Producent
Promocje
Tylko dostępne
Sortuj
Posiadamy Części motocyklowe do Yamaha YN 50 Neos
- Yamaha YN 50 F Neos 4T 2011
- Yamaha YN 50 R Neos 2011
- Yamaha YN 50 F Neos 4T 2012
- Yamaha YN 50 R Neos 2012
- Yamaha YN 50 R Neos 2008
- Yamaha YN 50 R Neos 2009
- Yamaha YN 50 F Neos 4T 2009
- Yamaha YN 50 F Neos 4T 2010
- Yamaha YN 50 R Neos 2010
- Yamaha YN 50 Neos 2013
- Yamaha YN 50 Neos Easy 2013
- Yamaha YN 50 Neos 2014
- Yamaha YN 50 Neos 2015
- Yamaha YN 50 Neos 2016
- Yamaha YN 50 Neos 2018
- Yamaha YN 50 F Neos 4T 2013
- Yamaha YN 50 F Neos 4T 2014
- Yamaha YN 50 F Neos 4T 2015
- Yamaha YN 50 F Neos 4T 2018
- Yamaha YN 50 Neos 1998
- Yamaha YN 50 Neos 2007
- Yamaha YN 50 Neos Easy 2014
- Yamaha YN 50 Neos Easy 2015
- Yamaha YN 50 Neos Easy 2016
- Yamaha YN 50 Neos 2017
- Yamaha YN 50 F Neos 4T 2016
- Yamaha YN 50 F Neos 4T 2017
- Yamaha YN 50 F Neos 4T 2019
- Yamaha YN 50 F Neos 4T 2020
- Yamaha YN 50 Neos 1997
- Yamaha YN 50 Neos 1999
- Yamaha YN 50 Neos 2000
- Yamaha YN 50 Neos 2001
- Yamaha YN 50 Neos 2002
- Yamaha YN 50 Neos 2003
- Yamaha YN 50 Neos 2004
- Yamaha YN 50 Neos 2005
- Yamaha YN 50 Neos 2006
- Yamaha YN 50 Neso 4 UBS 2018
- Yamaha YN 50 Neos 2008
- Yamaha YN 50 Neos 2009
- Yamaha YN 50 Neos Mofa 2001
- Yamaha YN 50 Neos Mofa 2002
- Yamaha YN 50 Neos Mofa 2003
- Yamaha YN 50 Neos Mofa 2004
- Yamaha YN 50 Neos Mofa 2005
- Yamaha YN 50 Neos Mofa 2006
- Yamaha YN 50 Neos Mofa 2007
- Yamaha YN 50 Neos Mofa 2008
- Yamaha YN 50 Neos Mofa 2009
- Yamaha YN 50 Neso 4 La Poste 2011
- Yamaha YN 50 Neso 4 La Poste 2012
- Yamaha YN 50 Neso 4 La Poste 2013
- Yamaha YN 50 Neso 4 La Poste 2014
- Yamaha YN 50 Neso 4 La Poste 2015
- Yamaha YN 50 Neso 4 Mofa 2012
- Yamaha YN 50 Neso 4 Mofa 2013
- Yamaha YN 50 Neso 4 Mofa 2014
- Yamaha YN 50 Neso 4 UBS 2012
- Yamaha YN 50 Neso 4 UBS 2013
- Yamaha YN 50 Neso 4 UBS 2014
- Yamaha YN 50 Neso 4 UBS 2015
- Yamaha YN 50 Neso 4 UBS 2016
- Yamaha YN 50 Neso 4 UBS 2017
- Yamaha YN 50 Neos Mofa 2010
- Yamaha YN 50 Neos Mofa 2011
- Yamaha YN 50 Neos Mofa 2012
Yamaha YN 50 Neo's
Model Neo's 50 pojawił się w ofercie Yamahy ponad 20 lat temu i od czasu premiery nie przeprowadzano w nim żadnych poważnych zmian konstrukcyjnych, przechodził jedynie drobne facelifting-i przystosowujące go do coraz to nowych oczekiwań klientów. Świadczy to o jego niezwykle dopracowanej budowie i lubianej stylizacji nadwozia, które wyniosły go do czołówki skuterów tej klasy pojemnościowej. Mały, zwinny skuter miejski zaskarbił sobie uznanie kilkuset tysięcy użytkowników na całym świecie, z oferty producenta przebił go jedynie bardziej dynamiczny model Aerox.
Spektakularny sukces zapewniła mu przede wszystkim prosta i oszczędna jednostka napędowa. Dwusuwowy, chłodzony powietrzem silnik o pojemności 49 cm ³ generuje niewielką moc 2,8 KM i nieco większy moment obrotowy na poziomie 3 Nm. Bezstopniowa przekładnia automatyczna, zasilanie gaźnikiem i tarczowo-bębnowy układ hamulcowy co prawda nie wyróżniają go na tle nawet tańszych skuterów, ale dzięki temu, nie sprawiają też więcej problemów w samodzielnej obsłudze i ewentualnych naprawach, które w tym modelu występują niezmiernie rzadko. Neo's mimo że nie należy do demonów prędkości i znacząco odstaje na tle innych dwusuwów, to na płaszczyźnie spalania nie ma sobie równych. Na zbiorniku o pojemności nieco ponad 6 litrów jest w stanie pokonać ponad 250 kilometrów, nawet gdy motorower pozbawiony jest fabrycznych blokad.
Wygląd Neo's-a jest nieco groteskowy i może się podobać. Nie jest to poważna maszyna, aczkolwiek środek lokomocji dla nastolatków wcale nie musi taki być. To właśnie dlatego zabawna Yamaha zdobyła tak duże uznanie wśród początkujących motocyklistek. Jak przystało na wyrób markowego producenta wszystkie elementy spasowane są wzorowo, a materiał z którego wykonano owiewki nie budzi zastrzeżeń.
Kolejnym atutem Neo's-a jest z pewnością cena. Topowy skuter Yamahy- model Aerox, kosztuje kilka tysięcy więcej, a przecież jakość i dopracowaną konstrukcję dostajemy na tym samym poziomie. I nawet jeśli prostsza budowa i skromniejsze wyposażenia stawią go w świetle popularniejszego brata nieco gorzej, to nadal jest on idealną alternatywą do zatłoczonych środków komunikacji miejskiej. Tym bardziej że właściwości transportowe i ergonomia jazdy są o wiele większe i dają więcej radości podczas codziennej eksploatacji.