check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Yamaha YQ 50

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 392
Fajka zapłonowa NGK LB05F - 8051 -10%

16,20 zł

18,00 zł

Najniższa cena: 18,00 zł

Fajka zapłonowa NGK LB05F - 8051

stars    (7)
Rolki wariatora 16x13 5,0g - 60293
Rolki wariatora 16x13 5,5g - 56958
Rolki wariatora 16x13 4,5g - 60292
Rolki wariatora 16x13 6,0g Honda - 60294
Świeca zapłonowa NGK BR8HIX irydowa - BR8HIX -10%

62,82 zł

69,80 zł

Najniższa cena: 69,80 zł

Świeca zapłonowa NGK BR8HIX irydowa - BR8HIX

stars    (4)
Rolki wariatora 16X13 3,5g - 60290
Rolki wariatora JMT 16x13 mm 7,0 g (6 sztuk)
Rolki wariatora 16X13 7,0g - 60295
Rolki wariatora 16x13 4,0g - 60291
Rolki wariatora 16x13 8,0g - 60297
Rolki wariatora 16X13 7,5g - 60296
Rolki wariatora 16x13 6,0g kształt D - 85281
Rolki wariatora 16x13 6,5g - 202685
Rolki wariatora 16x13 8,5g - 60298
Membrana zaworu dolotowego Athena - P400480130002 -10%

26,82 zł

29,80 zł

Najniższa cena: 29,80 zł

Membrana zaworu dolotowego Athena - P400480130002

stars    (1)
Rolki wariatora kształcie D 16x13 5,5g - 77197
Rolki wariatora 16x13 9.5g - 60299
Rolki wariatora 16x13 10g - 202684
Klocki hamulcowe EBC FA 268 SFA (2 szt.) - SFA268 -10%

29,32 zł

32,58 zł

Najniższa cena: 32,58 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 268 SFA (2 szt.) - SFA268

stars    (1)
Pasek napędowy JT 16.5x751  - JTB4004 -10%

37,25 zł

41,39 zł

Najniższa cena: 41,39 zł

Pasek napędowy JT 16.5x751 - JTB4004

Rolki wariatora JMT 16x13 mm 5,5 g (6 sztuk)
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 29,8x40x7 - P40FORK455075 -10%

34,38 zł

38,20 zł

Najniższa cena: 38,20 zł

Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 29,8x40x7 - P40FORK455075

stars    (1)
Rolki wariatora JMT 16x13 mm 6,5 g (6 sztuk)
Klocki hamulcowe EBC FA 268 SFAC (2 szt.) - SFAC268 -10%

34,29 zł

38,10 zł

Najniższa cena: 38,10 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 268 SFAC (2 szt.) - SFAC268

stars    (1)
Sprężyna wariatora Athena czerwona 32kg - 080096 -10%

30,57 zł

33,97 zł

Najniższa cena: 33,97 zł

Sprężyna wariatora Athena czerwona 32kg - 080096

stars    (1)
Klocki hamulcowe EBC FA 193 SFA HH (2 szt.) - SFA193HH -10%

65,24 zł

72,49 zł

Najniższa cena: 72,49 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 193 SFA HH (2 szt.) - SFA193HH

stars    (6)
Rolki wariatora JMT 16x13 mm 8,5 g (6 sztuk)
Rolki wariatora JMT 16x13 mm 5,0 g (6 sztuk)
Rolki wariatora JMT 16x13 mm 6,2 g (6 sztuk)
Rolki wariatora JMT 16x13 mm 4,7 g (6 sztuk)
Rolki wariatora JMT 16x13 mm 8,0 g (6 sztuk)
Gąbkowy filtr powietrza HifloFiltro HFA 4001 DS - HFA4001DS -15%

21,72 zł

25,55 zł

Najniższa cena: 25,55 zł

Gąbkowy filtr powietrza HifloFiltro HFA 4001 DS - HFA4001DS

Rolki wariatora Vicma 16x13 9g  - VIC-3926
Rolki wariatora Vicma 16x13 8g  - VIC-3924
Rolki wariatora Top Racing 6g 16X13mm - ROJ6069006
Rolki wariatora JMT 16x13 mm 4,0 g (6 sztuk)
Rolki wariatora JMT 16x13 mm 7,5 g (6 sztuk)
Rolki wariatora JMT 16x13 mm 10 g (6 sztuk)

Posiadamy Części motocyklowe do Yamaha YQ 50

  • Yamaha YQ 50 R Aerox 2000
  • Yamaha YQ 50 R Aerox 1999
  • Yamaha YQ 50 L Aerox SP Rossi 2007
  • Yamaha YQ 50 L Aerox SP Rossi 2006
  • Yamaha YQ 50 L Aerox SP Rossi 2008
  • Yamaha YQ 50 L Aerox SP Rossi Power-Up 2008
  • Yamaha YQ 50 L Aerox SP Rossi Power-Up 2007
  • Yamaha YQ 50 L Aerox SP Rossi Power-Up 2006
  • Yamaha YQ 50 L Aerox Rossi Replica Power-Up 2009
  • Yamaha YQ 50 L Aerox Rossi Replica 2009
  • Yamaha YQ 50 L Aerox SP Wsb 2008
  • Yamaha YQ 50 L Aerox SP Laguna Seca 2006
  • Yamaha YQ 50 L Aerox SP Laguna Seca Power-Up 2006
  • Yamaha YQ 50 L Aerox SP Wsb Power-Up 2008
  • Yamaha YQ 50 Aerox 1997

other_motorcycle_models

Yamaha YQ 50 Aerox

Części motocyklowe

Yamaha Aerox 50 to skuter którego nie trzeba przedstawiać żadnemu nastolatkowi. Mimo że znalazł aprobatę także wśród dorosłych użytkowników, to właśnie najmłodsi motocykliści stanowili najliczniejsze grono jego odbiorców. Agresywny wygląd, ogromna oferta podrasowanych części zamiennych, szerokie pole do tuning’u optycznego i mechanicznego oraz wysokie osiągi wyjściowe fabrycznego jednośladu zapewniły Aerox'owi pierwsze miejsce na liście "50-tek" z automatyczną przekładnią bezstopniową. Mimo ciągłej walki np. z Aprilią SR 50 i innymi skuterami renomowanych producentów mały zawodnik z Hamamatsu wychodził obronną ręką z każdego starcia i dzierży palmę pierwszeństwa do dziś.

Największą zaletą Aerox'a jest dwusuwowa jednostka napędowa z asortymentu legendarnej wytwórni Minarelli. Mimo niewielkiej pojemności moc seryjnego egzemplarza z ustawowymi blokadami przekracza 5 KM. Dopracowany silnik chłodzony cieczą początkowo zasilał gaźnik, nowsze modele wyposażono w elektroniczny system wtrysku paliwa. Dopracowana budowa i niezawodność przyczyniły się do natychmiastowego wzrostu popularności, już pierwsze lata produkcji przyniosły zalew akcesoryjnych podzespołów markowych producentów. Najlepsze firmy specjalizujące się w podnoszeniu osiągów małolitrażowych jednostek oferują niezliczoną ilość podzespołów, dlatego gdy weźmiemy pod lupę asortyment Stage6 czy Polini zawsze znajdzie się wszystko, co pozwoli na znaczne podniesienie prędkości maksymalnej i przyspieszenia. Budowa Aerox'a na tego typu zmiany jest w pełni przygotowana, bowiem większość konstrukcji dzieli z modelem YQ 100. Układ hamulcowy marki Brembo z dwoma tarczami i dwutłoczkowymi zaciskami oraz zawieszenie Paioli poradzą sobie bez względu na to, ile kapitału właściciel wyda na tuning’owe części. To właśnie z tego powodu Aerox jest najczęściej wybieranym modelem do udziału w profesjonalnych wyścigach skuterów. Mimo że w naszym kraju ta dyscyplina nie jest jeszcze dobrze znana i nie doczekała się odrębnej klasyfikacji, to u zachodnich sąsiadów rozwija się w bardzo szybkim tempie (w Niemczech rozgrywane są np. Mistrzostwa Europy dla tej klasy pojemnościowej). Solidna, stalowa rama, precyzyjny układ kierowniczy i optymalne wyważenie pozwalają zawodnikom dosiadającym niewielkie Yamahy na zdobywanie najwyższych not podczas starć z innymi wyżyłowanymi maszynami.

Jednakże Areox posiada także drugie oblicze. Gdy wykorzystamy go do codziennej jazdy i odpuścimy sobie podnoszenie osiągów zagwarantuje nam długowieczną eksploatację bez najmniejszej awarii. Bieżące przeglądy techniczne i czasowa wymiana części eksploatacyjnych pozwolą na spokojną jazdę przez wiele lat, dlatego na całym świecie pojazdy wybierane są również przez starszych użytkowników potrzebujących niezawodnego środka transportu na codzienne dojazdy.

Smukła sylwetka, krótki rozstaw osi i ogromna zwinność świetnie sprawdzają się w powszednim użytkowaniu. Im ciaśniej i mniej miejsca do parkowania, tym więcej zalet pokaże Aerox. Dobry rozkład mas, łatwość prowadzenia i niska waga to z kolei niezaprzeczalne ułatwienia dla początkujących jeźdźców i drobnych motocyklistek. Zwarta budowa i dynamiczna linia nadwozia zadowoli najwybredniejsze gusta nastolatków, tym bardziej że nie kłócą się one z funkcjonalnością. Możliwości transportowe nie odstają od innych skuterów tej klasy pojemnościowej, jedynie część kanapy przeznaczona dla pasażera w pierwszych generacjach pozostawiała wiele do życzenia. Do czasu zmiany Aerox słusznie był uznawany za pojazd jednoosobowy. Twarda pianka z otworami wentylacyjnymi i dziurą na wlew paliwa zapewniała namiastki komfortu jedynie na bardzo krótkich dystansach i nie zachęcała do wspólnych przejażdżek. Jednakże nie było to znaczącą wadą w skuterze o sportowych aspiracjach.

Najnowsze generacje Aerox'a to skutery idealne pod każdym względem. Dopracowany w każdym detalu, zadowalający się małymi ilościami paliwa (w seryjnym modelu spalanie nie przekracza 3 l/100 kilometrów), o długowiecznej trwałości konstrukcji i dużych możliwościach tuning’u zadowoli użytkowników w każdym wieku niezależnie od osobistych preferencji i potrzeb.