check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B
ID: 2744051

Dystanse koła tył RFX Pro żółte Suzuki RM 125/250 01-08 - FXWS3050099YL

66,10 zł w tym VAT

Salon Łańcut: pod zamówienie
Kup teraz! Zapłać za 30 dni
Kup na raty!

Tylne rozpórki kół RFX Pro (żółte) - Suzuki RM125/250 01-08

Producent:
RFX
Kod producenta:
FXWS3050099YL
Opis ogólny
  • Dystanse kół serii Pro
  •  
  • Dystanse kół RFX Pro Series są lżejsze i bardziej wytrzymałe niż OEM.
  •  
  • Wykonane z aluminium 7075-T6 i anodowane na kolor w celu zwiększenia trwałości. Pomaga to zmniejszyć zużycie powierzchni i zmniejsza ilość brudu dostającego się do piasty, co z kolei wydłuża żywotność łożyska.
  •  
  • Zaprojektowane z tylną wargą, która pomaga utrzymać je zaczepione w uszczelkach, zmniejsza to ryzyko wypadnięcia podczas konserwacji, przyspieszając wymianę koła.
  •  
  • Produkty RFX są testowane i używane przez wiele czołowych zespołów Grand Prix i British Motocross.
  •  
  • Konstrukcja z aluminium 7075-T6.
  • Kolor anodowany dla zwiększenia trwałości.
  • Obrabiana tylna krawędź.
  •  
  •  
  • Linia znaczników
  •  
  • Obróbka CNC
  • Dla większej tolerancji
  •  
  • Instrukcje montażu
  •  
  • Rozpocząć      z motocyklem na stojaku skrzynkowym z kołami podniesionymi z ziemi.
  • Zdejmij dużą nakrętkę wrzeciona i poluzuj wszystkie śruby zaciskowe na dolnej nodze widelca.
  • Odkręć     wrzeciono od koła, co może wymagać użycia mosiężnego stempla i     młotka, jeśli jest ciasno.
  • Teraz można zdjąć przednie koło.
  • Tylne koło powinno być teraz na tyle luźne, aby można było popchnąć je do przodu i podnieść łańcuch z tylnej zębatki.
  • Tylne koło zostanie teraz zdjęte.
  • Zdejmij podkładki dystansowe z kół.
  • Wyczyść      w i wokół uszczelek środkiem do czyszczenia styków, takim jak Maxima Electrical      Kontakt i ponownie nasmaruj pod uszczelką.
  • Zamontuj nowe podkładki dystansowe kół.
  • Upewnij się, że klocki hamulcowe są rozłożone wewnątrz zacisków hamulcowych, aby zapewnić dodatkowe miejsce podczas ponownego montażu koła.
  • Ponownie zamontuj koła i wepchnij wrzeciona.
  • Ponownie zamontuj łańcuch i ustaw odpowiednie napięcie łańcucha, regulując bloki osi.
  • Dokręć nakrętki dużych wrzecion odpowiednim momentem obrotowym.
  • Gdy rower stoi na podpórce, pompuj przedni widelec w górę i w dół, aby wyrównać przedni widelec, a następnie dokręć śruby zaciskowe.
  • Na koniec      pompuj hamulce, aby ponownie ustawić zaciski.
  •