check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B
ID: 2744137

Dźwignia hamulca nożnego RFX Pro czarno niebieska - FXRB6010099BU

351,24 zł w tym VAT

Salon Łańcut: pod zamówienie
Kup teraz! Zapłać za 30 dni
Kup na raty!

Tylna dźwignia hamulca RFX Pro FT (czarna/niebieska)

Producent:
RFX
Kod producenta:
FXRB6010099BU
Opis ogólny
  • Pedały hamulca RFX Pro Series zostały zaprojektowane i przetestowane na najwyższym poziomie.
  • Pedały hamulca z serii Pro są wykonane z aluminium 7075-T6 i posiadają kuty trzon typu OEM, gładkie wykończenie trzonu pomaga zmniejszyć zużycie związane z prążkowaną konstrukcją.
  • Elastyczne końcówki z serii Pro są wykonane z obrabianego CNC kęsa aluminium i są wyposażone w sprężynową obrotową końcówkę, która pod wpływem uderzenia, na przykład w koleinie, obraca się, aby zmniejszyć uszkodzenia. Końcówka ma również ostre zęby, które pomagają w przyczepności w błotnistych warunkach.
  • Elastyczne końcówki Pro Series posiadają również ogranicznik na końcówce obrotowej, który zatrzymuje końcówkę przy 90 stopniach obrotu, zapobiegając uszkodzeniom, które mogą wystąpić, gdy końcówka obraca się pod pokrywą sprzęgła.
  • Pedały hamulca Pro Series posiadają również wąż hamulca linkowego, który pomaga zapobiegać zginaniu wału pedału podczas kolizji.
  • Cechy:
  • Nowa, solidna końcówka wykonana z kęsów 7075-T6, o opływowym kształcie.
  • Nowa 2-pozycyjna regulacja końcówki.
  • Nowa opcjonalna wersja końcówki anodowanej na twardo dostępna dla obecnych modeli.
  • Nowy wąż hamulcowy z regulowanym zaciskiem.
  • Nowy, anodyzowany na czarno trzon zapobiega korozji i zmniejsza zużycie.
  • Dostarczany w komplecie z łożyskami i tulejami dla wybranych modeli.
  • Laserowo wytrawione logo.
  • Instrukcja montażu: 
  • Zacznij od zanotowania wysokości końcówki pedału w stosunku do podnóżka.
  • Usuń zacisk R lub zawleczkę z tyłu śruby hamulca znajdującej się za ramą.
  • Odkręć śrubę obrotową mocującą pedał do ramy.
  • Odłączyć sprężynę powrotną od pedału i pozostawić zwisającą.
  • Obrócić pedał na zewnątrz, odsłaniając zawleczkę z tyłu łącznika pedału.
  • Wyjmij zawleczkę i kołek ustalający, aby zdemontować tylny pedał hamulca.
  • Wyczyść uszczelki olejowe ze starego pedału i zamontuj je ponownie w nowym pedale.
  • Wyczyść wszystkie części za pomocą uniwersalnego smaru, takiego jak maxima MPPL, gotowego do ponownego montażu.
  • Ponownie zamontować łącznik hamulca, sworzeń ustalający i zawleczkę.
  • Ponownie zamontuj sprężynę powrotną.
  • Nałożyć wodoodporny smar Maxima na śrubę sworznia, wyrównać otwór sworznia i ponownie zamontować śrubę.
  • Dokręć śrubę obrotową wymaganym momentem obrotowym zgodnie z instrukcją obsługi.
  • Ponownie zamontuj zacisk R/sworzeń dzielony z tyłu śruby sworznia.
  • Po zamocowaniu pedału wyreguluj wysokość pedału do prawidłowej pozycji i swobodnego luzu, poluzowując nakrętkę nad łącznikiem i obracając śrubę tłoka do wewnątrz lub na zewnątrz w zależności od potrzeb.
  • Teraz zamontuj wąż hamulcowy.
  • Modele japońskie - zdejmij dolną nakrętkę mocowania silnika i podkładkę, wymień starą podkładkę na nową, która jest przymocowana do węża hamulcowego.
  • Modele KTM - Zdejmij nową podkładkę, która jest przymocowana do węża hamulcowego, odłóż ją na bok, ponieważ nie jest wymagana w KTM, zapętl linkę wokół dolnego mocowania silnika i umieść ją wewnątrz złączki zaciskowej.
  • Ustaw prawidłowe napięcie na przewodzie hamulcowym, pamiętając, aby pedał hamulca wysunął się w dół.
  • Zaciśnij złączkę za pomocą szczypiec i przytnij nadmiar linki.