Producent
Promocje
Tylko dostępne
Sortuj
Znaleziono: 1467
-15%
27,37 zł
32,20 zł
Najniższa cena: 32,20 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 303 Honda/Kawasaki/Yamaha - HF303
(54)
-15%
30,52 zł
35,90 zł
Najniższa cena: 35,90 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 204 Honda/Kawasaki - HF204
(21)
-5%
8,93 zł
9,40 zł
Najniższa cena: 9,40 zł
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-3/1
(5)
-5%
104,60 zł
110,11 zł
Najniższa cena: 110,11 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód z kapturkami Tourmax 43x55x9,5/10,5 - FSD-043R
(1)
-10%
5,67 zł
6,30 zł
Najniższa cena: 6,30 zł
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 36x42x2 miedziana - M700136042020
Posiadamy Części motocyklowe do Kawasaki ZX-7R 750 Ninja
- Kawasaki ZX-7R 750 P Ninja 1996
- Kawasaki ZX-7R 750 P Ninja 1997
- Kawasaki ZX-7R 750 P Ninja 1998
- Kawasaki ZX-7R 750 P Ninja 1999
- Kawasaki ZX-7R 750 P Ninja 2000
- Kawasaki ZX-7R 750 P Ninja 2001
- Kawasaki ZX-7R 750 P Ninja 2002
- Kawasaki ZX-7R 750 Ninja 1999
- Kawasaki ZX-7R 750 Ninja 2000
- Kawasaki ZX-7R 750 Ninja 2001
- Kawasaki ZX-7R 750 Ninja 2002
- Kawasaki ZX-7R 750 Ninja 2003
Kawasaki ZX-7R 750 Ninja
Kawasaki Ninja ZX-7R to motocykl sportowy produkowany przez japoński koncern w latach 1989-2003. Przez ponad 14 lat produkcji konstrukcja modelu nie zmieniała się, co świadczy o pozytywnym przyjęciu wśród motocyklistów. Model bazowy ZX-7R stał się bazą dla wyczynowej wersji ZX-7RR, która odniosła liczne sukcesy w sporcie motorowym - w 1997 roku Andreas Hofmann wygrał na nim Grand Prix Makau, Kawasaki ma również na koncie zwycięstwa w Endurance FIM World Championship i AMA Superbike.
Kawasaki Ninja ZX-7R Ninja zostało wyposażone w czterocylindrową jednostkę napędową w układzie rzędowym o pojemności skokowej 749 ccm. Chłodzony cieczą silnik czterosuwowy cechuje się rozrządem DOHC (cztery zawory na cylinder sterowane za pomocą dwóch wałków rozrządu), cyfrowym zapłonem, gaźnikowym układem zasilania renomowanej marki Keihin CVKD z systemem Ram Air i elektrycznym rozrusznikiem. Jednostka modelu ZX-7R Ninja generuje moc maksymalną 100 KM przy 10 500 obr./min i 60 Nm przy 9000 obr./min, co pozwala na jazdę z prędkością maksymalną 241 km/h i przyspieszenie na poziomie 11,2 sek na ¼ mili. Moc i moment obrotowy przenoszone są na tylne koło za pomocą manualnej skrzyni biegów o sześciu przełożeniach, mokrego sprzęgła wielotarczowego z hydraulicznym sterowaniem i klasycznego łańcucha napędowego. Kawasaki posiada zbiornik paliwa o pojemności 18 litrów, który przy spalaniu na poziomie 6 l/100 km zapewnia zasięg 300 kilometrów na jednym tankowaniu.
Szkieletem Kawasaki ZX-7R Ninja jest rama grzbietowa i dwustronny wahacz wleczony - oba elementy wykonano z lekkich stopów aluminium, co zapewnia niską masę własną motocykla (195 kilogramów bez płynów eksploatacyjnych i paliwa). Z przodu zamontowano widelec USD (średnica lag - 43 mm) z regulacją napięcia wstępnego i odbicia oraz dwie wentylowane tarcze hamulcowe o średnicy 320 mm z 4-tłoczkowymi zaciskami hamulcowymi. Z tyłu znajduje się zawias monoshock Uni Track i tarcza o średnicy 230 mm z 2-tłoczkowym zaciskiem. Kawasaki ZX-7R Ninja porusza się na 17-calowych felgach z aluminium, które obuto w opony szosowe o rozmiarach 120/70 ZR17 i 180/55 ZR17.