check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Yamaha FZ8 800

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 1217
Ramka do tablicy rejestracyjnej motocykl - 18
Naklejka serwisowa wymiany filtra i oleju - 203300
Filtr oleju HifloFiltro HF 204 Honda/Kawasaki  - HF204 -15%

30,52 zł

35,90 zł

Najniższa cena: 35,90 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 204 Honda/Kawasaki - HF204

stars    (22)
Żarówka 12V 5W T10 Tako - 230741
Magnetyczna śruba spustu oleju M14x1,5
Ramka do tablicy rejestracyjnej metalizowana
Świeca zapłonowa NGK CR9E - CR9E -10%

31,05 zł

34,50 zł

Najniższa cena: 34,50 zł

Świeca zapłonowa NGK CR9E - CR9E

stars    (5)
Łożysko SKF 6203 2RS

24,28 zł

Łożysko SKF 6203 2RS

stars    (1)
Świeca zapłonowa NGK CR9EIX irydowa - CR9EIX -10%

60,12 zł

66,80 zł

Najniższa cena: 66,80 zł

Świeca zapłonowa NGK CR9EIX irydowa - CR9EIX

stars    (3)
Automat stopu przód JMP

48,27 zł

Automat stopu przód JMP

stars    (4)
Korek zatyczka do wydechu 4T z uchwytem JMP
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-3/1 -5%

8,93 zł

9,40 zł

Najniższa cena: 9,40 zł

Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-3/1

stars    (5)
Żarówka Osram 12V 21/5W BAY15d
Filtr oleju K&N KN204-1 - KN-204-1
Filtr oleju HifloFiltro HF 204 RC Racing  - HF204RC -15%

37,47 zł

44,08 zł

Najniższa cena: 44,08 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 204 RC Racing - HF204RC

stars    (22)
Żarówka H4 12V 60/55W
Żarówka Osram 12V 5W W2,1x9,5d
Klocki hamulcowe EBC FA 174 (2 szt.) - FA174 -10%

91,87 zł

102,08 zł

Najniższa cena: 102,08 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 174 (2 szt.) - FA174

stars    (2)
Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101 -5%

13,72 zł

14,44 zł

Najniższa cena: 14,44 zł

Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101

stars    (1)
Akumulator żelowy 12V 8.6 Ah JMT YTZ10S WPZ10S
Klocki hamulcowe EBC FA 199 (2 szt.) - FA199 -10%

85,34 zł

94,82 zł

Najniższa cena: 94,82 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 199 (2 szt.) - FA199

stars    (2)
Klocki hamulcowe EBC FA 174 HH (2 szt.) - FA174HH -10%

128,16 zł

142,40 zł

Najniższa cena: 142,40 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 174 HH (2 szt.) - FA174HH

stars    (2)
Klucz do filtrów oleju 65mm 14 boków HF553 HF303
Żarówka Osram 12V 10W BA15s
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód z kapturkami Tourmax 43x55x9,5/10,5 - FSD-043R -5%

71,16 zł

74,90 zł

Najniższa cena: 74,90 zł

Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód z kapturkami Tourmax 43x55x9,5/10,5 - FSD-043R

stars    (1)
Filtr oleju K&N KN204 - KN-204

58,00 zł

Filtr oleju K&N KN204 - KN-204

stars    (22)
Akumulator żelowy WM Motor WTZ10S 12V 8,6Ah
Płytka zaworowa JMP 7,5 [1,95 mm]
Klocki hamulcowe EBC FA 140 (2 szt.) - FA140 -10%

91,87 zł

102,08 zł

Najniższa cena: 102,08 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 140 (2 szt.) - FA140

stars    (1)
Uszczelniacz zaworowy Athena - P400485420601 -10%

9,00 zł

10,00 zł

Najniższa cena: 10,00 zł

Uszczelniacz zaworowy Athena - P400485420601

Posiadamy Części motocyklowe do Yamaha FZ8 800

  • Yamaha FZ8 800 N 2012
  • Yamaha FZ8 800 NA ABS 2012
  • Yamaha FZ8 800 N Anniversary ABS 2012
  • Yamaha FZ8 800 N 2011
  • Yamaha FZ8 800 NA ABS 2011
  • Yamaha FZ8 800 N Anniversary 2012
  • Yamaha FZ8 800 N 2013
  • Yamaha FZ8 800 N 2014
  • Yamaha FZ8 800 N 2015
  • Yamaha FZ8 800 NA ABS 2013
  • Yamaha FZ8 800 NA ABS 2014
  • Yamaha FZ8 800 NA ABS 2015
  • Yamaha FZ8 800 NA ABS 2016
  • Yamaha FZ8 800 N 2010
  • Yamaha FZ8 800 NA ABS 2010
  • Yamaha FZ8 800 N 2016
  • Yamaha FZ8 800 S 2012
  • Yamaha FZ8 800 S Fazer 2012

other_motorcycle_models

Yamaha FZ8

Części motocyklowe

Yamaha FZ8 od początku wzbudzała spore kontrowersje. Gdy w 2010 roku pojawiła się w ofercie japońskiego giganta z "Wielkiej Czwórki" (zastępując niezwykle udany model FZ6) większość środowiska motocyklowego nie do końca rozumiała sens jego powstania. FZ8, będąca modelem pośrednim pomiędzy FZ6 i FZ1, nie wnosiła do gamy FZ niczego świeżego, a kosztowała odpowiednio więcej od mniejszej "szóstki". Ku uciesze motocyklistów producent pozostawił w ofercie na sezon 2010 zarówno premierowy model FZ8, jak i mocniejszą odmianę FZ6- wersję S2. To również z tego powodu przedstawiając nowość sprzed ośmiu lat, nie sposób powstrzymać się od porównań do FZ6, na którego tle ten motocykl wypada niestety niekorzystnie.

Sercem jednośladu jest zmodyfikowana jednostka napędowa z modelu FZ1, która przed pojawieniem się w największym zawodniku serii FZ napędzała trzecią generację sportowej Yamahy YZF-R1. Po zmniejszeniu średnicy cylindrów uzyskano pojemność skokową 779 cm³, co wraz z przeprojektowaniem głowicy zaowocowało mocą maksymalną na poziomie 107 KM. Taki parametr w motocyklu szosowo-turystycznym powinien całkowicie sprostać oczekiwaniom rynku, aczkolwiek w odniesieniu do wspomnianej FZ6 S2 nie robi większego wrażenia. S2 generowała moc 98 KM przy wadze niższej o aż 21 kilogramów oraz oszczędniej obchodziła się z paliwem i była bardziej elastyczna. Co prawda FZ8 w średnim zakresie obrotów cechuje się nieco lepszą dynamiką, jednakże dla większości użytkowników owa zmiana będzie niezauważalna. FZ8 może się z kolei pochwalić najwyższym momentem obrotowym w swoim segmencie. Z wartością 82 Nm deklasuje głównych konkurentów, na czele z Suzuki GSR 750, Triumph'em Speed Triple oraz Kawasaki Z750.

W stosunku do FZ6 i FZ1 dużo traci również wygląd FZ8. Co prawda motocykl prezentuje się masywniej, głównie za sprawą wyeksponowanej ramy typu Deltabox, potężnym goleniom przedniego zawieszenia i większej jednostce napędowej, jednakże w tym przypadku nie ma mowy o design'erskim dziele. Najbardziej dyskusyjnym elementem stylistycznym jest układ wydechowy, na czele z nieatrakcyjnym tłumikiem. W FZ6 podwójna końcówka układu była subtelnie wkomponowana w "zadupek", a tylna lampa stanowiła dopełnienie tylnej części motocykla i sama w sobie stanowiła ciekawy akcent. W FZ8 tłumik powędrował w klasyczne miejsce, a tylne oświetlenie zostało rozdzielone, co było ukłonem w stronę dawnego FZ600. Gdyby nie półmatowa czerń oplatająca główne podzespoły i ramę, dodatki w złotym kolorze (tłoczki hamulcowe, felgi i lagi widelca) oraz stonowane malowanie karoserii FZ8 stałby się stylistyczną klapą.

Kolejnym mankamentem jest niewielki schowek pod siedzeniem, który nie pomieści nawet najbardziej potrzebnych drobiazgów. Po przeniesieniu układu wydechowego spod kanapy producenci mogli się wysilić, aby usunąć jedną z największych wad bazowego modelu.

Jednakże na Yamahę nie można patrzeć w samych negatywach. Gdy pominiemy porównania do pozostałych członków serii FZ, okaże się że "ósemka" to naprawdę dobry motocykl, który w swoim segmencie plasuje się na pozycji lidera. FZ8 nie jest ogólnie słabym produktem, po prostu jej poprzednicy byli zbyt dobrzy i głównie z tego powodu przez większość jest tak surowo oceniana.

Układ hamulcowy przejęto z modelu FZ1, ale został skomponowany z podzespołów częściowo występujących w wyczynowych YZF-R6 i YZF-R1. To dzięki temu tarcze o średnicy 310 i 267 mm współpracujące z cztero- i jednotłoczkowymi zaciskami hydraulicznymi zapewniają maksymalne bezpieczeństwo na drodze, ich dozowanie jest niezwykle intuicyjne, a gdy zajdzie taka potrzeba, poradzą sobie z naprawdę dynamiczną jazdą. Warto zaznaczyć że pompę hamulcową do całej serii FZ dostarcza lider w tym segmencie- Brembo.

Także zawieszenie całkowicie wywiązuje się z powierzonego zadania. Na przednim kole znajdziemy widelec typu Upside-down, zaś na tylnym- pojedynczy element resorująco-tłumiący oparty na aluminiowym wahaczu. Mimo że z przodu nie przewidziano żadnej regulacji, a z tyłu dostępna jest jedynie regulacja napięcia wstępnego sprężyny, to taki zestaw jest idealnym kompromisem pomiędzy twardością niezbędną do stabilnej jazdy, a komfortem potrzebnym na dalekich dystansach i w codziennej eksploatacji.

Dziwi jedynie fakt, że producent zastąpił ramę typu Diamond (znaną z modelu FZ6) na rozwiązanie zwane Deltabox. Jest ono droższe w produkcji, nie zapewnia tak dokładnego odwzorowania szczegółów wyjściowego projektu i zwiększa masę, choć jest powszechnie stosowana w najmocniejszych motocyklach producenta (w tym YZF-R1), więc do jej wytrzymałość i sztywność użytkownicy nie powinni mieć najmniejszych zastrzeżeń.

Według powszechnej opinii FZ8 to najsłabszy motocykl z serii FZ. Gdy rozpoczniemy porównania do pozostałych członków tej niezwykle popularnej gamy nie można oprzeć się wrażeniu, że tak właśnie jest. Jednakże gdy spojrzymy na ogół rynku motocyklowego i dobrze przypatrzymy się jego głównym konkurentom, jego obraz uległo całkowitej zmianie. FZ8 to jeden z najbardziej uniwersalnych, niezawodnych i wielozadaniowych jednośladów XXI wieku, więc Ci którzy przymkną oko na drobne niedoskonałości wizualne i zaprzestaną porównań do FZ6 na pewno znajdą w nim maszynę na długie lata bezproblemowej eksploatacji.