check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Yamaha GTS 1000

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 535
Świeca zapłonowa NGK DPR8EA-9 - DPR8EA-9 -10%

16,56 zł

18,40 zł

Najniższa cena: 18,40 zł

Świeca zapłonowa NGK DPR8EA-9 - DPR8EA-9

stars    (18)
Podkładka miedziana 14x22x1.5 mm JMT - 4001796055720
Filtr oleju HifloFiltro HF 303 Honda/Kawasaki/Yamaha  - HF303 -15%

27,37 zł

32,20 zł

Najniższa cena: 32,20 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 303 Honda/Kawasaki/Yamaha - HF303

stars    (57)
Ramka do tablicy rejestracyjnej motocykl - 18
Naklejka serwisowa wymiany filtra i oleju - 203300
Żarówka 12V 5W T10 Tako - 230741
Magnetyczna śruba spustu oleju M14x1,5
Przekaźnik rozrusznika - 90923
Ramka do tablicy rejestracyjnej metalizowana
Filtr oleju K&N KN303 - KN-303

57,30 zł

Filtr oleju K&N KN303 - KN-303

stars    (57)
Korek zatyczka do wydechu 4T z uchwytem JMP
Akumulator żelowy 12V 12Ah WM YTX14-BS
Żarówka Osram 12V 21/5W BAY15d
Świeca zapłonowa NGK DPR8EIX-9 irydowa - DPR8EIX9 -10%

66,42 zł

73,80 zł

Najniższa cena: 73,80 zł

Świeca zapłonowa NGK DPR8EIX-9 irydowa - DPR8EIX9

stars    (6)
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 32x42x3 - S410250012007 -10%

16,65 zł

18,50 zł

Najniższa cena: 18,50 zł

Uszczelka kolektora wydechowego Athena 32x42x3 - S410250012007

Żarówka Osram 12V 5W W2,1x9,5d
Filtr oleju HifloFiltro HF 303 RC Racing  - HF303RC -15%

38,00 zł

44,70 zł

Najniższa cena: 44,70 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 303 RC Racing - HF303RC

stars    (57)
Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101 -5%

13,72 zł

14,44 zł

Najniższa cena: 14,44 zł

Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101

stars    (1)
Uszczelniacz zaworowy Athena - P400485420404 -10%

7,35 zł

8,17 zł

Najniższa cena: 8,17 zł

Uszczelniacz zaworowy Athena - P400485420404

stars    (1)
Klucz do filtrów oleju 65mm 14 boków HF553 HF303
Nakrętka zębatki M10X1.25 mm
Komplet naprawczy siłownika sprzęgła Tourmax - CCK-201 -5%

64,60 zł

68,00 zł

Najniższa cena: 68,00 zł

Komplet naprawczy siłownika sprzęgła Tourmax - CCK-201

stars    (3)
Akumulator żelowy 12V 12Ah JMT YTX14-BS (WP14-BS)

287,13 zł

dostawa 0 zł

Akumulator żelowy 12V 12Ah JMT YTX14-BS (WP14-BS)

stars    (22)
Filtr oleju MIW Meiwa H1013 HF303 - H1013
Klocki hamulcowe EBC FA 088 (2 szt.) - FA088 -10%

91,87 zł

102,08 zł

Najniższa cena: 102,08 zł

Pasuje na tył

Klocki hamulcowe EBC FA 088 (2 szt.) - FA088

stars    (3)
Filtr oleju HifloFiltro HF 303 C chromowany Honda Kawasaki Yamaha Polaris  - HF303C -15%

44,00 zł

51,76 zł

Najniższa cena: 51,76 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 303 C chromowany Honda Kawasaki Yamaha Polaris - HF303C

stars    (57)
Płytka zaworowa JMP 7,5 [1,95 mm]
Uszczelniacz śruby pokrywy zaworowej - S410485015025 -10%

13,77 zł

15,30 zł

Najniższa cena: 15,30 zł

Uszczelniacz śruby pokrywy zaworowej - S410485015025

Komplet naprawczy pompy wody Honda/Yamaha - WMS-901 -5%

109,25 zł

115,00 zł

Najniższa cena: 115,00 zł

Komplet naprawczy pompy wody Honda/Yamaha - WMS-901

stars    (3)
Zabezpieczenie JMP zębatki przedniej
Guma dźwigni zmiany biegów OEM
Akumulator bezobsługowy 12V 12Ah JMT YTX14-BS (WP14-B)
Filtr oleju K&N KN303C chromowany - KN-303C

Posiadamy Części motocyklowe do Yamaha GTS 1000

  • Yamaha GTS 1000 1993
  • Yamaha GTS 1000 1994
  • Yamaha GTS 1000 A ABS 1993
  • Yamaha GTS 1000 A ABS 1994
  • Yamaha GTS 1000 A ABS 1998
  • Yamaha GTS 1000 1995
  • Yamaha GTS 1000 A ABS 1995
  • Yamaha GTS 1000 A ABS 1996
  • Yamaha GTS 1000 A ABS 1997
  • Yamaha GTS 1000 A ABS 1999
  • Yamaha GTS 1000 1997
  • Yamaha GTS 1000 1998
  • Yamaha GTS 1000 1996

other_motorcycle_models

Yamaha GTS 1000

Części motocyklowe

Yamaha GTS 1000 to wyjątkowy motocykl sportowo-turystyczny, który miał wprowadzić klienta lat 90' w nową erę rozwoju motoryzacji. Mimo że zastosowano w nim wiele innowacyjnych rozwiązań, które przed pojawieniem się GTS-a nie były spotykane w jednośladach z produkcji wielkoseryjnej, oraz zaprojektowano wręcz idealną karoserię pod kątem aerodynamiki w finalnym rozrachunku okazał się rynkową klapą. Paradoksalnie, to właśnie owe nowinki techniczne sprawiły że przełomowe dziecko Yamahy było niezwykle popularne wśród motocyklistów "na papierze", ale to zainteresowanie nijak nie przekładało się na wyniki sprzedaży. Systemy bezpieczeństwa i ochrony środowiska, wysokogatunkowe materiały i nietypowe mechanizmy podniosły cenę produktu do tego stopnia, że GTS 1000 leżał poza zasięgiem przeciętnego motocyklisty i właśnie to było jego największą wadą.

Największą ciekawostkę modelu GTS 1000 znajdziemy na przedzie pojazdu. Yamaha postanowiła zerwać z przekonaniem, że tradycyjny widelec teleskopowy w motocyklu jest jedynym słusznym rozwiązaniem. Do amortyzacji przedniego koła użyto zwrotnicowego zawieszenia (w nomenklaturze japońskiego giganta określane jako RAAD) zaprojektowanego przez Jamesa Parkera, które zapewniało lepszą stabilność jednośladu podczas gwałtownego hamowania. W dzisiejszych czasach, gdy na porządku dziennym producenci stosują systemy anti-dive, dla większości motocyklistów taki mechanizm wyda się zbyt futurystycznym posunięciem, aczkolwiek w latach 90' japońscy konstruktorzy właśnie tak zamierzali sobie poradzić z nurkowaniem przedniego koła.

Jednakże na tym nie kończy się lista rozwiązań zastosowanych w GTS 1000, które wyprzedzały zaawansowaniem swoją epokę. Dzięki temu modelowi Yamaha stała się liderem w bezpieczeństwie na drodze oraz w ekologicznym i ekonomicznym podejściu do jazdy. Pojawił sie m.in. elektroniczny system wtrysku paliwa, układ wydechowy z katalizatorem i układ hamulcowy przedniego koła z przeciwblokującym systemem ABS. W 1993 roku taki zestaw prezentował się niezwykle atrakcyjnie.

GTS 1000 został wyposażony w zmodyfikowaną jednostkę napędową z modelu FZR 1000, należącą do silników z gamy Genesis (oznaczającą wysoko zaawansowane konstrukcje stosowane w najlepszych modelach producenta). Czterocylindrowe, chłodzone cieczą źródło napędu z podwójnym wałkiem rozrządu zostało stłumione do mocy 102 KM i momentu obrotowego 106 Nm. Mało imponujące parametry były wystarczające, aby rozpędzić 274 kilogramową maszynę do zadowalających 230 km/h w dość szybkim tempie.

Jednostka napędowa została osadzona w specyficznej ramie typu Omega, która nie bez powodu została wyeksponowana wraz z wahaczem przedniego i tylnego koła. W latach 90' była mało popularnym rozwiązaniem w motocyklach Yamahy, jednakże zapewniała ogromną sztywność i wytrzymałość na duże przeciążenia. Wraz z rozbudowaną karoserią tworzy spójną całość i sama w sobie jest ciekawym smaczkiem stylistycznym.

Co więcej GTS to pełnoprawny "turystyk", zapewniający wyśmienitą ochronę przed wiatrem i deszczem, komfort podróżowania, niezły zasięg na jednym tankowaniu (około 300 kilometrów) oraz ergonomiczną pozycję za sterami.

Dlaczego więc, mimo wielu zalet i niespotykanych rozwiązań, GTS 1000 nie zawładnął portfelami rozkochanych motocyklistów? Przez zbyt wysoką cenę w Stanach Zjednoczonych sprzedawana była jedynie przez rok, zaś w Europie aż do 1999 roku, kiedy to została zastąpiona przez niezwykle udany model FJR 1300. Obecnie GTS to ciekawy i rzadko spotykany youngtimer, który nawet po 25 latach od premiery nadal trzyma wysoką cenę na rynku wtórnym.