Posiadamy Części motocyklowe do Tomos Quadro 25
- Tomos Quadro 25 1993
- Tomos Quadro 25 1998
- Tomos Quadro 25 1999
other_motorcycle_models
- Tomos Quadro 25 50
- Tomos Quadro 50
- Tomos SE 125
- Tomos AT 50
- Tomos NTX 50
- Tomos ATX 50
- Tomos A3 50
- Tomos A35 50
- Tomos A55 50
- Tomos BT 50
- Tomos Automatik 50
- Tomos APN 6 50
- Tomos Colibri 50
- Tomos CTX 50
- Tomos Califone 25 50
- Tomos ST 50
- Tomos ATC 50
- Tomos Alpino 50
- Tomos Wizard 50
- Tomos Wizard 25 50
- Tomos Sport'R 25 50
- Tomos Sport'R 50
- Tomos Targa 50
- Tomos Hip Hop 50
- Tomos Luxe 50
- Tomos Standard 25 50
- Tomos Standard 50
- Tomos Racing 50
- Tomos Funtastic 50
- Tomos Flexer 50
- Tomos Flexer 25 50
- Tomos Revival 50
- Tomos Streetmate 50
- Tomos Roadie 50
- Tomos Sprint 50
- Tomos Sprint Sport 50
- Tomos Classic 25 50
- Tomos Classic 50
- Tomos Street Soul 50
- Tomos MC 50
- Tomos MC 125
- Tomos SE 50
- Tomos SM 125
- Tomos CTX 80
- Tomos Youngst 50
- Tomos Arrow 50
- Tomos New Youngst 50 Racing
Tomos Quadro 25
Tomos Quadro 50 to kompaktowy motorower produkowany przez słoweński koncern w latach 1993-1999. Niska cena, lekka konstrukcja i podstawowe wyposażenie, które pozwala na komfortową jazdę na krótkich dystansach - oto cechy modelu Quadro 50, dzięki którym zdobył swoją grupę odbiorców.
Tomos Quadro 50 został wyposażony w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 49 ccm, więc można go prowadzić na podstawie prawa jazdy kategorii AM (dawna Karta Motorowerowa) lub dowodu osobistego (dotyczy osób pełnoletnich). Chłodzony powietrzem silnik dwusuwowy posiada rozrząd membranowy, gaźnikowy układ zasilania renomowanej marki Dell’Orto (model SHA 14-9), zapłon CDI i dwa rozruszniki (nożny/kopniak i elektryczny). Niewielki singiel generuje moc maksymalną 2,5 KM przy 6500 obr./min i maksymalny moment obrotowy 3 Nm przy 5500 obr./min, co pozwala dynamicznie przyspieszać w ruchu miejskim i umożliwia jazdę z prędkością maksymalną 65 km/h. Oczywiście, aby cieszyć się pełnymi możliwościami silnika 2T konieczny będzie demontaż blokad fabrycznych, które ograniczają v-max do 45 km/h. Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pomocą półautomatycznej skrzyni biegów o dwóch przełożeniach i klasycznego łańcucha napędowego. Tomos Quadro 50 posiada zbiornik paliwa o pojemności 3,5 litra. Przy średnim spalaniu na poziomie 2,8 l/100 kilometrów gwarantuje on zasięg tylko ponad 100 kilometrów na jednym tankowaniu.
Szkieletem motoroweru Tomos Quadro 50 jest rama grzbietowa z rur stalowych i blachy tłoczonej oraz dwustronny wahacz wleczony. Amortyzacją kół zajmują się dwa amortyzatory hydrauliczne (z tyłu) i konwencjonalny widelec teleskopowy (z przodu). Nad bezpieczeństwem kierowcy czuwają dwa mechaniczne hamulce bębnowe, które dobrze radzą sobie z niewielkimi osiągami i niską masą jednośladu. Tomos Quadro 50 porusza się na aluminiowych felgach o średnicy 17 cali, które obuto w opony szosowe zadowalającej jakości.