Dźwignia hamulca nożnego RFX Pro czarno niebieska - FXRB6010099BU
351,24 zł w tym VAT
Tylna dźwignia hamulca RFX Pro FT (czarna/niebieska)
Producent:
Kod producenta:
FXRB6010099BU
Opis ogólny
- Pedały hamulca RFX Pro Series zostały zaprojektowane i przetestowane na najwyższym poziomie.
- Pedały hamulca z serii Pro są wykonane z aluminium 7075-T6 i posiadają kuty trzon typu OEM, gładkie wykończenie trzonu pomaga zmniejszyć zużycie związane z prążkowaną konstrukcją.
- Elastyczne końcówki z serii Pro są wykonane z obrabianego CNC kęsa aluminium i są wyposażone w sprężynową obrotową końcówkę, która pod wpływem uderzenia, na przykład w koleinie, obraca się, aby zmniejszyć uszkodzenia. Końcówka ma również ostre zęby, które pomagają w przyczepności w błotnistych warunkach.
- Elastyczne końcówki Pro Series posiadają również ogranicznik na końcówce obrotowej, który zatrzymuje końcówkę przy 90 stopniach obrotu, zapobiegając uszkodzeniom, które mogą wystąpić, gdy końcówka obraca się pod pokrywą sprzęgła.
- Pedały hamulca Pro Series posiadają również wąż hamulca linkowego, który pomaga zapobiegać zginaniu wału pedału podczas kolizji.
- Cechy:
- Nowa, solidna końcówka wykonana z kęsów 7075-T6, o opływowym kształcie.
- Nowa 2-pozycyjna regulacja końcówki.
- Nowa opcjonalna wersja końcówki anodowanej na twardo dostępna dla obecnych modeli.
- Nowy wąż hamulcowy z regulowanym zaciskiem.
- Nowy, anodyzowany na czarno trzon zapobiega korozji i zmniejsza zużycie.
- Dostarczany w komplecie z łożyskami i tulejami dla wybranych modeli.
- Laserowo wytrawione logo.
- Instrukcja montażu:
- Zacznij od zanotowania wysokości końcówki pedału w stosunku do podnóżka.
- Usuń zacisk R lub zawleczkę z tyłu śruby hamulca znajdującej się za ramą.
- Odkręć śrubę obrotową mocującą pedał do ramy.
- Odłączyć sprężynę powrotną od pedału i pozostawić zwisającą.
- Obrócić pedał na zewnątrz, odsłaniając zawleczkę z tyłu łącznika pedału.
- Wyjmij zawleczkę i kołek ustalający, aby zdemontować tylny pedał hamulca.
- Wyczyść uszczelki olejowe ze starego pedału i zamontuj je ponownie w nowym pedale.
- Wyczyść wszystkie części za pomocą uniwersalnego smaru, takiego jak maxima MPPL, gotowego do ponownego montażu.
- Ponownie zamontować łącznik hamulca, sworzeń ustalający i zawleczkę.
- Ponownie zamontuj sprężynę powrotną.
- Nałożyć wodoodporny smar Maxima na śrubę sworznia, wyrównać otwór sworznia i ponownie zamontować śrubę.
- Dokręć śrubę obrotową wymaganym momentem obrotowym zgodnie z instrukcją obsługi.
- Ponownie zamontuj zacisk R/sworzeń dzielony z tyłu śruby sworznia.
- Po zamocowaniu pedału wyreguluj wysokość pedału do prawidłowej pozycji i swobodnego luzu, poluzowując nakrętkę nad łącznikiem i obracając śrubę tłoka do wewnątrz lub na zewnątrz w zależności od potrzeb.
- Teraz zamontuj wąż hamulcowy.
- Modele japońskie - zdejmij dolną nakrętkę mocowania silnika i podkładkę, wymień starą podkładkę na nową, która jest przymocowana do węża hamulcowego.
- Modele KTM - Zdejmij nową podkładkę, która jest przymocowana do węża hamulcowego, odłóż ją na bok, ponieważ nie jest wymagana w KTM, zapętl linkę wokół dolnego mocowania silnika i umieść ją wewnątrz złączki zaciskowej.
- Ustaw prawidłowe napięcie na przewodzie hamulcowym, pamiętając, aby pedał hamulca wysunął się w dół.
- Zaciśnij złączkę za pomocą szczypiec i przytnij nadmiar linki.