Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
PLN
Sortuj
Znaleziono: 3721
Posiadamy Części motocyklowe do Yamaha WR 450
- Yamaha WR 450 F 2011
- Yamaha WR 450 F 2003
- Yamaha WR 450 F 2004
- Yamaha WR 450 F 2006
- Yamaha WR 450 F 2012
- Yamaha WR 450 F 2007
- Yamaha WR 450 F 2008
- Yamaha WR 450 F 2009
- Yamaha WR 450 F 2010
- Yamaha WR 450 F 2005
- Yamaha WR 450 F 2013
- Yamaha WR 450 F 2014
- Yamaha WR 450 F 2015
- Yamaha WR 450 F 2016
- Yamaha WR 450 F 2017
- Yamaha WR 450 F 2018
- Yamaha WR 450 F GP 2018
- Yamaha WR 450 F 2019
- Yamaha WR 450 F GP 2019
- Yamaha WR 450 F 2020
- Yamaha WR 450 F 2022
- Yamaha WR 450 F 2021
- Yamaha WR 450 F 2023
other_motorcycle_models
- Yamaha WR 250
- Yamaha WR 125
- Yamaha WR 650 Wave Runner LX
- Yamaha WR 500
- Yamaha WR 200
- Yamaha WR 400
- Yamaha WR 426
- Yamaha DT 200
- Yamaha YZ 250
- Yamaha YFM 80
- Yamaha WRA 700
- Yamaha WRA 700 Wave Runner III GP
- Yamaha WRA 650 Wave Runner III
- Yamaha WRB 650 Wave Runner VXR
- Yamaha WRB 700 Wave Runner Pro VXR
- Yamaha WRZ 250
- Yamaha MT-250
- Yamaha FJR 1300
- Yamaha YFM 660
- Yamaha YFM 700
- Yamaha YFM 550
- Yamaha YFM 90
- Yamaha YFM 400
- Yamaha YFM 225
- Yamaha YFM 300
- Yamaha YFM 200
- Yamaha YFM 100
- Yamaha YXR 700
- Yamaha YXR 660
- Yamaha YXP 1000
- Yamaha YXP 700
- Yamaha YXM 700
- Yamaha YXE 700
- Yamaha YXE 850
- Yamaha YXC 700
- Yamaha EC-03
- Yamaha SX Venom 400
- Yamaha Venture 480
- Yamaha Sno Scoot 200
- Yamaha YA 25
- Yamaha XZ 550
- Yamaha XS 650
- Yamaha VK 540
- Yamaha V 75
- Yamaha RS 100
- Yamaha GPX 338
- Yamaha SW 433
- Yamaha V 50
Yamaha WR 450
Yamaha WR 450 to motocykl klasy hard-enduro produkowany przez japoński koncern Yamaha Motor Company od 2003 roku do dziś. Podczas konstruowania tego modelu Japończycy garściami czerpali z ostrzejszego brata, czyli crossowego YZ 450 F. To właśnie z tego motocykla pochodzi m.in. silnik z ultralekkimi tytanowymi zaworami, który zmodyfikowano na potrzeby jazdy w stylu enduro (przede wszystkim zmniejszono wibracje - dla większego komfortu kierowcy - oraz zmieniono specyfikę oddawania mocy).
Yamaha WR 450 została wyposażona w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 449 ccm. Chłodzony cieczą silnik czterosuwowy otrzymał rozrząd DOHC (pięć tytanowych zaworów na cylinder sterowanych przez dwa wałki rozrządu), gaźnikowy układ zasilania renomowanej marki Keihin (model FCR, średnica gardzieli 39 mm, posiada czujnik położenia przepustnicy), cyfrowy zapłon CDI i dwa rozruszniki (elektryczny i kickstarter/nożny). Moc maksymalna 58 KM i maksymalny moment obrotowy 49 Nm trafiają na tylne koło za pomocą łańcucha napędowego typu O-ring, mokrego sprzęgła wielotarczowego i manualnej skrzyni biegów o pięciu przełożeniach. Takie osiągi przy niewielkiej masie własnej motocykla (Yamaha WR 450 na sucho waży tylko 112 kilogramów) to gwarancja drastycznych przyspieszeń, dużego zapasu mocy w każdej sytuacji i prędkości maksymalnej ponad 130 km/h.
Szkieletem Yamahy WR 450 jest rama kołyskowa (pojedyncza) i dwustronny wahacz wleczony - oba elementy wykonano z lekkich stopów aluminium, co w dużej mierze tłumaczy bardzo niską masę własną motocykla. Z przodu znajdziemy widelec teleskopowy typu Upside-down marki Kayaba (skok - 300 mm, średnica goleni - 46 mm) oraz wentylowaną tarczę hamulcową o średnicy 250 mm i czterotłoczkowy zacisk hamulcowy. Z tyłu zamontowano centralną kolumnę z w pełni regulowanym amortyzatorem olejowym - również marki Kayaba - typu Monocross o skoku 315 mm oraz wentylowaną tarczę hamulcową o średnicy 245 mm i zacisk dwutłoczkowy. Yamaha WR 450 porusza się na szprychowych felgach o średnicy 21. i 18. cali, które obuto w opony terenowe o agresywnym bieżniku w rozmiarze 80/100-21 i 110/100-18 (przód/tył).