda Motor Company w latach 1988-2013. Jak to się stało, że jeden z najlepszych producentów na świecie sprzedaje swoje modele pod inną marką? Otóż rozwinięcie nazwy HM to “Honda Montesa”, a włoska firma Montesa została przejęta przez Japończyków w 1982 roku.
HM-Moto CRE 50 zostało wyposażone w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 49 ccm. Chłodzony cieczą silnik dwusuwowy otrzymał gaźnikowy układ zasilania renomowanej marki Dell’Orto (model PHBN 16), rozrusznik nożny i elektryczny, elektroniczny zapłon CDI oraz układ wydechowy z dyfuzorem i katalizatorem, dzięki któremu motorower spełnia normę emisji spalin Euro 2. Serce modelu CRE 50 generuje moc maksymalną 5,5 KM i maksymalny moment obrotowy 5 Nm, które trafiają na tylne koło za pomocą manualnej skrzyni biegów o sześciu przełożeniach, mokrego sprzęgła wielotarczowego i klasycznego łańcucha napędowego. Niska masa jednośladu (na sucho, bez płynów eksploatacyjnych i paliwa, CRE 50 waży tylko 96 kilogramów) przy tak wysokich osiągach to doskonałe połączenie, które owocuje bardzo dynamicznym przyspieszeniem i prędkością maksymalną ponad 85 km/h - oczywiście pod warunkiem, że nabywca zdecyduje się na demontaż blokad fabrycznych.
Szkieletem HM-Moto CRE 50 jest rama kołyskowa (pojedyncza) i dwustronny wahacz wleczony - oba elementy wykonano z lekkich stopów aluminium. Na pokładzie prawdziwego crossa nie mogło zabraknąć optymalnie zestrojonego zawieszenia o dużym skoku i skutecznego układu hamulcowego. Z przodu znajdziemy widelec teleskopowy Upside-down o skoku 260 mm i wentylowaną tarczę hamulcową o średnicy 250 mm z zaciskiem jednotłoczkowym, zaś z tyłu - system Monocross z amortyzatorem olejowym o skoku 260 mm i wentylowaną tarczę hamulcową o średnicy 220 mm z zaciskiem jednotłoczkowym. HM-Moto CRE 50 porusza się na szprychowych felgach o średnicy 21. i 18. cali, które obuto w terenowe opony o rozmiarach 80/90-21 i 110/80-18.