Producent
Promocje
Tylko dostępne
Sortuj
Znaleziono: 2632
-5%
13,72 zł
14,44 zł
Najniższa cena: 14,44 zł
Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101
(1)
-20%
135,55 zł
169,44 zł
Najniższa cena: 169,44 zł
Łańcuch napędowy DID 520 114 otwarty z zapinką - DID520-114
(6)
-10%
35,01 zł
38,90 zł
Najniższa cena: 38,90 zł
Zębatka przód JT JTF565.13SC, 13z rozmiar 520 samoczyszcząca - JTF565.13SC
(2)
Posiadamy Części motocyklowe do Yamaha WR 450
- Yamaha WR 450 F 2011
- Yamaha WR 450 F 2003
- Yamaha WR 450 F 2004
- Yamaha WR 450 F 2006
- Yamaha WR 450 F 2012
- Yamaha WR 450 F 2007
- Yamaha WR 450 F 2008
- Yamaha WR 450 F 2009
- Yamaha WR 450 F 2010
- Yamaha WR 450 F 2005
- Yamaha WR 450 F 2013
- Yamaha WR 450 F 2014
- Yamaha WR 450 F 2015
- Yamaha WR 450 F 2016
- Yamaha WR 450 F 2017
- Yamaha WR 450 F 2018
- Yamaha WR 450 F GP 2018
- Yamaha WR 450 F 2019
- Yamaha WR 450 F GP 2019
- Yamaha WR 450 F 2020
- Yamaha WR 450 F 2022
- Yamaha WR 450 F 2021
- Yamaha WR 450 F 2023
Yamaha WR 450
Yamaha WR 450 to motocykl klasy hard-enduro produkowany przez japoński koncern Yamaha Motor Company od 2003 roku do dziś. Podczas konstruowania tego modelu Japończycy garściami czerpali z ostrzejszego brata, czyli crossowego YZ 450 F. To właśnie z tego motocykla pochodzi m.in. silnik z ultralekkimi tytanowymi zaworami, który zmodyfikowano na potrzeby jazdy w stylu enduro (przede wszystkim zmniejszono wibracje - dla większego komfortu kierowcy - oraz zmieniono specyfikę oddawania mocy).
Yamaha WR 450 została wyposażona w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 449 ccm. Chłodzony cieczą silnik czterosuwowy otrzymał rozrząd DOHC (pięć tytanowych zaworów na cylinder sterowanych przez dwa wałki rozrządu), gaźnikowy układ zasilania renomowanej marki Keihin (model FCR, średnica gardzieli 39 mm, posiada czujnik położenia przepustnicy), cyfrowy zapłon CDI i dwa rozruszniki (elektryczny i kickstarter/nożny). Moc maksymalna 58 KM i maksymalny moment obrotowy 49 Nm trafiają na tylne koło za pomocą łańcucha napędowego typu O-ring, mokrego sprzęgła wielotarczowego i manualnej skrzyni biegów o pięciu przełożeniach. Takie osiągi przy niewielkiej masie własnej motocykla (Yamaha WR 450 na sucho waży tylko 112 kilogramów) to gwarancja drastycznych przyspieszeń, dużego zapasu mocy w każdej sytuacji i prędkości maksymalnej ponad 130 km/h.
Szkieletem Yamahy WR 450 jest rama kołyskowa (pojedyncza) i dwustronny wahacz wleczony - oba elementy wykonano z lekkich stopów aluminium, co w dużej mierze tłumaczy bardzo niską masę własną motocykla. Z przodu znajdziemy widelec teleskopowy typu Upside-down marki Kayaba (skok - 300 mm, średnica goleni - 46 mm) oraz wentylowaną tarczę hamulcową o średnicy 250 mm i czterotłoczkowy zacisk hamulcowy. Z tyłu zamontowano centralną kolumnę z w pełni regulowanym amortyzatorem olejowym - również marki Kayaba - typu Monocross o skoku 315 mm oraz wentylowaną tarczę hamulcową o średnicy 245 mm i zacisk dwutłoczkowy. Yamaha WR 450 porusza się na szprychowych felgach o średnicy 21. i 18. cali, które obuto w opony terenowe o agresywnym bieżniku w rozmiarze 80/100-21 i 110/100-18 (przód/tył).